No parlaré de l'arbitre perquè ens tanquen el xiringuito, així que ja podeu imaginar que estic d'acord amb tots vosaltres.
Vull parlar d'altres coses, i anant per ordre cronològic, primer de tot, felicitar un cop més a tots els desplaçats, vam tenir un comportament exemplar, no sé perquè tants mossos "vigilant" a una afició de futbol pacífica i tant pocs mossos detenint polític corruptes.
Vam animar molt més que tots els altres culers (o gent que els van regalar entrades a la bolera) i prova d'això és que van apujar el volum de micro i música per tal d'acallar els nostres càntics i xiulets....més que un club diuen que són.
En quan al partit i deixant de banda el tema robatori, amb 11 i amb 10 ens vam fol.lar al Barça B. Ells només van fer el seu joc per perdre temps als últims minuts.
El CES es va buidar com feia temps que no havia vist.
per altra banda, està el tema Collantes...no em refereixo a l'errada en l'1 contra 1, ja que fins i tot Drogba la pot errar, em refereixo a la poca estima que demostra tenir a la nostra samarreta centenària..
Veure com deixa de perseguir una pilota i només torna a córrer perquè se l'esbronca, per mi, es pot dir Collantes o Messi, que l'assento a la banqueta.
Per posar un exemple: Eguaras és un xaval jove que acaba d'arribar al club, porta 2 partits a Segona, li piten una falta de contenció i dóna un cop de puny a la pilota de ràbia.
Jugadors així els vull que siguin qui defensi els meus colors.
Tenim molt bon equip.
Ho dic ara que portem 0/6 : cuidado aquest any que la podem fer grossa si anem tots a una.