Sr.Gil, només li demano que a la junta directiva es plantegin seriosament si el sr.Montes ha aportat alguna cosa a aquest equip. Crec que és de calaix que ni té un onze definit, ni té una idea clara de a qué jugar i el que és més greu, va venir per posar ordre al vestuari i avui dia aquest és un autèntic polvorí.
Crec que un percentatge molt elevat de l´afició discrepa obertament dels seus plantejaments i formes de treball. Aquest equip no té una identitat ni una idea clara del que vol, i les contradiccions i incoherències tàctiques estan a l´ordre del dia.
Li demano que es plantegin la seva destitució. Res més em faria més feliç que estar-me equivocant. Tant de bo, dintre d´uns mesos algú em pugui dir que estava ficant la pota fins el fons amb el que estic dient. Malauradament crec que això és difícil que acabi succeïnt, i davant del fet de que el sr.Montes porta ja més de mitja primera volta al club i que els resultat són aterradors, repeteixo aquesta demanda. Busquin algú que col.loqui als jugadors al seu lloc en el camp, que fagi pinya i no divideixi encara més i que a poder ser, surti a guanyar al camp i no a simplement, no encaixar més gols.
Vagi per endavant, que el meu recolzament a l´actual junta segueix sent incondicional. Malgrat la situació actual, la seva entrada al club la continuo considerant el millor que ha passat en moltíssims anys al Sabadell. Els hi desitjo moltíssima sort, la necessitaran, i molts ànims.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!