Autor Tema: J2 Barça B - CE Sabadell ~ Sábado 30 de agosto a las 19:00  (Llegit 21598 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
Re:J2 Barça B - CE Sabadell ~ Sábado 30 de agosto a las 19:00
« Respondre #160 el: 31 de Agost de 2014, 13:02:39 pm »
Otra de las jugadas que ha pasado inadvertidas es el claro penalty que Dongou le hace a Tamudo, poco antes de nuestro 0-1, al intentar despejar de un balón de chilena y impactar contra la cara del delantero. Es imposible que esa jugada no la vea el linier y es un penalty de libro, probablemente el más claro del partido junto con el que le hace Ortolà a Carlos.

Cuatro minutos más tarde, pita el no-penalty del Barça B. En fin...

Según el reglamento eso, más que penalti, es juego peligroso, sancionado con un libre indirecto desde dentro del área, si no me equivoco.

Para mí, juego peligroso es en caso de no impacto con ningún jugador rival. Si por el contrario le vuelas la cabeza al delantero (como es el caso), entiendo que debe ser penalty.

De otro modo llegaríamos a la conclusión de que toda falta dentro del área por encima de la cintura sería castigada como juego peligroso y no como penalty, y no creo que sea ese el espíritu de la norma cuando efectivamente hay contacto.

De una forma o de otra lo de la primera jornada y lo de ayer en el Mini fue UN ATRACO

Labtec, tratemos de ser ecuánimes. Lo del partido del Betis no fue un atraco, se trata de un error puntual que puede pasar, se asume y punto. LO DE AYER NO ES LO MISMO QUE LO DEL BETIS.

Quejarnos del arbitraje de ayer es de justicia, pero tampoco creo que nos haga un gran favor empezar a quejarnos por sistema de todos los errores arbitrales. Básicamente por que no se conseguirá nada a nivel de estamentos, porque desvía la atención de los jugadores y porque un sentimiento de persecución entre la afición no favorece en nada.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #161 el: 31 de Agost de 2014, 13:06:03 pm »
Otra de las jugadas que ha pasado inadvertidas es el claro penalty que Dongou le hace a Tamudo, poco antes de nuestro 0-1, al intentar despejar de un balón de chilena y impactar contra la cara del delantero. Es imposible que esa jugada no la vea el linier y es un penalty de libro, probablemente el más claro del partido junto con el que le hace Ortolà a Carlos.

Según el reglamento eso, más que penalti, es juego peligroso, sancionado con un libre indirecto desde dentro del área, si no me equivoco.

Para mí, juego peligroso es en caso de no impacto con ningún jugador rival. Si por el contrario le vuelas la cabeza al delantero (como es el caso), entiendo que debe ser penalty.

De otro modo llegaríamos a la conclusión de que toda falta dentro del área por encima de la cintura sería castigada como juego peligroso y no como penalty, y no creo que sea ese el espíritu de la norma cuando efectivamente hay contacto.

De una forma o de otra lo de la primera jornada y lo de ayer en el Mini fue UN ATRACO
Sumemosle algunos partidos de la temporada pasada que también fueron de escándalo.
A pesar que nos perjudico más el arbitro de ayer, para mi fue peor el arbitraje del Betis, el de ayer es de i****l total pero el del Betis fué totalmente premeditado.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #162 el: 31 de Agost de 2014, 13:17:53 pm »

Labtec, tratemos de ser ecuánimes. Lo del partido del Betis no fue un atraco, se trata de un error puntual que puede pasar, se asume y punto. LO DE AYER NO ES LO MISMO QUE LO DEL BETIS.

Quejarnos del arbitraje de ayer es de justicia, pero tampoco creo que nos haga un gran favor empezar a quejarnos por sistema de todos los errores arbitrales. Básicamente por que no se conseguirá nada a nivel de estamentos, porque desvía la atención de los jugadores y porque un sentimiento de persecución entre la afición no favorece en nada.

