Autor Tema: J. 3 Sabadell - Numancia Dissabte 6 de Setembre a les 19h  (Llegit 23491 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:J. 3 Sabadell - Numancia Dissabte 6 de Setembre a les 19h
« Respondre #140 el: 08 de Setembre de 2014, 14:58:56 pm »
Hicimos un partido muy malo en líneas generales y lo peor es que un equipo que no es mejor que nosotros y con sólo orden y estrategia nos hizo un 0-3 muy fácil.

Pero no coincido con los que por un partido malo ya empiecen a despotricar contra algunos jugadores, que si no tienen calidad, que si no aportan juego.... El dia del Barça nuestro centro del campo (Eguaras y Hervás) hicieron un gran partido, como puede ser que en una semana para algunos ¿ya no sirvan? Vamos a dar tiempo al equipo que la liga es muy larga y seguro que los jugadores todavía no están dando lo mejor de sí.

También dudo que los que empezaron a corear oles o se metieron con Collantes, sean seguidores que sientan mucho estos colores, porque yo particularmente lo que menos ganas tenía con el 0-3 era de cachondeo.

Totalment d'acord en tot !!
A veure si aprenem, que fora de casa, els equips ben dotats tàcticament i ben posicionats tenen molt a favor per a treure força punts. Com bé dius, el Numancia fent molt poc, ens va destrossar.

I també val a dir que tots els qui critiqueu a la defensa (que és cert que van fer aigües per tot arreu), és exactament la mateixa (a excepció de Clerc per Espassandin....que ja cal que es posi les piles) que la de l'any anterior. I és cert que fa falta un 4rt central, però no fem demagògia dient que aquest és el problema real. Dels 3 partits que portem jugats, no hem perdut perque ens faltés un 4rt central.... això es pot acusar durant la temporada, però al mes de setembre.....

I estic d'acord també en que a Martí Crespí li aniria bé un descans, i per suposat que Carlos, després dels bons minuts al Mini mereix jugar de sortida.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #141 el: 08 de Setembre de 2014, 19:38:42 pm »
Me alegra ver que el 90% del foro está de acuerdo en que el pitorreo a los jugadores fué lamentable.

Personalmente con el cabreo que yo llevaba y ver a gente riendose y verlo pasarlo bien entre ole y oles, no daba ni doy crédito, pero vamos que quien es del Sabadell y siente los colores sabe que con esa actitud no ayuda a nadie, pero bueno cada uno es libre de decir lo que quiera, yo a muerte con los jugadores, que la mayoría de ellos se han partido la cara por este escudo :scut

Mal inicio pero esto lo remontamos seguro!!!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #142 el: 08 de Setembre de 2014, 20:42:17 pm »
Hicimos un partido muy malo en líneas generales y lo peor es que un equipo que no es mejor que nosotros y con sólo orden y estrategia nos hizo un 0-3 muy fácil.

Pero no coincido con los que por un partido malo ya empiecen a despotricar contra algunos jugadores, que si no tienen calidad, que si no aportan juego.... El dia del Barça nuestro centro del campo (Eguaras y Hervás) hicieron un gran partido, como puede ser que en una semana para algunos ¿ya no sirvan? Vamos a dar tiempo al equipo que la liga es muy larga y seguro que los jugadores todavía no están dando lo mejor de sí.

También dudo que los que empezaron a corear oles o se metieron con Collantes, sean seguidores que sientan mucho estos colores, porque yo particularmente lo que menos ganas tenía con el 0-3 era de cachondeo.

A veure si aprenem, que fora de casa, els equips ben dotats tàcticament i ben posicionats tenen molt a favor per a treure força punts. Com bé dius, el Numancia fent molt poc, ens va destrossar.

I també val a dir que tots els qui critiqueu a la defensa (que és cert que van fer aigües per tot arreu), és exactament la mateixa (a excepció de Clerc per Espassandin....que ja cal que es posi les piles) que la de l'any anterior. I és cert que fa falta un 4rt central, però no fem demagògia dient que aquest és el problema real. Dels 3 partits que portem jugats, no hem perdut perque ens faltés un 4rt central.... això es pot acusar durant la temporada, però al mes de setembre.....

I estic d'acord també en que a Martí Crespí li aniria bé un descans, i per suposat que Carlos, després dels bons minuts al Mini mereix jugar de sortida.

Doncs sí la mateixa de l'any anterior i per tant la segona més golejada: 59 gols encaixats, només superada negativament per la de l'Hercules, 62 gols encaixats. Un autèntic "coladero" també la temporada passada.

Per cert, en el tercer gol, el defensa del Numancia que acaba marcant fa una senzilla finta (no hi ha cap bloqueix) a Crespí, se'n va del marcatge i remata a plaer. Més del mateix...
« Darrera modificació: 08 de Setembre de 2014, 20:46:38 pm per jarisacat »

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #143 el: 08 de Setembre de 2014, 20:58:45 pm »
En aquesta jugada/falta que acaba en el 3r gol, si no estic equivocat, un dels que està marcant a dintre l'àrea és Gato! El defensa que s'escapa de la marca de Crespí acaba rematant per davant de Gato. Ah i Riau situat a la banda.

