Autor Tema: A les Forces Armades hi busquen gent...  (Llegit 3189 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
A les Forces Armades hi busquen gent...
« el: 13 de Desembre de 2005, 22:41:31 pm »
Sr.Montes el passat diumenge me´ls va acabar, així lo ho dic. És el pitjor entrenador, i amb diferència, que hem tingut en els darrers anys. El cachondeo, desordre, caos tàctic que vam presenciar el passat diumenge és per enviar-lo en video al col.legi d´entrenadors.
És dolentíssim, en dues paraules, molt dolent. Ja li vaig dir fa unes setmanes que menys cridar, i més valentia i coherència. Doncs bé, passat un temps, ni ha demostrat valentia i ni molt menys, coherència. Tàctica CAGONA, de pati de col.legi i que segur que va fer que ahir un jugador com Medina, que va arribar a jugar en 90 minuts en quatre posicions diferents, si, si, quatre, hagi hagut d´anar al psicòleg per resoldre tanta incongruència i empanada mental.
Continuem amb el maravellós 4-1-4-1. Anem al camp del cuer amb un punta, i a casa juguem exactament igual. Amb el cul enrera, donant metres i metres al rival, i esperant que un patadón (preferentment del Crivillé) sigui recollit per l´únic punta que tenim, Gallo. Per cert, escoltant-lo ahir em van caure els collons a terra. En ma vida he vist un tio més chulo i prepotent, senzillament, va seure ahir en aquell plató en una actitud de "me la sua per complet tot". Enorme decepció la que me he emportat amb aquest tio. Sincerament, el passat diumenge el Madrigal em va demostrar el que és un professional. Un home que se sap fora del club i que gairebé ens aixeca el partit amb el Figueres, chapeau!!
Tornant al tema del Teniente Coronel José Luís Montes, aquest home ja va "rinxar el rínxol" amb la seva maravellosa decisió tàctica de posar el Marc Pérez de lateral esquerra i l´Orife enganxadet a la banda. Això ho fa el Mora i convertim el Parc Catalunya en el Fossar de les Moreres... Va tardar 30 minuts per veure que Orife SEMPRE, SEMPRE, SEMPRE, SEMPRE, ha de jugar en punta. Senzillament, és un  i****l com a entrenador. Si fotem gols o no és lo de menys, lo important és que no ens en fotin, collonut!!!! Ho està fent de nassos!!!!!
Primer l´equip no estava malament físicament, després resulta que amb el Sant Andreu, partit de Copa RFEF, l´equip estava cansadíssim; després, resulta que ell es va trobar l´equip enfonsat anímica i físicament; més tard ens diu que té un equip molt jove; per acabar-ho d´adobar ens fa una crònica setamanal de les baixes que té, por si acaso pierdo el domingo...; a les rodes de premsa ens il.lumina amb la seva verborrea tàctica, lo dit, de que COLLONS jugava diumenge el Medina?????; en sap tant que ens diu que els gols del Cañadas, gols de falta i punt,són d´estratègia...
Bé, necessitaria deu posts més per expressar la meva enorme decepció amb el Teniente Coronel Montes. Senzillament no en té ni **** idea, així de clar. Porta més partits ja que el Carboni a primera, i l´EMPANADA és monumental. Es va fitxar per posar ordre, per tobar un onze i encarrilar la situació de l´equip... Quin és el resultat??? Ni tenim onze, ni la situació de l´equip està encarrilada i NI MOLT MENYS existeix el més mínim ordre ni disciplina en aquesta plantilla. Lo dit, molt cridar, molta corbata i americana, molt microbús pels entrenaments, però res de res. Continuem fotent PENA allà on anem i la força se li enva per la boca.
Per què collons no jugem sempre a casa com ho vem fer davant el Figueres a la segona part?? Es va pedre, si, però amb tres tios a dalt, pressionant, manant al camp, òstia!!!!!!Tant costa????? Tant costa deixar la **** por a casa i sortir a guanyar partits???????? Necessitem que se´ns aparegui la verge o que el rival ens foti un gol per veure que Orife NO pot jugar enganxat a la banda, o per deixar de jugar amb un únic i miserable punta??????
Lo dit, vagi a cridar a la ïlla de Perejil, planifiqui vostè alguna campanya militar. Això és un club de futbol, i vull algú a la banqueta que no cridi tant, que no em foti aquesta cara de pop degollat, de perdonavides, que col.loqui als jugadors al seu lloc. Només això. Estic convençut que Jaurrieta amb 70 anys ho faria millor que aquest personatge que tenim d´entrenador.
I dels jugador que dir??? Doncs que EVIDENTMENT, ells són els primers que han d´assumir responsabilitats. De moment, al Pablito Sanz que li fagin un abono de temporada per algún cine o teatre i al sortir que se l´emportin a l´Albada. Allà calentó, i rodejat de semejantes podrà seguir fotent-nos els calers de forma més dissimulada. A Gallo que algú li baixi els fums i en deixi de donar instruccions de lo malament que ho fan els seus companys, vaja perleta que tenim a bord!!! A Diego de Miguel que algú li doni el capítol de Barrio Sésamo "Cómo salir de porteria sin hacerse daño...". A Nandi que el portin a algún centre on l´ajudin a recuperar l´autoestima, doncs veure a Marc Pérez de lateral dret el deu haver enfonsat anímicament de per vida, chapeau Montes!! Olé psicologia i mà esquerra!!!!

