Autor Tema: Queixes sobre empresa de Seguretat  (Llegit 9852 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
  • Gènere: Masculí
Re:LOS QUE HABÉIS SALTADO AL CAMPO NO SOIS DEL CE SABADELL FC
« Respondre #20 el: 26 de Agost de 2014, 15:42:28 pm »
Era una cosa a esperar per la poca presencia d'efectius tan de l'empresa com dels mossos d'esquadra i potser el tant s'enfutisma dels aficionats ara la sanció per el club o sigui per a tots nosaltres, potser dies aixì les entrades haurien de ser mes cares  :mmmm

No vull faltar el respecta a ningú, però ells seran mils, nosaltres centenars que sortim a fora, i crec que guanyem per golejada, en quan al comportament, que'ls aprofiti i veurem si ho fan al mini

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
Re:LOS QUE HABÉIS SALTADO AL CAMPO NO SOIS DEL CE SABADELL FC
« Respondre #21 el: 27 de Agost de 2014, 16:38:19 pm »
Finalment no haura sanció, aplaudir aquest cop al còmite de competició, podia haver aplicat la norma i ha entés les peculiars circumstàncies d'aquest partit.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Queixes sobre empresa de Seguretat
« Respondre #22 el: 19 de Setembre de 2014, 11:00:20 am »
Segons va dir Sergi Garces al Tribuna Preferent aquest dijous passat (ahir) es reunian el club i la empresa de Seguretat per parlar de las queixes dels socis pel tracte rebut el passat partit.
Estem a divendres i ningu diu res, ningu dona cap explicació i el que es encara pitjor, cap soci que va enviar una queixa formal al club a rebut ni una sola resposta.
Les coses s´estan fent molt i mooolt malament de un temps ençà i sembla que el club no sapiga veure que els seus socis son l´unic patrimoni que tenen.
Habiam que ens trobem demá a la entrada del estadi.....
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
Re:Reunio Club-Empresa de seguretat
« Respondre #23 el: 19 de Setembre de 2014, 11:14:26 am »
Segons va dir Sergi Garces al Tribuna Preferent aquest dijous passat (ahir) es reunian el club i la empresa de Seguretat per parlar de las queixes dels socis pel tracte rebut el passat partit.
Estem a divendres i ningu diu res, ningu dona cap explicació i el que es encara pitjor, cap soci que va enviar una queixa formal al club a rebut ni una sola resposta.
Les coses s´estan fent molt i mooolt malament de un temps ençà i sembla que el club no sapiga veure que els seus socis son l´unic patrimoni que tenen.
Habiam que ens trobem demá a la entrada del estadi.....
com bé dius té tela la falta d'informació per part del club.
Informen un  acord d'on aniran els nanos a fer la revisió mèdica, que ja veus tu, però d'un fet que afecta a tothom que va a l'estadi, no diuen res.
Però com també comentes, la millor resposta serà l'actitut que tingui el personal de seguretat aquest dissabte al vespre.

passenger

• Visitant
Visita a la zona mitxa del partit gentilesa de la seguretat
« Respondre #24 el: 21 de Setembre de 2014, 16:01:17 pm »
Bona tarda.

Quin diumenge tan bo després de conseguir els tres primers punts de la temporada. Les coses sobre ja gespa ja es miren d'altra manera. Pero la llotja segueix sense funcionar, tot i cobrar com toca cada mes.

Vull compartir amb vosaltres lexperiencia que vaig viure ahir. Te a veure amb la seguretat. Gracies a la seva incompetencia vaig poder veure que la incompetencia neix del club.

No se si la seguretat va funcionar be a la resta de l'estadi pero al final del partit a tribuna va ser una broma. Vaig baixar tard de tribuna i un de seguretat em va obrir la porta de la zona mitxa. al veure el que havia alla vaig entrar i em vaig posar a mirar. Jugadors sortin, periodistes preguntan, treballadors parlan i fen bromes com si res.

Alla es on vaig sentir que el error en lestampació amb el escut del Elche nomes esta en algunes camisetes i no sels veía preocupats. Patetic de totes maneres. Marketing i ventes no revisen la qualitat dels productes?

Tanbe vaig sentir que els periodistes tenien problemes per fer la seva feina per culpa de la seguretat i alguns es queixaven al que suposo que era el cap de seguretat.

