Crec que davant de les següents declaracions de l´Albert Tomàs al Diari de Sabadell caldria fer algún aclariment:
"Mi misión es controlar el tema económico, averiguar las gestiones realizadas con representantes y jugadores, conocer las necesidades del entrenador y valorarlas en función de las posibilidades del club."
Home, que voleu que us digui, potser que jo sigui una mica o molt curtet de gambals, però això a casa meva és una insinuació molt clara. Crec que es podria estar parlant d´uns pressumptes pagaments "extres" a representants i jugadors. Estem parlant de malversament dels diners, d´haver pagat comissions, d´haver fet efectives unes quantitats desmesurades i irresponsables que poden estar hipotecant actualment el club???
En cas de que això fos així, crec que el sr.Larrosa, un president que semblava que no hi era però que com diu aquell, "las mata callando", estava en el seu dret de cessar els consellers en qüestió. Com a màxim responsable d´aquest consell crec que inclús seria un deure fer el que ha fet. Tampoc no ho oblidem que la resta de consellers hi han estat d´acord.
Seguint en aquesta mateixa línia, l´Albert Tomàs també declara a Diari de Sabadell que "... En algunos aspectos se había olvidado el tema económico". En poques paraules ens ve a dir que ara per ara l´austeritat serà total al Sabadell, és a dir, que el tema econòmic juntament amb la permanència seran els objectius principals i únics de l´entitat. En aquest sentit, una de les primeres conseqüències ha estat la retirada del microbús que cada dia duïa a entrenar l´equip, i que el sr.Montes havia demanat tot just arribar. De fet una altre de les seves afirmacions és que "el tema de los fichajes ha quedado congelado porque NO hay más dinero". De totes maneres no descarta fitxar, malgrat també assegura que NO vindrà cap incorporació de campanilles, inclús s´intentarà reduir la quantia del total de les nòmines dels jugadors. A títol més anecòtic, si es vol, aquest any el club ni tan sols ha celebrat cap dinar o sopar de Nadal amb la plantilla, ni tampoc els ha fet entrega de cap panera...
Respecte l´entrenador afirma que "Apoya totalmente a Montes". En aquest mateix sentit, també ahir a DS el president també deixava fora de cap mena de dubte la continuïtat del míster.
En fi, que en tan sols sis mesos, les prioritats esportives i econòmiques són les mateixes de fa 13 o 14 anys... Sense dubte, alguna cosa no hem fet bé. Seria bo que aquestes preguntes que jo em faig i que de ben segur, algú més es pot arribar a fer, siguin aclarides per algú.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!! BONES FESTES A TOTHOM!!!!!!!!!!!