La veritat, cada vegada em fa més pena llegir aquest fòrum. Sembla que alguns estiguessin dessitjant que l'equip fotés un partit de pena, que és cert que el va fer, per començar a posar a parir a jugadors, directiva i projecte: tirar m*rd* sobre l'equip que dieu que us estimeu.
A mi, personalment, només m'han decepcionat al tercer partit. En els dos primers no vam sumar punts, però hi vaig veure un actitud encomiable per haver-ne sumat algun.
Per exemple, sóc dels primers en escridassar a Collantes quan no baixa a defensar, però aquest dissabte no em van sortir ganes de fer-ho perque TOT l'equip estava malament.
Crec que hem de fer una autocrítica com afició, ja que penso personalment que som pocs i, a més a més, emprenyats els uns amb els altres i quasi mai anem a una. És normal que la gent no habitual, quan ve un dia al camp si veu "l'espectacle" de l'afició d'aquest dissabte no s'enganxi ni vulgui tornar.
Precisament per ser un equip petit (tingue-m'ho clar: PETIT!) hem de deixar-nos de bajanades i de fer el somniatruites, fer pinya i si quan arribi la recta final de la temporada hi ha un somni proper, llavors anem-hi. Tenim equip per salvar-nos, sobradament; i aquest ha de ser el nostre objectiu.
M'agrada llegir crítiques, jo també les faig, però només si intenten ser constructives. Puc entendre les crítiques de "calentón", però veig usuaris que semblen el Guadiana (no cal dir noms) i només apareixen quan les coses van malament. Aquesta gent no m'interessa i no em demostra que estimi el club.
SI US PLAU, HEM DE SUMAR PUNTS I PER AIXÒ HEM DE SER UNA PINYA!. AIXÒ NO HA FET MÉS QUE COMENÇAR.
VISCA EL SABADELL!