Vaig veure com els treballadors i el consell de administració casquen tot sense saber qui ho pot escoltar. Vaig veure com se omplen la boca amb lo que fan i com bacilen davant de la gent. Pero la comunicacio cap a fora i cap als socis es nula i ni se nos contesten els emails.

Vaig veure com les dos noies del protocol actuaven duna manera que dubto que qualsevol manual de protocol defineixi: parlan entre elles i amb amigues mentre sortien la gent de la zona vip, rientse i gesticulant d’una manera grotesca i mirant el mobil i el rellotge i posant cara de que ja era la hora.

Vaig veure com el responsable de prensa es dedicava a la chachara mentre un noi jove anava de cul i feia tota la feina de prensa.

Per on en van convidar a entrear vaig sortir sense que se inmutesin i tenin clar que al club imperen les pomes podrides i la incompetencia. Al camp som de segona, pero a la llotja de tercera. Quina sort per ells que entri la pilota.

Honor! 

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Visita a la zona mitxa del partit gentilesa de la seguretat
« Respondre #25 el: 22 de Setembre de 2014, 08:32:37 am »
Quina sort per ells que entri la pilota.

Per ells.....i sobretot també per nosaltres.

Estic d'acord en tu en gairebé tot i evidentment que a la llotja fluixegen moltes coses. Com per exemple el tema de la publicitat a l'estadi....un enigma en tota regla....

De tota manera, on si que disculpo absolutament al club, és en el tema de l'estampació on en algunes samarretes hi apareix el logo de l'Elche (segurament a Elche algunes deuen dur el del Sabadell), ja que si l'enviament és erroni per part de Kelme, han sigut ells i únicament ells els qui l'han ca.g.at. Un altre tema és perque seguim amb aquesta empresa i perque no s'ha denunciat el retras de l'enviament de material...etc.... Això ja seria un altre debat.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #26 el: 22 de Setembre de 2014, 09:10:44 am »
El dia que jo sigui president, Aquest equip sera de primera a la llotja i a la gespa. I les noies seran molt guapes com la Canaria morena de les oficines  :wub:

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #27 el: 22 de Setembre de 2014, 09:45:10 am »
El dia que jo sigui president, Aquest equip sera de primera a la llotja i a la gespa. I les noies seran molt guapes com la Canaria morena de les oficines  :wub:
killer president!
killer president!   :cheer  :cheer

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #28 el: 22 de Setembre de 2014, 09:54:41 am »
killer president!

:laugh2: :laugh2: Hai mare de deu que patirem  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #29 el: 22 de Setembre de 2014, 11:35:23 am »
killer president!

:laugh2: :laugh2: Hai mare de deu que patirem  :mmmm

Montem un local de Striptease amb el 50% de descomptes als socis del CE Sabadell. ja veuries tu com pujem el numero de socis. Fem calendaris sexys amb la psicologa i les noies del equip femeni y, regalem a cada soci un Tanga sexy amb l'escut del Sabadell per disfrutar amb la parella a la intimitat. Tambe, despres dels partits, cada jugador del CES fara un striptease al costat de les noies per aixi atreure el public femeni a la NOVA CREU ALTA.

Pero la Canaria es meva 

:happy2:

passenger

• Visitant
« Respondre #30 el: 22 de Setembre de 2014, 11:51:07 am »
Quina sort per ells que entri la pilota.

Per ells.....i sobretot també per nosaltres.

Estic d'acord en tu en gairebé tot i evidentment que a la llotja fluixegen moltes coses. Com per exemple el tema de la publicitat a l'estadi....un enigma en tota regla....

De tota manera, on si que disculpo absolutament al club, és en el tema de l'estampació on en algunes samarretes hi apareix el logo de l'Elche (segurament a Elche algunes deuen dur el del Sabadell), ja que si l'enviament és erroni per part de Kelme, han sigut ells i únicament ells els qui l'han ca.g.at. Un altre tema és perque seguim amb aquesta empresa i perque no s'ha denunciat el retras de l'enviament de material...etc.... Això ja seria un altre debat.