En línea con lo que he ido comentado, comparto totalmente tu opinión.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #163 el: 31 de Agost de 2014, 13:23:44 pm »
Estic intentant digerir lo d'ahir i us haig de dir companys que no puc.
Vull dir una cosa, reiterar-me en la meva exposició d'ahir. L'arbitratge d'aquesta basura humana i corrupte va ser totalment premeditat si ho analitzem hi trovem proves concluents. Qu pretenen enfonsar-nos abans que el Girona i Llagostera també és cert i s'atreveixen amb nosaltres per la poca massa social que tenim.
No tots els arbitres són iguals tot depen de la seva personalitat. El que té personalitat és decent i honrat i clar que pot cometre errors. Els que són uns mindundis i corruptes (Com Sureda Cuenca, Mayor Mayordomo... etc) aquests estan en consonància amb el país que tenin i els estaments espanyols.
No és nou que molts partits al llarg de la nostra història tenim que jugar contra 12 enlloc de 11 jugadors de camp.

D'altra banda vull felicitar l'equip ja que tant  ahir com el dia del Betis, però sobretot ahir davant d'aquest espectacle dantesc van seguir lluitant fins el final.

Una cosa et vull dir company Axel Torres l'individu d'ahir el veuràs aviat a primera divisió i tú saps que el que et dic és cert. Ahir ja va donar un gran pas.

Als culés del far$a, seguiu disfrutant veient con enfonseu  als altres equips catalans que això us posa i molt.

El diumenge s'ha de guanyar al Numancia per poder parlar de futbol altre vagada i recobrar la tranquilitat. 

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #164 el: 31 de Agost de 2014, 13:57:43 pm »
Ara es hora de que la directiva comenci a fer ja alguna queixa formal, i que els arbitrutxos aquests es donguin conta de que no som tontos, i no aceptem de que ens prenguin el pel.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #165 el: 31 de Agost de 2014, 13:58:04 pm »
No parlaré de l'arbitre perquè ens tanquen el xiringuito, així que ja podeu imaginar que estic d'acord amb tots vosaltres.
Vull parlar d'altres coses, i  anant per ordre cronològic, primer de tot, felicitar un cop més a tots els desplaçats, vam tenir un comportament exemplar, no sé perquè tants mossos "vigilant" a una afició de futbol pacífica i tant pocs mossos detenint polític corruptes.
Vam animar molt més que tots els altres culers (o gent que els van regalar entrades a la bolera) i prova d'això és que van apujar  el volum de micro i música per tal d'acallar els nostres càntics i xiulets....més que un club diuen que són.
En quan al partit i deixant de banda el tema robatori, amb 11 i amb 10 ens vam fol.lar al Barça B. Ells només van fer el seu joc per perdre temps als últims minuts.
El CES es va  buidar com feia temps que no havia vist.
per altra banda,  està el tema Collantes...no em refereixo a l'errada en l'1 contra 1, ja que fins i tot Drogba la pot errar, em refereixo a la poca estima que demostra tenir a la nostra samarreta centenària..
Veure com deixa de perseguir una pilota i només torna a córrer perquè se l'esbronca, per mi, es pot dir Collantes o Messi, que l'assento a la banqueta.
Per posar un exemple: Eguaras és un xaval jove que acaba d'arribar al club,  porta 2 partits a Segona, li piten una falta de contenció i dóna un cop de puny a la pilota de ràbia.
Jugadors així els vull que siguin qui defensi els meus colors.

Tenim molt bon equip.
 Ho dic ara que portem 0/6 : cuidado aquest any que la podem fer grossa si anem tots a una.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #166 el: 31 de Agost de 2014, 14:05:51 pm »
Pese a la derrota y Sureda Cuenca, aquí os dejo algunos datos del Barcelona B-Sabadell.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/08/fc-barcelona-b-3-1-ce-sabadell.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #167 el: 31 de Agost de 2014, 17:19:43 pm »

Hombre, la diferencia no es la zona del cuerpo donde se produzca (ya que puedes agarrar a un rival -como sucedió en el caso de Martí- por encima de la cintura), sino la intencionalidad: no es lo mismo ir a despejar, aunque sea aparatosamente y pudiendo hacer daño al rival en un lance fortuito (aunque sea provocado por una acción temeraria del juego), que ir a derribar a un contrario con premeditación para evitar que marque. Creo que la diferencia está bien clara... por lo menos para mi, vaya.

Connectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1305
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #168 el: 31 de Agost de 2014, 17:30:06 pm »
Estic superindignat,aixó és una vergonya!! Ara podriem tenir almenys tres punts :confused:
Arbitratge desastros i vull pensar que ha estat quasualitat lo de les dues primeres jornades.Esta clar que al Numancia s'ha de guanyar SI o SI o el temps de reacció seria molt perillos,molta rabia porto a sobre i mes sabent que tenim una GRAN plantilla i mes ara amb Marquitos ,Lucas Porcar  i Juanto.En definitiva,podem fer grans coses aquesta temporada si ens deixen....
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #169 el: 31 de Agost de 2014, 17:55:24 pm »

Hombre, la diferencia no es la zona del cuerpo donde se produzca (ya que puedes agarrar a un rival -como sucedió en el caso de Martí- por encima de la cintura), sino la intencionalidad: no es lo mismo ir a despejar, aunque sea aparatosamente y pudiendo hacer daño al rival en un lance fortuito (aunque sea provocado por una acción temeraria del juego), que ir a derribar a un contrario con premeditación para evitar que marque. Creo que la diferencia está bien clara... por lo menos para mi, vaya.

El impacto de la bota de Dongou contra la cara de Tamudo no es penalty porque su voluntad era la de ir a despejar??? Lo siento pero discrepo absolutamente.

Si eso fuera así, la acción de Ortolà con Carlos tampoco sería penalty porque el portero iba a por el balón (pero no llegó) y no a derribar y el 90% de las faltas que se cometen dentro del area, y que por tanto se señalan como penalty, tampoco lo serían; pues todas ellas suelen nacer de la voluntad del defensa de tocar al balón y no al jugador.

Si no veis penalty en impactar con el pie en la cara del delantero dentro del area, no sé qué puede ser penalty.

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #170 el: 31 de Agost de 2014, 18:02:14 pm »
sere molt breu,perque sino sere expulsat si dic el que penso del partit i de l'arbitre d'ahir

resumint en 2 paraules..

atracament descomunal!

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
« Respondre #171 el: 31 de Agost de 2014, 18:26:47 pm »
El que no se ha quejado esta vez, a sido Eusebio Sacristán.
La temporada pasada se quejó amargamente del arbitraje en la Creu Alta he incluso mandó a
Masip a rematar un corner. Esta vez a dicho que prefería no opinar sobre el árbitraje...

Menudo calzonazos este también... y pensar que antes me caia bién, pero yo creo que el todopoderoso Sabadell le da una motivación extra.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #172 el: 31 de Agost de 2014, 18:57:13 pm »
Josep Maria, estos son los típicos que van de dignos y honrados, a los que les encanta aquello de "que arbitrar es muy complicado", "máximo respeto para los árbitros" o "nosotros de los árbitros no hablamos", etc, etc, etc... Eso sí, sólo cuando les benefician, porque el día que les perjudican rajan como el primero!
Me rebienta esa carita de niño bueno y sufridor del amigo Eusebio, que nunca ha roto un plato y que siempre pone la otra mejilla... Y un cuerno! Falsos como un duro sevillano es lo que son!
Si uno es realmente honrado no le queda otra que reconocer el enoorme atraco al que fue sometido el Sabadell ayer. Este arbitraje se da en Primera y a un equipo de los con¡siderados importantes y hubiera corrido la tinta a litros y litros!
En fin, el que rie último...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
« Respondre #173 el: 31 de Agost de 2014, 19:16:39 pm »
No se vosotros pero yo mehe levantado con unas agujetas en los hombros!!! Y es que hacía muxo tiempo que no me atracaban durante 80 interminables minutos... Pero lo mejor de todo es que estas agujetas me han fortalecido y me han dado más fuerzas, aún si cabe, para seguir animando a nuestro CE SABADELL...

