Jo no ho vaig veure. Quan el Betis va fer el tercer gol a la segona part vaig marxar. Estic molt malament a nivell personal i amb vaig marxar per no possar-me a plorar (i no es conya). Ja tenia prou de humillacio i amb el tercer gol s'em va caure el mon a sobre. Vaig anar ahi a veure el Sabadell amb ilusio perque tinc molta m**** a la meva vida personal i volia desfogar-me i alegrarme pero, es va converti
r en tot lo contrari. I amb el tercer gol veure com tots el el camp cantaba gol...
Als anys a primera erem 14000 però no pas amb el mallorca; cadis, etc.. S omplìa amb barça, madrid, espanyol, reial societat i no del tot i ho recordo perfectament. Al viltant de mitja entrafa tres quarts per partit ordonari..
Sense tenir dades d'assistència, com es obvi, però fent molta memoria i tirant de google;
Amb equips com els que ens visitaven t'asseguro que teníem molt bones entrades,
Real Madrid 100% ( 60% madridistes ), Barça 100 % ( 80 % culers) , Espanyol 100 % ( 30 % Brigadas de m**** ), Reial, Atletico, Betis, Sevilla, Celta, Valencia, Bilbao, etc...
Jo recordo veure el camp bastant ple contra aquests equips, com a minim, els gols i tribuna sempre estaven plens, potser el que més costava d'omplir era lateral.
I tens raó que hi cabien 21000 ja que aleshores no hi havia seients.