Vaja, que només ens queda rezar, esperar que durant les vacances al Teniente Coronel es llicencïn i es vesteixi ja de civil i a poder ser també d´entrenador de futbol. Que les incorporacions ens aportin allò que ens manca i que Déu nostre senyor, la verge de Fàtima, de Lourdes, de la Salut i alguna més ens ajudin i ens donguin forces per aguantar aquest càstic que ens ha caigut d´equip i d´entrenador. AMÉN.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ (MOLT ESPECIALMENT L´"ACARICIADA" PELS PITUFOS DEL ESTADO. EL MEU TOTAL SUPORT I SOLIDARITAT)!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: A les Forces Armades hi busquen gent...
« Respondre #1 el: 13 de Desembre de 2005, 22:45:53 pm »
Estic d'acord amb tu i fa uns dies vaig publicar un post dient exactament el que dius. El Montes és MOLT dolent  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #2 el: 13 de Desembre de 2005, 22:51:07 pm »
Tampoc el pugis de categoria, que amb sargento chusquero va que ni sobrat.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 13 de Desembre de 2005, 22:56:30 pm »
Espero que els directius que s'omplian la boca el dia del terrassa rien i dien que ja teniam entrenador llegeixin aquest post del Vicenç

Nomes et puc dir Vicenç  :ok

Per els directius que la van ***** canvian l'entrenador  :ko

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 13 de Desembre de 2005, 22:57:37 pm »
ombre...ja ia gent que el comença a criticar, a mi desde el primer dia no em va agradar...pero clar millor cridar que algu sem va llenzar al damunt que no el coneixiam, quan sabiam que era molt defensiu i no juga a guanyar el partit sino a que no el perdem...i l'acavem perdent... :snore:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #5 el: 13 de Desembre de 2005, 23:05:06 pm »
Haurieu de tenir en compte les lesions i sancionats que teniem aquesta setmana. Com es va veure, va ser complicat completar l'onze. No crec que el mister es dediques a fer proves per gust.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 13 de Desembre de 2005, 23:07:02 pm »
Doncs jo no entenc que voleu, tothom estem d'acord en dues coses: La defensa fa aigues i no fiquem gols no? Vale. Si sortim a guanyar hi haura dos problemes, nosaltres no farem gols (seguint en la nostra linia) i a mes com hi haura molts espais, doncs ens faran mes. Pot ser ell pensa aixo no? Pot ser nomes tenia 14 jugadors l'altre dia no¿? Tant que us queixeu de la situacio del Marc Perez, quan no jugaveu, vaig llegir molts cops que el fessin jugar, encara que fos de lateral esquerra! Llavors, aclarem-nos, cada cop diem una cosa i aixo no afavoreix a ningú, si ara tothom donem l'esquena, ens anem a toma *** ***  :ko
Demanem coherencia al mister, tenim-la nosaltres també! (que consti que m'incloeixo)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #7 el: 13 de Desembre de 2005, 23:21:28 pm »
Perdona, però el sr.Montes tenia a la banqueta dos laterals com són el Nandi i el Peque. Per tant, si hagués volgut fer-los jugar ho podria haver fet, i per tant, era del TOT INNECESSARI fer jugar al Marcos i al Marc Pérez en aquesta posició. Si ho va fer va ser perquè senzillament li va donar la gana.
Igualment, jo no em queixo de que jugui el Marc Pérez, ni molt menys. Del que em queixo és que el fagin jugar de lo que MAI ho ha fet. Si ha de jugar que ho fagi d´interior o extrem esquerre, MAI de lateral.
Finalment, estic d´acord amb tú, hem de tirar tots en una mateixa direcció, però crec que la realitat envers al nostre tècnic ens va fotre una bofetada el passat diumenge tant gran, que em resulta inevitable haver- ne de parlar. Però és evident que tots hem de rezar amb totes les nostres forces perquè el Sabadell guanyi a Osca i perquè tornant vacances aquest maleït 2005 sigui història i una nova etapa comenci al club a nivell esportiu.