Com deia aquell: "No ase falta desir nada más".
« Darrera modificació: 08 de Setembre de 2014, 21:50:10 pm per jarisacat »

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #144 el: 08 de Setembre de 2014, 23:21:56 pm »

Doncs sí la mateixa de l'any anterior i per tant la segona més golejada: 59 gols encaixats, només superada negativament per la de l'Hercules, 62 gols encaixats. Un autèntic "coladero" també la temporada passada.

Per cert, en el tercer gol, el defensa del Numancia que acaba marcant fa una senzilla finta (no hi ha cap bloqueix) a Crespí, se'n va del marcatge i remata a plaer. Més del mateix...

Me lo quitaste de la boca. Se habla que es la misma defensa del año pasado como si el año pasado hubiéramos sido de los menos goleados.

Nauzet creo que no es mal portero y los defensas tampoco son malos jugadores. Para mi la clave es el centro del campo, no hay más.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #145 el: 08 de Setembre de 2014, 23:38:53 pm »
Bueno yo no creo que sea sólo centro del campo, hay más. Ahora, si que es cierto que si te miras p. ej. el segundo gol que nos meten ves que Hervás y Sotan están muy arriba en el momento que hay la perdida. No sé, hay mucho a mejorar y alguno que no da la talla en esta categoría.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #146 el: 08 de Setembre de 2014, 23:44:01 pm »
Y en la defensa de corners y faltas laterales acusamos mucho la perdida de Clerc y Aníbal.
« Darrera modificació: 08 de Setembre de 2014, 23:47:14 pm per jarisacat »

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #147 el: 09 de Setembre de 2014, 00:03:29 am »
Es que el segundo gol no es una perdida, es un regalo directamente.

El equipo estubo TODO mal, y ya esta. Al barça merecimos ganarlo y son los mismos que le marcaron 4 goles al zaragoza 11 vs 11 este pasado domingo.

La segunda es muy complicada.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #148 el: 09 de Setembre de 2014, 16:43:08 pm »
La veritat, cada vegada em fa més pena llegir aquest fòrum. Sembla que alguns estiguessin dessitjant que l'equip fotés un partit de pena, que és cert que el va fer, per començar a posar a parir a jugadors, directiva i projecte: tirar m*rd* sobre l'equip que dieu que us estimeu.

A mi, personalment, només m'han decepcionat al tercer partit. En els dos primers no vam sumar punts, però hi vaig veure un actitud encomiable per haver-ne sumat algun.

Per exemple, sóc dels primers en escridassar a Collantes quan no baixa a defensar, però aquest dissabte no em van sortir ganes de fer-ho perque TOT l'equip estava malament.

Crec que hem de fer una autocrítica com afició, ja que penso personalment que som pocs i, a més a més, emprenyats els uns amb els altres i quasi mai anem a una. És normal que la gent no habitual, quan ve un dia al camp si veu "l'espectacle" de l'afició d'aquest dissabte no s'enganxi ni vulgui tornar.

Precisament per ser un equip petit (tingue-m'ho clar: PETIT!) hem de deixar-nos de bajanades i de fer el somniatruites, fer pinya i si quan arribi la recta final de la temporada hi ha un somni proper, llavors anem-hi. Tenim equip per salvar-nos, sobradament; i aquest ha de ser el nostre objectiu.

M'agrada llegir crítiques, jo també les faig, però només si intenten ser constructives. Puc entendre les crítiques de "calentón", però veig usuaris que semblen el Guadiana (no cal dir noms) i només apareixen quan les coses van malament. Aquesta gent no m'interessa i no em demostra que estimi el club.

SI US PLAU, HEM DE SUMAR PUNTS I PER AIXÒ HEM DE SER UNA PINYA!. AIXÒ NO HA FET MÉS QUE COMENÇAR.

VISCA EL SABADELL!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #149 el: 09 de Setembre de 2014, 17:34:37 pm »
La veritat, cada vegada em fa més pena llegir aquest fòrum. Sembla que alguns estiguessin dessitjant que l'equip fotés un partit de pena, que és cert que el va fer, per començar a posar a parir a jugadors, directiva i projecte: tirar m*rd* sobre l'equip que dieu que us estimeu.

A mi, personalment, només m'han decepcionat al tercer partit. En els dos primers no vam sumar punts, però hi vaig veure un actitud encomiable per haver-ne sumat algun.

Per exemple, sóc dels primers en escridassar a Collantes quan no baixa a defensar, però aquest dissabte no em van sortir ganes de fer-ho perque TOT l'equip estava malament.

Crec que hem de fer una autocrítica com afició, ja que penso personalment que som pocs i, a més a més, emprenyats els uns amb els altres i quasi mai anem a una. És normal que la gent no habitual, quan ve un dia al camp si veu "l'espectacle" de l'afició d'aquest dissabte no s'enganxi ni vulgui tornar.

