Sr.Montes el passat diumenge me´ls va acabar, així lo ho dic. És el pitjor entrenador, i amb diferència, que hem tingut en els darrers anys. El cachondeo, desordre, caos tàctic que vam presenciar el passat diumenge és per enviar-lo en video al col.legi d´entrenadors.
És dolentíssim, en dues paraules, molt dolent. Ja li vaig dir fa unes setmanes que menys cridar, i més valentia i coherència. Doncs bé, passat un temps, ni ha demostrat valentia i ni molt menys, coherència. Tàctica CAGONA, de pati de col.legi i que segur que va fer que ahir un jugador com Medina, que va arribar a jugar en 90 minuts en quatre posicions diferents, si, si, quatre, hagi hagut d´anar al psicòleg per resoldre tanta incongruència i empanada mental.
Continuem amb el maravellós 4-1-4-1. Anem al camp del cuer amb un punta, i a casa juguem exactament igual. Amb el cul enrera, donant metres i metres al rival, i esperant que un patadón (preferentment del Crivillé) sigui recollit per l´únic punta que tenim, Gallo. Per cert, escoltant-lo ahir em van caure els collons a terra. En ma vida he vist un tio més chulo i prepotent, senzillament, va seure ahir en aquell plató en una actitud de "me la sua per complet tot". Enorme decepció la que me he emportat amb aquest tio. Sincerament, el passat diumenge el Madrigal em va demostrar el que és un professional. Un home que se sap fora del club i que gairebé ens aixeca el partit amb el Figueres, chapeau!!
Tornant al tema del Teniente Coronel José Luís Montes, aquest home ja va "rinxar el rínxol" amb la seva maravellosa decisió tàctica de posar el Marc Pérez de lateral esquerra i l´Orife enganxadet a la banda. Això ho fa el Mora i convertim el Parc Catalunya en el Fossar de les Moreres... Va tardar 30 minuts per veure que Orife SEMPRE, SEMPRE, SEMPRE, SEMPRE, ha de jugar en punta. Senzillament, és un i****l com a entrenador. Si fotem gols o no és lo de menys, lo important és que no ens en fotin, collonut!!!! Ho està fent de nassos!!!!!
Primer l´equip no estava malament físicament, després resulta que amb el Sant Andreu, partit de Copa RFEF, l´equip estava cansadíssim; després, resulta que ell es va trobar l´equip enfonsat anímica i físicament; més tard ens diu que té un equip molt jove; per acabar-ho d´adobar ens fa una crònica setamanal de les baixes que té, por si acaso pierdo el domingo...; a les rodes de premsa ens il.lumina amb la seva verborrea tàctica, lo dit, de que COLLONS jugava diumenge el Medina?
?; en sap tant que ens diu que els gols del Cañadas, gols de falta i punt,són d´estratègia...
Bé, necessitaria deu posts més per expressar la meva enorme decepció amb el Teniente Coronel Montes. Senzillament no en té ni **** idea, així de clar. Porta més partits ja que el Carboni a primera, i l´EMPANADA és monumental. Es va fitxar per posar ordre, per tobar un onze i encarrilar la situació de l´equip... Quin és el resultat??? Ni tenim onze, ni la situació de l´equip està encarrilada i NI MOLT MENYS existeix el més mínim ordre ni disciplina en aquesta plantilla. Lo dit, molt cridar, molta corbata i americana, molt microbús pels entrenaments, però res de res. Continuem fotent PENA allà on anem i la força se li enva per la boca.
Per què collons no jugem sempre a casa com ho vem fer davant el Figueres a la segona part?? Es va pedre, si, però amb tres tios a dalt, pressionant, manant al camp, òstia!!!!!!Tant costa?
? Tant costa deixar la **** por a casa i sortir a guanyar partits?
? Necessitem que se´ns aparegui la verge o que el rival ens foti un gol per veure que Orife NO pot jugar enganxat a la banda, o per deixar de jugar amb un únic i miserable punta?
??
Lo dit, vagi a cridar a la ïlla de Perejil, planifiqui vostè alguna campanya militar. Això és un club de futbol, i vull algú a la banqueta que no cridi tant, que no em foti aquesta cara de pop degollat, de perdonavides, que col.loqui als jugadors al seu lloc. Només això. Estic convençut que Jaurrieta amb 70 anys ho faria millor que aquest personatge que tenim d´entrenador.
I dels jugador que dir??? Doncs que EVIDENTMENT, ells són els primers que han d´assumir responsabilitats. De moment, al Pablito Sanz que li fagin un abono de temporada per algún cine o teatre i al sortir que se l´emportin a l´Albada. Allà calentó, i rodejat de semejantes podrà seguir fotent-nos els calers de forma més dissimulada. A Gallo que algú li baixi els fums i en deixi de donar instruccions de lo malament que ho fan els seus companys, vaja perleta que tenim a bord!!! A Diego de Miguel que algú li doni el capítol de Barrio Sésamo "Cómo salir de porteria sin hacerse daño...". A Nandi que el portin a algún centre on l´ajudin a recuperar l´autoestima, doncs veure a Marc Pérez de lateral dret el deu haver enfonsat anímicament de per vida, chapeau Montes!! Olé psicologia i mà esquerra!!!!
Vaja, que només ens queda rezar, esperar que durant les vacances al Teniente Coronel es llicencïn i es vesteixi ja de civil i a poder ser també d´entrenador de futbol. Que les incorporacions ens aportin allò que ens manca i que Déu nostre senyor, la verge de Fàtima, de Lourdes, de la Salut i alguna més ens ajudin i ens donguin forces per aguantar aquest càstic que ens ha caigut d´equip i d´entrenador. AMÉN.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ (MOLT ESPECIALMENT L´"ACARICIADA" PELS PITUFOS DEL ESTADO. EL MEU TOTAL SUPORT I SOLIDARITAT)!!!!!!!!!!