Salut!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #8 el: 13 de Desembre de 2005, 23:23:07 pm »
Dire una cosa, que no se segur del tot, aixi que ja deixo clar que es un RUMOR.
Peque no va jugar de titular per arribar 5 minuts tard a la convocatoria, i un juvenil tampoc va entrar a la convocatoria per arribar 3 minuts tard. Ja dic que es un RUMOR, pero pot ser expliqui la rao  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 13 de Desembre de 2005, 23:27:00 pm »
Haurieu de tenir en compte les lesions i sancionats que teniem aquesta setmana. Com es va veure, va ser complicat completar l'onze. No crec que el mister es dediques a fer proves per gust.

No Power, si jo no em queixo d'això; entenc que tinguem lesionats, però el que no entenc és que fagi jugar Orife per banda quan allí no fot res. No entenc que el Medina quan va jugar Orife més amunt també actués a la banda, un jugador perdut allí. Si és que es veuen incongruències una darrera l'altre i sense sentit.

I pel que diu en Freak, doncs el que és ben clar, és que quan vam sortir a guanyar vam crear ocasions i clares; en els primers 25 minuts, abans de canviar de tactica quantes ocasions vam tenir  :icon_question: CAP. S'ha de ser més valent Montes  :icon_exclaim:  I a Zaragoza jugant amb un trivot que ni el Montes entenia apenes vam arribar a porteria contraria..... i així podria continuar. Quan un dia juguem un 4-4-2 i obrint les bandes; llavors podreu criticar als qui defensem jugar una mica mes ofensivament. Si no ho probem Montes............
Pel camp el diumenge vaig sentir que algú deia que el seu càrrec podria estar en "entredicho" i li deien el "Saltamontes". Bé, potser sona a mal gust, però només reproduiexio les paraules d'algun aficionat que tenia al meu darrera el diumenge.  :-\

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #10 el: 14 de Desembre de 2005, 09:13:45 am »
Ai Montes que tu sitio ya empieza a peligrar, ai directius directius que us pensaveu que amb el Montes venia el salvador i de momentus ha sortit el tret per la culata

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #11 el: 14 de Desembre de 2005, 09:14:04 am »
jo era el primer en criticar al mora per la tactica sempre defensiva que feia servir,pero aquest montes es igual sortim de guatemala i anem a guatepeor, quan vaig dir aixo no pot ser, el dia del benidorm fem el 2-2 treuen el cartell del descompte 5 minuts i cridant com un energumen mana tirarse al terra per perdre temps un jugador,amb aixo ja demostra que es un cagat,tenia esperança que posses ordre en aquest equip pero ni aixo un complet desastre i el que es pitjor(per mi) esta fent bo al mora