Precisament per ser un equip petit (tingue-m'ho clar: PETIT!) hem de deixar-nos de bajanades i de fer el somniatruites, fer pinya i si quan arribi la recta final de la temporada hi ha un somni proper, llavors anem-hi. Tenim equip per salvar-nos, sobradament; i aquest ha de ser el nostre objectiu.

M'agrada llegir crítiques, jo també les faig, però només si intenten ser constructives. Puc entendre les crítiques de "calentón", però veig usuaris que semblen el Guadiana (no cal dir noms) i només apareixen quan les coses van malament. Aquesta gent no m'interessa i no em demostra que estimi el club.

SI US PLAU, HEM DE SUMAR PUNTS I PER AIXÒ HEM DE SER UNA PINYA!. AIXÒ NO HA FET MÉS QUE COMENÇAR.

VISCA EL SABADELL!

Totalment d'acord

Contra el numancia varem fotre pena pero jo el dia del Mini vaig sortir molt orgullós, i son els mateixos jugadors.

Guanyarem al Murcia i al Saragossa, per collons.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #150 el: 09 de Setembre de 2014, 18:01:34 pm »

VISCA EL SABADELL!

Totalment d'acord

Contra el numancia varem fotre pena pero jo el dia del Mini vaig sortir molt orgullós, i son els mateixos jugadors.

Guanyarem al Murcia i al Saragossa, per collons.

Totalment d'acord també,

Al camp, menys criticar i més animar, i sent conscients de qui som i on som. Cada temporada al futbol professional és una temporada per gaudir.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #151 el: 09 de Setembre de 2014, 18:08:48 pm »
A veure, jo en el camp mai m'enriuré dels jugadors, més aviat animo; ara, aquí és diferent. Crec que alguns (cadasqú a la seva manera) només estem explicant/debatent el que pensem dels jugadors o el que hem vist en els darrers partits de l'equip. Si penseu que tapant les greus llacunes (perquè hi són) ajudarem a l'equip... Jo no ho crec la veritat.

Al Mini, al marge de l'arbitre, ja es varen veure coses bastant sorprenents. O és que és normal que després de marcar el 0-1, a la jugada següent Dongou rebi amb tota comoditat en la posició que ho va fer. Per favor...

I que quedi clar que desitjo que a Zaragoza la cosa vagi millor i contra la Ponfe encara més.
« Darrera modificació: 09 de Setembre de 2014, 18:18:47 pm per jarisacat »

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #152 el: 09 de Setembre de 2014, 19:27:31 pm »
Yo he sentido vergüenza por acciones de nuestra afición en los últimos dos partidos.  :disappointed:

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #153 el: 09 de Setembre de 2014, 22:18:34 pm »
 exclaim2
A veure, jo en el camp mai m'enriuré dels jugadors, més aviat animo; ara, aquí és diferent. Crec que alguns (cadasqú a la seva manera) només estem explicant/debatent el que pensem dels jugadors o el que hem vist en els darrers partits de l'equip. Si penseu que tapant les greus llacunes (perquè hi són) ajudarem a l'equip... Jo no ho crec la veritat.

Al Mini, al marge de l'arbitre, ja es varen veure coses bastant sorprenents. O és que és normal que després de marcar el 0-1, a la jugada següent Dongou rebi amb tota comoditat en la posició que ho va fer. Per favor...

I que quedi clar que desitjo que a Zaragoza la cosa vagi millor i contra la Ponfe encara més.

Estem d'acord, es més jo crec que la critica es bona, pero ha de ser oportuna, en el moment adequat, com pot ser que a l'acabar el partit casi ni es xiules a l'equip? Aquest jo crec que era el moment de deixar clar el nostre descontentament, no rient- se al minut 20 dels jugadors amb els que hauràs de tirar si o si durant 38 jornades mès...

En referència al joc de l'equip, no m'ha agradat cap de les 3 jornades, lo de deixar a Dongou rebre així es de jutjat de guàrdia i el partit del Betis si no arriba a ser per dos cops de sort fruit de la relaxació d'un equip que anava guantyant clarisimament hauria acabat el partit 0-3.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #154 el: 09 de Setembre de 2014, 23:14:26 pm »
Be, ha quedat clar que varem fer un partit desastros, pero no cal donar mes voltes, han de fer tot el posible perque no torni a passar mes...i si ens guanyen que sigui perque son millors i no com el dissabte que va ser perque corrien mes i posaben mes c....que nosaltres, no tenen equip tan superior per fotre un 0-3
Hem tornat !

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1158
« Respondre #155 el: 11 de Setembre de 2014, 21:01:18 pm »
http://actas.rfef.es/actas/RFEF_CmpActa1?cod_primaria=1000144&CodActa=24230

No entiendo por que en el acta del partido aparece Edgar en el banquillo de suplentes en vez de estar Lucas Porcar
Campió Lliga de Porres 2022-23