Per suposat que es important que entri la pilota per nosaltres. Volia dir que ells estan salvats mentre entri la pilota perque no els senyalarem amb el dit. Si les coses van malament al terreny de joc es quan es comensa a senyalar a la llotja, aquí a tots els clubs. Veient la situacio que vivim, no cal esperar a patir a la gespa per començar a demanar explicacions de la gestió del club.

Sobre les samarretes, si Kelme hagues actuat be entenc que un error aixi pugui passar. pero amb tot el que ha fet Kelme hauriem de tenir la liçó apresa i repasar absolutament tot el que ens enviin. Dissabte ja ni ens vam queixar ens ho vam prendre com algo normal quan segueix sent patètic. I aqui el club ha de dir alguna cosa.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 22 de Setembre de 2014, 12:28:23 pm »
Pero la Canaria es meva 

La canària és cubana i té parella, o sigui que millor que afluixis una miqueta, noi, per que a més la seva parella és una persona que aprecio molt.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #32 el: 22 de Setembre de 2014, 12:57:00 pm »
Pero la Canaria es meva 

La canària és cubana i té parella, o sigui que millor que afluixis una miqueta, noi, per que a més la seva parella és una persona que aprecio molt.

*1903 sembla foroc..hes això

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #33 el: 22 de Setembre de 2014, 13:33:48 pm »
Pero la Canaria es meva 

Alguns no sabeu el que es el humor eh...  :closedeyes:

Si jo tinc parella i estic feliç amb ella.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #34 el: 22 de Setembre de 2014, 20:46:11 pm »
Açò és lo que hi ha. Treballadors sense sentiment de club, bueno, sols hi ha cinc o sis amb este sentiment, i los demés sols som una empresa on cau el sou a final de mes.
Vaig veure com el responsable de prensa es dedicava a la chachara mentre un noi jove anava de cul i feia tota la feina de prensa.
Oriol Olivé és un vago professional, que quan no le agrada que rajes de les coses que es fan malament al club, te bloquejen per twitter, per que no pugues llegir ni els tweets del club.
El xaval ros este supose que és el seu ajudant, i se nota que treballa com un animal, per que és per flipar les cròniques que se fan ara. I SENSE FALTES d'ORTOGRAFIA, collona!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

passenger

• Visitant
« Respondre #35 el: 23 de Setembre de 2014, 11:00:38 am »
Açò és lo que hi ha. Treballadors sense sentiment de club, bueno, sols hi ha cinc o sis amb este sentiment, i los demés sols som una empresa on cau el sou a final de mes.
Oriol Olivé és un vago professional, que quan no le agrada que rajes de les coses que es fan malament al club, te bloquejen per twitter, per que no pugues llegir ni els tweets del club.
El xaval ros este supose que és el seu ajudant, i se nota que treballa com un animal, per que és per flipar les cròniques que se fan ara. I SENSE FALTES d'ORTOGRAFIA, collona!

No nomes estem davant de un vago. Si mirem la situació de les ultime tres temporades podem parlar de un devorador: han hagut dos jefes de comunicacio per sobre de ell i els dos han sortit per la porta del darrera. El ultim inclus diuen que va dimitir. Treballar amb ell ha de ser una pesadilla perque al final s'hagi quedat com el rei del cotarro. I pel que es veu el club ho permet. Aixi que Oriol Olivé i el club son complices de destruir la comunicacio. I els fets parlen: el club no comunica res de res. 

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
Empresa Seguridad
« Respondre #36 el: 21 de Maig de 2015, 17:32:55 pm »
Como bien sabemos, el trato de la empresa de seguridad este año (exceptuando 2 o 3 empleados) esta siendo nefasto.

Ayer una más en el Gol Sud, llamando a los mossos para que después echaran un aficionado que esta pitando y gritando a la directiva.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
Re:Empresa Seguridad
« Respondre #37 el: 21 de Maig de 2015, 17:38:46 pm »
Vaya pandilla mirando de cara ala grada, ni que fuese el galatasaray, hay mas mirando q gente en la grada. Otra más en que se han lucido

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #38 el: 21 de Maig de 2015, 20:27:45 pm »
Vaig comptar 33 segurates al voltant del perímetre del camp, aproximadament un tio cada 10 metres. Cal?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #39 el: 21 de Maig de 2015, 20:46:01 pm »
La verdad es que es bastante penoso...