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #12 el: 14 de Desembre de 2005, 10:29:47 am »
No es que fagi millor o pitjor el Mora, és que pel que veig que és un perfil d´entrenador molt semblant( amb mala llet com a diferència), com tants n´hi ha a la categoria.
Després hi ha un altre grup d´entrenadors que sense ser uns suicides de l´atac, basicament col.loquen als jugadors al lloc correcte.
Aquí per desgràcia no tenim res d´això.
El tema final és: Creieu que portant un nou entrenador(acompanyat evidentment d´alguns fitxatges) seria positiu i la solució motivacional per la plantilla?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 14 de Desembre de 2005, 16:23:24 pm »
No es que fagi millor o pitjor el Mora, és que pel que veig que és un perfil d´entrenador molt semblant( amb mala llet com a diferència), com tants n´hi ha a la categoria.
Després hi ha un altre grup d´entrenadors que sense ser uns suicides de l´atac, basicament col.loquen als jugadors al lloc correcte.
Aquí per desgràcia no tenim res d´això.
El tema final és: Creieu que portant un nou entrenador(acompanyat evidentment d´alguns fitxatges) seria positiu i la solució motivacional per la plantilla?

La meva resposta és un SI rotund. Però evidentment que fitxin algú que sàpiguen i coneguin quin tipus de joc fa i com organitza l'equip. Jo pregunto perque no ho sé, però creieu que algú de la directiva teni prou coneixament de Montes com entrenador  :icon_question: Jo no ho sé, repeteixo.

www.miequipo.es

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #14 el: 14 de Desembre de 2005, 17:23:18 pm »
... Jo pregunto perque no ho sé, però creieu que algú de la directiva teni prou coneixament de Montes com entrenador  :icon_question: Jo no ho sé, repeteixo.

Amic Mutio, sento que siguis el blanc dels meus comentaris, pero... que insinues amb el teu comentari? Potser que el vem fitxar a la babala sense coneixer-lo i sense referencies? Va home, va... Potser en van fer un llistat de tots els entrenadors possibles i ho van fer a pito pito colorito? No fotem home... Algu tindria de tenir referencies i va recomenar el seu fitxatge... erroniament o no, aqui ja no hi entro, pero referencies en devien tenir, no creus?

Amb tots els respectes pels companys que pensen el contrari, jo segueixo pensant que aixo s'esta convertint en una caça de bruixes indiscriminada. Ho sento.

Salutacions.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 14 de Desembre de 2005, 18:59:23 pm »
... Jo pregunto perque no ho sé, però creieu que algú de la directiva teni prou coneixament de Montes com entrenador  :icon_question: Jo no ho sé, repeteixo.

Amic Mutio, sento que siguis el blanc dels meus comentaris, pero... que insinues amb el teu comentari? Potser que el vem fitxar a la babala sense coneixer-lo i sense referencies? Va home, va... Potser en van fer un llistat de tots els entrenadors possibles i ho van fer a pito pito colorito? No fotem home... Algu tindria de tenir referencies i va recomenar el seu fitxatge... erroniament o no, aqui ja no hi entro, pero referencies en devien tenir, no creus?

Amb tots els respectes pels companys que pensen el contrari, jo segueixo pensant que aixo s'esta convertint en una caça de bruixes indiscriminada. Ho sento.

Salutacions.

Jo només ho he preguntat, sense ànim de fer aquí un debat o crminalitzar a ningú, però Power, saps tan bé com jo, que fóra possible que es fitxés algú sense coneixel al 100%. Jo no estic dient que és fes a "pito pito colorito....", però pot ser, i repeteixo, pot ser perque no ho sé, que es contractés per recomanació d'algú, cosa que em semblaria GREU. Tots els aconteixaments dels darrers dies i noticies de les setmanes anteriors, ens deixen dubtes, moltes dubtes; almenys a mi. Perque el tema de la setmana anterior, el trobo MOLT GREU AMB LLETRES SUPER MAJÚSCULES. I tothom es pot equivocar, per això com ja he dit en algún altre post, jo soc dels qui a pesar de tot, segueixo apoiant a la directiva a MORT, encara que no pugui semblar-ho, perque estic segur que ells, son els primers que estan patint una pressió i un desanim pels mals resultats de l'equip. I com molt bé has dit tu en altres posts Power, TOTS estavem encantats en molts dels fitxatges que es van realitzar a l'agost. Jo segurament hagués fitxat molts dels qui ells van portar. Per tan, torno a dir que no tinc res contra ningú, però que NECESSITEM tots algunes alegries de tan en tan.

