Autor Tema: Tope Salarial  (Llegit 2233 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
  • Gènere: Masculí
Tope Salarial
« el: 15 de Juliol de 2014, 14:55:48 pm »
ahir o abans d'ahir, ara no ho recordo, vaig llegir via Twitter que uns 10 o 12 equips publicaven els topes salarials que tindran per aquesta nova temporada, és a dir, quan poden gastar en sous dels jugadors, que vol dir que quan més alt sigui el tope, a millors jugadors (en teoria) pots aspirar.
Bé, vaig preguntar al noi que va publicar-ho si sabia el nostre, i em va dir que el CE Sabadell no ho havia fet públic encara....quan ho sabrem?
algú sap per on aniran els tiros? si serà igual o superior que la temporada passada? ja que entenc que si s'ha fet la nova ampliació de capital, en part era per poder apujar aquest tope no?

Desconnectat LaVellaCreuAlta

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
Re:Tope Salarial
« Respondre #1 el: 21 de Juliol de 2014, 20:24:57 pm »

...s'ha fet ja l'ampliació?... jo encara no ho he sentit... potser aquest és el motiu pel que no han fet públic el tope salarial del CES.

Salut!

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #2 el: 24 de Juliol de 2014, 13:09:46 pm »
Dos fitxatges, mínim

Fins a final de juliol, el Sabadell no sabrà quin sostre salarial donarà definitivament la lliga, però Gordillo sap aproximadament en quins paràmetres es mourà (per sobre dels dos milions sense arribar als 2,5, segons ha pogut saber aquest diari): “Ens falten com a mínim dues peces: un migcampista i un davanter”, diu el gerent esportiu que si li queden recursos optarà per incorporar també un central.

no cobraran gaire els nostre jugadors amb aquest tope salarial, te merit formar un bon equip

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #3 el: 24 de Juliol de 2014, 13:59:53 pm »
Dos fitxatges, mínim

Fins a final de juliol, el Sabadell no sabrà quin sostre salarial donarà definitivament la lliga, però Gordillo sap aproximadament en quins paràmetres es mourà (per sobre dels dos milions sense arribar als 2,5, segons ha pogut saber aquest diari): “Ens falten com a mínim dues peces: un migcampista i un davanter”, diu el gerent esportiu que si li queden recursos optarà per incorporar també un central.

no cobraran gaire els nostre jugadors amb aquest tope salarial, te merit formar un bon equip

Si considerem un tope salarial de 2,2M€ i 22 fitxes del primer equip (imagino que els jugadors amb fitxa del B no conten), surt una mitjana de 100.000€/any bruts.

La veritat és que em vaig equivocar de professió, jejeje. Però tens raó, com cada any devem tenir un dels 6 o 7 topes mes baixos de la categoria. Així que podem estar prou contants amb l'equip que estem fent.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 05 de Agost de 2014, 08:28:44 am »

...s'ha fet ja l'ampliació?... jo encara no ho he sentit... potser aquest és el motiu pel que no han fet públic el tope salarial del CES.

Salut!

L'altre dia va sortir al Diari de Sabadell que hem recollit sols 4.500€. Si és així, realment ja podem anar tancant la paradeta. És molt trist que es reculli sols aquesta quantitat.

Traieu les vostres conclusions.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #5 el: 05 de Agost de 2014, 08:43:42 am »
Ampliació? varem sentir campanes però d'informació crec que no gaire a diferència de la passada :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #6 el: 05 de Agost de 2014, 09:56:39 am »

Salut!

L'altre dia va sortir al Diari de Sabadell que hem recollit sols 4.500€. Si és així, realment ja podem anar tancant la paradeta. És molt trist que es reculli sols aquesta quantitat.

també comentava el tema dels 2 nous sponsors (sense deixar clar si un era Eurotex Japan) i que arrel d'això esperaven a fer efectiva l'ampliació de capital.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #7 el: 05 de Agost de 2014, 10:19:01 am »

Salut!

també comentava el tema dels 2 nous sponsors (sense deixar clar si un era Eurotex Japan) i que arrel d'això esperaven a fer efectiva l'ampliació de capital.

Vaig llegir la notícia i de debó que no ho vaig entendre... no teniem tancat ja Eurotex Japan per l'any vinent com a sponsor principal??
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.