Autor Tema: MONTES  (Llegit 3751 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: MONTES
« Respondre #20 el: 19 de Desembre de 2005, 18:35:50 pm »
KE ET PENSES,??? que et contestarán???jajajajajaj!!! :veryangry:

Jo hi confio i a sobre que em diguin la veritat  :smoking:

Ay deu meu si el Mora estigues d'entrenador i jugues setmana rera semtmana amb aquest sistema de nomes 1 dalanter i jugant contra un saragosa un huesca un benidorm.... EL pobre del Mora hagues sortit en globus i tot l'estadi l'estaria esbroncant cada minut.
Jo no soc ni defensor i atacant del Mora, nomes intento ser just. Per que no ens alcem contra el teniente coronel MONTES!!!! Estic segur i convencut que la major part de culpa la tenen aquesta colla potuls i desagraits de jugadors però perque no intentem començar els partits amb cara i ulls i "matar" lequip rival amb dos davanters i jugant pèr bandes!!!
Crec que la paciència se mesta acavant i tant per tant, prefereixo tenir el mora a labanqueta perquè si bé els resultats son els mateixos o pitjor, almenys era i es tot un home que sentia els colors i sobretot educat i respetuos amb tothom.
Aquest home que tenim a la banqueta MONTES es un maleducat, iirespetuos i tant se li fot el sabadell i tots els socis que patim diumenge rera diumenge.
Penso que la imatge que esta deixant aquest entrenador es patetica i indigne de portar un club com es el nostre. ENs mereixem molt més que un tal MONTES

Ai Pitbull jo porto dien aixo tota la temporada i m'han tractat de boig

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #21 el: 19 de Desembre de 2005, 21:20:32 pm »
Torno a dir que criticar al Sr. Andreu Gil perque no respongui a algunes preguntes, bé perque no vulgui, bé perque no tingui temps, bé pel que sigui NO es criticable.
Ell n'ha respòs moltes i en moments molts difícils. Si ell no hagués donat el primer pas en dir que hi hauria un apartat al foro en que ell respondria les preguntes dels aficionats, ara mateix no tindriem ni aquesta opció. És el que jo penso.

Completament d'acord amb el teu comentari amic Mutio...  :ok
« Darrera modificació: 19 de Desembre de 2005, 21:35:30 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #22 el: 27 de Desembre de 2005, 18:39:56 pm »
creo que MONTES es de lo mejor que ha venido a SABADELL en los ultimos años, está trabajando con una plantilla a mi juicio mal elaborada, pero no voy a entrar a valorar esa función por que para eso están los que la planificaron, el mister se está limitando atrabajar con lo que le ponen, el es el encargado de que la nave tire, pero confiemos en el, creo que sabe de futbol mucho mas que a nosotros, pero los tres mil que vamos al campo cada domingo somos entrenadores, Para mi el trabajo de MONTES es muy bueno, puede gustar o no, claro que yo tampoco estoy de akuerdo en muchas decisiones que toma, pero el es el que hace y desace y por el bien de nuestro club. a RIJKAARD tambien lo querian botar en noviembre cuando vino. se han tenido errores, pero se estan intentando solucionar, confiemos y apoyemos, que ninguno de nosotros es CRUYFF, Montes es un técnico que si le dejan trabajar y se le entiende, en eso introduzco la palabra compromiso, llegarán los resultados. el trabajo del mister no se ve reconmpensado en resultados, pero vamos a unirnos y arroparnos por que el equipo necesita el kariño de todos. aupa SABADELL
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #23 el: 27 de Desembre de 2005, 19:55:43 pm »
 :clap :clap :clap
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #24 el: 27 de Desembre de 2005, 20:06:25 pm »
pirri hay las dao nanu  :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #25 el: 27 de Desembre de 2005, 20:55:55 pm »
creo que MONTES es de lo mejor que ha venido a SABADELL en los ultimos años, está trabajando con una plantilla a mi juicio mal elaborada, pero no voy a entrar a valorar esa función por que para eso están los que la planificaron, el mister se está limitando atrabajar con lo que le ponen, el es el encargado de que la nave tire, pero confiemos en el, creo que sabe de futbol mucho mas que a nosotros, pero los tres mil que vamos al campo cada domingo somos entrenadores, Para mi el trabajo de MONTES es muy bueno, puede gustar o no, claro que yo tampoco estoy de akuerdo en muchas decisiones que toma, pero el es el que hace y desace y por el bien de nuestro club. a RIJKAARD tambien lo querian botar en noviembre cuando vino. se han tenido errores, pero se estan intentando solucionar, confiemos y apoyemos, que ninguno de nosotros es CRUYFF, Montes es un técnico que si le dejan trabajar y se le entiende, en eso introduzco la palabra compromiso, llegarán los resultados. el trabajo del mister no se ve reconmpensado en resultados, pero vamos a unirnos y arroparnos por que el equipo necesita el kariño de todos. aupa SABADELL

Evidentment tot son opinions i totes les respecto.
Estic d'acord en que necesitem unió i per mi no serà. Espero que salvem aquesta temporada amb aquest o un altre entrenador, però salvem aquest any, que de la ilusió a passat a ser el de la decepció.
Evidentment que tenim 2000 entrenadors en els 2000 espectadors que van al camp, però sota el meu punt de vista el Montes la caga diumenge rera diumenge amb un desgavell tàctic que fa fredor. Per mi i torno a dir per enèssima vegada, jugar a no perdre és sinònim de perdre i ens foten gols igual. Per mi Montes no serveix i ja us puc dir que a final d'any salta a no sé que baixi alguna verge i acabem en llocs alts de la classificació.

De totes formes, ara el Montes és l'entrenador que hi ha i se l'ha d'apoiar s'estigui o no s'estigui d'acord amb el seu mètode de treball, perque si ho fem, no estarem fent-li mal a ell, sino al nostre Sabadell.

Salutacions i Força Sabadell
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #26 el: 27 de Desembre de 2005, 20:57:43 pm »
jo me quedo con la frase "...de los tres mil que vamos al campo cada domingo..." ojala fuera cierto...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona