Jo vaig ser-hi i vaig estreure les seguents conclusión:
La defensa Agus, Carlos, Crespi i Riau, per mi es perfilar com a titular. La lentitud de Crespi com sempre a destacar pero el seu posicionament, sortida de pilota i desplaçament ho compensa. Tambe lluitaran per fer-se un lloc Kiko Olivas i Christian.
Al mig camp, Longas i Eguaras simplement INTOCABLES i els extrems, Ariday al mateix nivel o superior que els anteriors i Collantes com ja s'ha dit, falta treballar en defensa.
Nomes no em queden clar les posicions de pivot que la lluitaran Hervas i Juanjo, imagino que Juanjo te uns "drets" adquirits, tot i aixi em va sorpendre molt que Hervas continuament llença pilotes enrera i te poca o nula profunditat, poder tampoc te confiança, temps al temps.
Al devant tenim un problema!!!... Aquest Ernest Forgars es massa bo, i no m'agradaria tallar-li la seva progressio, si ha de ser titular, dons amb dos c....., pero si puja al primer equip i despres no pot jugar amb el B, quan jugui un numero de partits, compte, compte.
Tanabe, no es un jugador 10, pero aquest nano ha crescut i a qualsevol posicio dona un rendiment de 7. Ahira el vaig veure per tot arreu....