Autor Tema: Queixes sobre empresa de Seguretat  (Llegit 9841 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Gènere: Masculí
  • Siempre fieles
Queixes sobre empresa de Seguretat
« el: 24 de Agost de 2014, 21:27:05 pm »
Pues eso mismo, todos los que hayáis saltado al campo no sois del sabadell ni nada, ojalá que la multa os la hagan pagar a todos y cada uno.

Por otra parte, pésima actuación de los de seguridad.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
Re:LOS QUE HABÉIS SALTADO AL CAMPO NO SOIS DEL CE SABADELL FC
« Respondre #1 el: 24 de Agost de 2014, 22:13:05 pm »
 :shifty:
Pues eso mismo, todos los que hayáis saltado al campo no sois del sabadell ni nada, ojalá que la multa os la hagan pagar a todos y cada uno.

Por otra parte, pésima actuación de los de seguridad.

Crec que la gent que ha saltat eren afeccionats del Betis provinents del lateral part baixa, tot seguit han saltat desde el gol sud, que aixó si no té perdó, ja que allá es trobaven la majoria de integrants de l'empresa de seguretat. Finalment si desde el gol nord han saltat algun nen del Sabadell, una mica contagiats per l'esperpéntica vista del camp.

No només la poca profesionalitat de l'empresa de seguretat ha estat flaglant en aquest tema, abans ja han demostrat la seva incompetència, amb un seguidor Betic, ballant durant més de 5 minuts a dins el camp, o amb un altre afecciknat Betic que ha recorregut tot el gol sud darrera la porteria per agredir per l'esquena a no se qui.

Per a mi lo que ha passat avuí es suficient motiu perque canviem sense miraments de professionals que s'ocupan d'una cosa tant important i de responsabilitat nostre com es, la seguretat dels partits que juguem a casa.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #2 el: 24 de Agost de 2014, 22:18:26 pm »
Era una cosa a esperar per la poca presencia d'efectius tan de l'empresa com dels mossos d'esquadra i potser el tant s'enfutisma dels aficionats ara la sanció per el club o sigui per a tots nosaltres, potser dies aixì les entrades haurien de ser mes cares  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #3 el: 24 de Agost de 2014, 22:47:52 pm »
Una vergüenza la seguridad, hasta que no a empezado el partido no han tenido h****s a echar al energúmeno saltarín del corner.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #4 el: 24 de Agost de 2014, 23:26:02 pm »
En estos casos quien debe de actuar, los mossos o la seguridad privada? Es realmente patetico lo que ha pasado. El terreno de juego lleno de oportunistas, los policias y seguridad tocandose las narices por no decir otra cosa, y los perjudicados seremos los de siempre.

Saludos
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #5 el: 25 de Agost de 2014, 07:47:00 am »
En estos casos quien debe de actuar, los mossos o la seguridad privada? Es realmente patetico lo que ha pasado. El terreno de juego lleno de oportunistas, los policias y seguridad tocandose las narices por no decir otra cosa, y los perjudicados seremos los de siempre.

Saludos

+100000000
Pero no te preocupes, a los oportunistas les da igual, como no van a pisar la NCA en unos meses hasta que juguemos contra el Osasuna o Barça B. Pues eso. 

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 25 de Agost de 2014, 08:36:24 am »

Saludos

La seguretat privada son els que han de controlar i limitar els moviments del públic, i si s'ha d'actuar, avisar als Mossos per a que identifiquin o detinguin a qui toca.

És realment vergonyós que ahir es permetés un tio del Betis ballant en un córner des del minut 1 al cinc o sis quan se'l varen emportar i que la seguretat li rigués les gràcies a sobre... fins que va saltar la dona d'aquest paio a agredir a gent per que s'emportaven al borratxo.

I és molt vergonyós que a final de partit els de seguretat deixessin saltar gent al camp, i haguessin de ser els Mossos els que impedissin a algun ******* entrar al vestidor a fer fotos als jugadors.

I per cert, s'ha de ser molt id**** per saltar amb un fill de 6 o 7 anys, creuar tot el camp i voler entrar al vestidor a fer fotos amb el teu fill. Impressionant el nivell d'alguns individus.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #7 el: 25 de Agost de 2014, 09:31:12 am »
Vergonyós...

hi ha gent molt maleducada que no se sap comportar en un camp de futbol, i ahir en vam veure uns quants.

