Autor Tema: A les Forces Armades hi busquen gent...  (Llegit 3196 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: A les Forces Armades hi busquen gent...
« Respondre #20 el: 15 de Desembre de 2005, 19:53:14 pm »
pero ara a que be el tema mora?
em sembla que esteu una mica obsesionats amb ell.
MORA ES PASAT ens em de fixar en el present!!!
que pasa que si no esta el mora no sou del sabadell?
que pasa, que nomes el mora pot entrenar al sabadell?
que pasa, que no pot haber gent que no li agradi el mora?
jo soc anti-mora i no per aixo cada dia el critico ni el criticava!!!!, senyors que ja som grans, sembla que qui no vulgui al mora no estimi al sabadell, crec que tenim problemes mes greus per fitxar-nos per no recordar el tema mora.
jo nomes diré una cosa, la directiva es pot haber equivocat en coses pero es la unica que posa calers, si hi ha algu que vol arriscar els seus en un projecte del sabadell que ho façi i enviem a la m**** aquesta directiva, com jo crec que no vindrá ningú mes dons.... como se dice "ajo y agua señores"
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #21 el: 15 de Desembre de 2005, 19:59:44 pm »
Así se habla pansobao. 100% de acuerdo contigo, el tema Montes ya ha pasado y yo tambien soy anti-mora. Creo que Montes todavía se merece un margen de confianza hasta el segundo o tercer partido de enero, que será cuando el equipo esté mas o menos reajustado a su gusto.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #22 el: 15 de Desembre de 2005, 21:51:18 pm »
Sabadell Power, no sé com et poses tant a la defensiva. Recorda que el dia que els directius van estar a RS Joan Martínez (responsable esportiu) va dir alguna cosa semblant a "no el coneixíem, però ens havien parlat molt bé d'ell".  :o :o :-\
Jo, com apunta el Mutio no descartaria que no tinguèssim molt clar qui era i ens enrefiéssim d'algun representant. No seria el primer cop  :-X :-X :-X

Company CapaSegonaA,

Ho tinc molt clar: Em poso a la defensiva pq aquest ATAC des de totes bandes que s'esta fent als jugadors, directiva i cos tecnic, NO ENS PORTARA ENLLOC MES QUE A TERCERA... Sembla mentida que no us en doneu compte... es afegir mes llenya al foc i no fa ni fara, cap be.

Es diuen -tu per exemple- moltes mentides (jo conec al Pere Figueres) que no fan res mes que desastabilitzar i crear crispacio... pero vaja, veient Salses Roses i escoltant radios COPES ja no m'extranya res i despres de llegir el forum a diari, m'haig de fer una neteja d'aurea per treurem els iuius i mala llet que t'entra al llegir-ho.

Et dire mes company CapaSegonaA... mes que a la defensiva, estic cabrejat, i molt de llegir tanta basura i de veure el poc seny que demostren varis usuaris d'aquest forum. Per sort son poc pero lamentablement molt cridaners.

Senyors i senyores, ho sento pero es la meva legitima opinio.
... ah, i per no trencar el rotllito que us porteu, ara tothom a criticarme  ;)

:ko
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #23 el: 15 de Desembre de 2005, 22:02:36 pm »
Totalment d'acord amb el teu missatge Vicenç.
Aquest entrenador fa pena. És una autoritari que pren decisons sense cap cohorència ni rahonament. En les declaracions ja sembla una home bastant primitiu.
Per el Montes si quedesim 0-0 en tots els partits de que queden seria l'home més feliç del món, encara que baixesim a 3a.

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #24 el: 16 de Desembre de 2005, 09:45:17 am »
Us remiteixo al tema que vaig obrir el 7 de desembre d´enguany amb el titol de SOLUCIONS. Per el que veig que dieu, no anava tan equivocat.
I en van dir que era pesimista. El que soc es REALISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!

FORÇA SABADELL  :scut :bandera

Desconnectat Canari

• Aleví
  • Missatges: 37
« Respondre #25 el: 16 de Desembre de 2005, 21:31:15 pm »
Sertucha, tu si que sabes, y siempre has sabido, hasta cuando jugabas.
De acuerdo en todo, señor