www.miequipo.es

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #16 el: 14 de Desembre de 2005, 19:42:56 pm »
Sabadell Power, no sé com et poses tant a la defensiva. Recorda que el dia que els directius van estar a RS Joan Martínez (responsable esportiu) va dir alguna cosa semblant a "no el coneixíem, però ens havien parlat molt bé d'ell".  :o :o :-\
Jo, com apunta el Mutio no descartaria que no tinguèssim molt clar qui era i ens enrefiéssim d'algun representant. No seria el primer cop  :-X :-X :-X

Desconnectat Canari

• Aleví
  • Missatges: 37
« Respondre #17 el: 14 de Desembre de 2005, 21:16:18 pm »
Apreciado Vicenç:
Cuanta razón tienes en tu comentario !
Toi totalmente de acuerdo en lo expuesto.
Pero....quién es ese Teniente Coronel?
Qué ha hecho en futbol, aparte de chillar y vender humo?
Sabes una cosa?
He hablado con amistades mías, que trabajan en equipos de la 2ª div A, y periodistas,
y he preguntado que les parecía ese "parecido de técnico":
Unos no han querido mojarse, por educación, otro comenta que vamos arreglaos y ya sabréis más adelante quién es, ahora sólo empezamos a conocerlo (ay, ay, ay),
y si no que preguntemos en Algeciras. y por último, que nos han metido un GOLAZO.
Ante todo ello, quién lo llevó y quién lo aceptó, sin tener referéncias, no creo que nadie de nuestro club, haya averiguado a quien hemos contratado.
Técnicamente ya lo estamos viendo: cada jugador tiene que entrenar al mil por mil, para que el día de partido, lo pueda hacer jugar donde NO esté habituado, y ahí el galimatías de cambios, posiciones, etc. etc...
Y de los fichajes, que podemos decir?
Vaya sustituto tenemos en lugar del buenazo de Genís García?
Y los problemas que está creando en el vestuario?
Porque no habláis con los jugadores, y que digan lo que piensan, aunque aquí, como todos ellos, son unos peseteros, lo único que les interesa, ...pero siempre hay alguno que siente algo más que los euros, y podéis saber a quienes me dirijo.
Y en el Futbol Base, le ha dedicado un solo minuto ?
Vamos apañados, hechamos al bueno de Mora, llevamos a un inconsciente charlatán, y todos tan contentos.
Creéis que con mano dura se solucionan los problemas de vestuario?
Efectivamente que no,.... y por lo tanto, vamos camino de otro año perdido, y van....
Lo siento, pero es una opinión de un sencillo socio, que le agrada el buen futbol, sufre con los colores de nuestro club, y con los años, vas viendo que vamos de mal en peor, con falta total de experiéncia en las personas que rigen los destinos del Sabadell, en los últimos años.
Viva el Sabadell !!!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #18 el: 14 de Desembre de 2005, 23:07:43 pm »
Mora, sota el meu modest punt de vista, ha sigut l'entrenador més maltractat de tota la història del Sabadell.

No cal recordar com va sortir del club en l'etapa anterior amb els Gonzàlez_Cano, però aquesta temporada amb la directiva del "Sabadell de tots", i amb la situació personal que va viure, crec que ha sortit d'una manera similar i injusta.. Després de renovar-lo, sembla que per minoria simple, se'l va questionar quasi des del primer partit de la pretemporada...

El seu substitut encara em fa més recordar aquests fets... Mora ha sigut un entrenador educat i senyor de casa nostra i que s'havia implicat en el projecte del Sabadell... Li van fer el llit???. qui??? .Els mercenaris que ara tant critiqueu???.

Recordem jugadors que sempre han estimat els nostres colors i ja sabeu com pensen...em refereixo per exemple al motoret Sala i al Genís Garcia...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #19 el: 15 de Desembre de 2005, 07:22:48 am »
Quanta rao tens JO però de moment els directius estan pagan "les seves bones obres"