Salud, suerte y a centrarnos en el Numancia...

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
« Respondre #174 el: 31 de Agost de 2014, 19:57:34 pm »
A mi lo que me ha molestado mas es que despues de que todo el mundo incluso hasta Jordi Sunyer y Gonzalvo dijeran que el arbitro habia condicionado el partido que Edurne Concejo escriba en Marca que el Barca B gano con autoridad al Ces y que el triunfo todavia pudo ser mas amplio si no hubieran fallado un penalty, cronica VERGONZOSA de una persona que sigue al Ces cada semana

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #175 el: 31 de Agost de 2014, 20:14:26 pm »
Bueno del partido de ayer solo diré lo que pienso en varios puntos.

Sobre el árbitro no añadiré nada mas que no se haya dicho ya. Llegamos a pie de campo, salto y se traga el spray, las tarjetas y el silbato por hijo de la granadísima ****.  Nos destrozo el partido dejándonos con 10…

Porque Aridai tardo tanto en entrar al terreno de Juego? Pasaban los minutos de la segunda parte y el Barcelona nos merendaba de una forma abismal… Fue llegar Aridai y empezar a dar un poco de ataque. NO LO ENTIENDO.

Quien c0j0nes son los recoge pelotas para entrar al campo y poner prisas a Nauzet?

Afición come pipas del Farsalona que no hace nada absolutamente excepto los cuatro tontos del **** de detrás de la portería que necesitan un megáfono para crear ambiente… Que se creen el Frente Atlético? Jajajaja Patéticos, ya les gustaría tener los grupos de animación que tenemos nosotros en la NCA, que animamos mas en un amistoso contra el Sant Feliu que ellos en toda la temporada.

¿Intentaron agredir a alguien en tribuna del Sabadell? Vi revuelos pero no me entere alguien por favor me lo comunique.
« Darrera modificació: 01 de Setembre de 2014, 16:02:15 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #176 el: 31 de Agost de 2014, 20:16:34 pm »
Por cierto añado una cosa,
La temporada pasada muchos arbitros nos beneficiaron en alguna que otra jugada. Y NOSOTROS LO RECONOCIMOS DESDE EL MINUTO 1. Que n'aprenguin.

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #177 el: 31 de Agost de 2014, 21:48:12 pm »
Escándalo   :paret
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #178 el: 31 de Agost de 2014, 23:09:13 pm »
Sembla que ara la moda és criticar Collantes, igual que l´any passat a mitja temporada era Aníbal i l´anterior Baha o Florian o qualsevol que falli alguna pilota.....

Anem a veure;

A Collantes l´hem vist en 3 ocasions;

- contra l´Espanyol, va ser un dels millors jugadors, sino el millor i va donar l´assistència de gol a Tamudo.
- contra el Betis, va jugar després d´haver tingut molèsties tota la semana i tot i així li va deixar el gol mastegat a Edgar.
- contra el Barça no va estar especialmente encertat però tampoc va fer un partit horrorós com alguns semblen sugerir. Si que falla el "mano a mano" davant d´Ortolá (després d´haver-se sapigut desmarcar), igual que Lanzarote va fallar en una jugada molt semblant fa tres temporades i contra el Barça B a la NCA

Obviament pot millorar, però no és llògic ni proporcionat cebar-s´hi, però el potencial que té va quedar perfectament a la vista la temporada anterior.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #179 el: 01 de Setembre de 2014, 15:51:16 pm »
Apreciats companys foreros:

Dilluns, 1 de setembre, primer dia de feina per a molts. Suposo que la temperatura encara està alta i l'atracament de dissabte ens ha afectat a tots. El millor és que escolliu, si comportar-se o que jo reparteixi regals. Faig neteja del post i espero que sigueu una mica més cordials uns amb els altres i fins i tot amb els que no son del nostre equip.

De pas us recordo que podeu trobar les normes del foro a: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=13149.0

Salutacions des de l'administració.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!