Crec que la majoria deu ser gent que en la vida ha anat a un camp de futbol.. o no m'ho explico..

Això sí,  l'empresa de seguretat FATAL. No es pot permetre. Ja se sabia que vindrien molts bètics, doncs si cal, portes més gent de seguretat.. hi ha camps de Primera que també tenen un accés fàcil de les grades al terreny de joc i mai salta ningú, havent-hi  moltíssiiiiima més gent a les grades.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #8 el: 25 de Agost de 2014, 09:38:27 am »
Seguretat ???? quina seguretat si això ja es veia abans de començar el partit si varem ser practicament expulsats de les nostres zones que normalment ocupem els arlequinats, no va passar res però podia haver passat, no es podia fer una Fan -Zone al gold sur? segurament direu que els bars també tenen dret a fer caixa, pero no se ho vaig veure una mica perillòs. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #9 el: 25 de Agost de 2014, 10:17:59 am »
Jo no ho vaig veure. Quan el Betis va fer el tercer gol a la segona part vaig marxar. Estic molt malament a nivell personal i amb vaig marxar per no possar-me a plorar (i no es conya). Ja tenia prou de humillacio i amb el tercer gol s'em va caure el mon a sobre. Vaig anar ahi a veure el Sabadell amb ilusio perque tinc molta m**** a la meva vida personal i volia desfogar-me i alegrarme pero, es va convertir en tot lo contrari. I amb el tercer gol veure com tots el el camp cantaba gol... :weep:

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #10 el: 25 de Agost de 2014, 12:31:05 pm »
Jo no ho vaig veure. Quan el Betis va fer el tercer gol a la segona part vaig marxar. Estic molt malament a nivell personal i amb vaig marxar per no possar-me a plorar (i no es conya). Ja tenia prou de humillacio i amb el tercer gol s'em va caure el mon a sobre. Vaig anar ahi a veure el Sabadell amb ilusio perque tinc molta m**** a la meva vida personal i volia desfogar-me i alegrarme pero, es va converti :closedeyes:

r en tot lo contrari. I amb el tercer gol veure com tots el el camp cantaba gol... :weep:

Als anys a primera erem 14000 però no pas amb el mallorca; cadis, etc.. S omplìa amb barça, madrid, espanyol, reial societat i no del tot i ho recordo perfectament. Al viltant de mitja entrafa tres quarts per partit ordonari..

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #11 el: 25 de Agost de 2014, 12:46:51 pm »
perdó per les faltes però estic amb un móbil sense batería a les fosques.
Deia que a primera NO s, omplía la nca ni de lluny.
Cavíen 20.000 i la mitjana anual sería de 9000 maquillant lo bastant.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #12 el: 25 de Agost de 2014, 13:06:47 pm »
Jo no ho vaig veure. Quan el Betis va fer el tercer gol a la segona part vaig marxar. Estic molt malament a nivell personal i amb vaig marxar per no possar-me a plorar (i no es conya). Ja tenia prou de humillacio i amb el tercer gol s'em va caure el mon a sobre. Vaig anar ahi a veure el Sabadell amb ilusio perque tinc molta m**** a la meva vida personal i volia desfogar-me i alegrarme pero, es va converti :closedeyes:

r en tot lo contrari. I amb el tercer gol veure com tots el el camp cantaba gol... :weep:

Als anys a primera erem 14000 però no pas amb el mallorca; cadis, etc.. S omplìa amb barça, madrid, espanyol, reial societat i no del tot i ho recordo perfectament. Al viltant de mitja entrafa tres quarts per partit ordonari..

Sense tenir dades d'assistència, com es obvi, però fent molta memoria i tirant de google;
Amb equips com els que ens visitaven t'asseguro que teníem molt bones entrades,
Real Madrid 100% ( 60% madridistes ), Barça 100 % ( 80 % culers) , Espanyol 100 % ( 30 % Brigadas de m**** ), Reial, Atletico, Betis, Sevilla, Celta, Valencia, Bilbao, etc...
Jo recordo veure el camp bastant ple contra aquests equips, com a minim, els gols i tribuna sempre estaven plens, potser el que més costava d'omplir era lateral.
I tens raó que hi cabien 21000 ja que aleshores no hi havia seients.

Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #13 el: 25 de Agost de 2014, 18:02:55 pm »
Seguretat ???? quina seguretat si això ja es veia abans de començar el partit si varem ser practicament expulsats de les nostres zones que normalment ocupem els arlequinats, no va passar res però podia haver passat, no es podia fer una Fan -Zone al gold sur? segurament direu que els bars també tenen dret a fer caixa, pero no se ho vaig veure una mica perillòs. :mmmm

Totalmente de acuerdo. Ayer podían haber habido muchísimos problemas si el partido hubiera sido otro. Gente del Betis ya borracha desde el primer minuto de partido y locales y visitantes sentados codo con codo. En partido disputado y con jugadas polémicas se hubiera podido liar una muy gorda que la veintena de mossos que habían en el campo no hubieran podido parar.

De todas formas, me parece hasta cierto punto inevitable. 4.000 béticos comporta que sí o sí, tengas que desplazar a abonados locales de sus asientos asignados. Imposible dividir la venta de entradas para separar la localización de las aficiones.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #14 el: 25 de Agost de 2014, 18:10:49 pm »
Se cambia de empresa de seguridad, de autocares y de mantenimiento de hierba para ahorrar 4 duros y ahora los van a volver a cambiar, si si :laugh2:

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #15 el: 26 de Agost de 2014, 09:24:34 am »
Segun el club habia un protocolo de seguridad establecido que los aficionados beticos se saltaron para poder recibir el autocar en la puerta en lugar de entrar una hora y media antes al campo como habian acordado, de ahi que los mossos tubieran que actuar para acompañarlos a sus localidades.

Por otro lado un buen numero de beticos intento acceder al campo con entradas falsificadas/fotocopiadas y se les denegó el acceso. Como no pudieron entrar parte de los mossos que debian estar dentro de la creu alta se tubieron que quedar fuera con ellos para que no la liaran.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #16 el: 26 de Agost de 2014, 10:01:21 am »

Totalmente de acuerdo. Ayer podían haber habido muchísimos problemas si el partido hubiera sido otro. Gente del Betis ya borracha desde el primer minuto de partido y locales y visitantes sentados codo con codo. En partido disputado y con jugadas polémicas se hubiera podido liar una muy gorda que la veintena de mossos que habían en el campo no hubieran podido parar.

De todas formas, me parece hasta cierto punto inevitable. 4.000 béticos comporta que sí o sí, tengas que desplazar a abonados locales de sus asientos asignados. Imposible dividir la venta de entradas para separar la localización de las aficiones.

Yo no me sente en mi sitio ¿Para que? si eso parecia el Benito Villamarin. Asi que me desplace donde se suelen sentar los "Walking arlekin". Mas que nada porque queria sentarme con mi aficion local.

Imaginate que alguien se le ocurre empezar a canatar "Y es por eso que hoy vengo a verte, Sevillista sere hasta la muerte..." ya la tenemos liada.

Porcierto, yo vi a muchos Beticos escalar las vallas que separan el Lateral de la Zona Visitante para ir donde estaban concentrados mas beticos.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #17 el: 26 de Agost de 2014, 10:07:05 am »
La veritat és que entre entrades falses, pasades pel forro de les indicacions dels mossos i del personal de seguretat, energumens provocadors i demés històries, l'afició del Betis va quedar prou retratada... Això si, per un dia vam fer caixa!
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #18 el: 26 de Agost de 2014, 15:29:20 pm »
Por lo que veo jugamos en Sevilla

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #19 el: 26 de Agost de 2014, 15:40:07 pm »
Era una cosa a esperar per la poca presencia d'efectius tan de l'empresa com dels mossos d'esquadra i potser el tant s'enfutisma dels aficionats ara la sanció per el club o sigui per a tots nosaltres, potser dies aixì les entrades haurien de ser mes cares  :mmmm

Si es detingues a algù de aquets .......... encara que fos 1 sol i llavors es fes oficial que aquest pallaso pagará 6000 euros , segur que el proper partit, no et venen ganes de saltar i si de veritat l'empresa seguretat , va pecar de no portar efectius, doncs ni han desenes que es poden contractar i si mès demanar resposabilitats a ells en cas de rebre alguna multa el club.