Autor Tema: El Llagostera jugarà el seu primer partit a 2a a porta tancada  (Llegit 8224 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
El Llagostera jugarà el seu primer partit a 2a a porta tancada
« el: 26 de Agost de 2014, 11:06:34 am »
Molt injusta la decisió de que el Llagostera jugui a porta tancada el seu primer partit de lliga per la dona aquella que imitava un mico el dia del Racing.

Penso que a més de ser una injustícia total, després de tot el que hem arribat a veure en camps de futbol, és cebar-se amb el més debil i frustrar les il·lusions d'un poble de 8000 habitants. A veure si són capaós de fer el mateix al camp del Madrid o del València quan un UltraSur o un Yomus faci alguna "coseta".

A més, no fan el mateix al camp del Villarreal quan van tirar plàtans i tot a Alves.

Per una altra banda, tot i que l'acció es esperpèntica, també deu n'hi dó com es ceben amb la pobre dona que va fer el mico, que prou pena té amb les imatges que han sortit per mig món, a més de perdre la feina i el dret a entrar de per vida al camp del Llagsotera.

És molt injust també aquest càstig a la dona, quan hem vist barbaritats i agressions i no ha passat res, o quan certs polítics han dit o fet coses mil vegades pitjors.

És a dir, com es ceben amb certes entitats i persones quan són dèbils, mentre altres van fent.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
Re:El Llagostera jugarà el seu primer partit a 2a a porta tancada
« Respondre #1 el: 26 de Agost de 2014, 11:25:10 am »
Molt injusta la decisió de que el Llagostera jugui a porta tancada el seu primer partit de lliga per la dona aquella que imitava un mico el dia del Racing.

Penso que a més de ser una injustícia total, després de tot el que hem arribat a veure en camps de futbol, és cebar-se amb el més debil i frustrar les il·lusions d'un poble de 8000 habitants. A veure si són capaós de fer el mateix al camp del Madrid o del València quan un UltraSur o un Yomus faci alguna "coseta".

A més, no fan el mateix al camp del Villarreal quan van tirar plàtans i tot a Alves.

Per una altra banda, tot i que l'acció es esperpèntica, també deu n'hi dó com es ceben amb la pobre dona que va fer el mico, que prou pena té amb les imatges que han sortit per mig món, a més de perdre la feina i el dret a entrar de per vida al camp del Llagsotera.

És molt injust també aquest càstig a la dona, quan hem vist barbaritats i agressions i no ha passat res, o quan certs polítics han dit o fet coses mil vegades pitjors.

És a dir, com es ceben amb certes entitats i persones quan són dèbils, mentre altres van fent.

Doncs jo ho trobo molt bé.

Està clar que paguen justos per pecadors, però l'actitud d'aquella dona és menyspreable i no té cap excusa. Ja li està bé que hagi sortit per la tele fent el mico, una altra vegada s'ho pensarà dues vegades. Tolerància zero al racisme.

Si ens passés a nosaltres, em fotaria no poder veure el partit, però ho entendria, i demanaria al club que identifiquessin a la persona culpable i que se li prohibis l'entrada al estadi. Gent així és una vergonya pels camps de futbol.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #2 el: 26 de Agost de 2014, 11:49:29 am »
Una sanció es merexia la dona (multa o el que sigui), evidentment, però el club?? Que em de fer, posar un guàrdia de seguretat darrera de cada especatdor?? Per que si no, ja em diràs com un club pot controlar el que fa cada espectador en un estadi.

A veure si tenen pilotes de tancar el Bernabeu o el Camp Nou, i llavors parlem... Amb la de coses infinitament pitjors que passen a Primera, i li tanquen el camp al Llagostera. Mira que són valents!

Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #3 el: 26 de Agost de 2014, 12:07:58 pm »
Pero tancant el camp, fas que tothom agafi consciència de l'animalada que va fer la dona. Si només li poses una multa (que també s'hauria de fer, i que pagui la maleducada aquesta) passa més desapercebut per l'altre gent.

També pots guanyar que si algun cop algun altre individu comença a fer el mico, algú del costat, darrera o davant, li pot dir que pari amb l'argument de que ja han tancat el camp per fer això. Ja que quan la dona feia el mico, ningú del voltant va tenir el seny de dir-li que parés de fer l'animal.

I repeteixo, per mi, molt bé la sanció, s'ha d'agafar consciència i hi ha coses que no s'han de permetre a aquestes altures.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #4 el: 26 de Agost de 2014, 12:36:33 pm »
Tots hem de tenir consciència de la barbaritat, tens tota la raó. I que els clubs han de vetllar per que la gent no faci disbarats, no hi ha dubte.

Ara, no veig per enlloc la relació entre l'acte d'aquesta dona i la resposabilitat que pugui tenir el club amb això. Cosa diferent seria que el club coneguès que una persona o persones tenen reiteradament un comportament determinat i no facin res per evitar-ho o fins i tot ho permetin (com passa amb determinats grups prou coneguts en el mon del futbol).

Llavors els clubs si són co-responsables per que ho coneixen i ho consinteixen. Però en casos com aquest, en el que una energuma fa el mico per la seva banda i sense coneixement previ del club, ho trobo absolutament desproporcionat.

I repeteixo, em creure aquesta política de tolerància zero quan actes d'incitació a l'odi facin tancar camps a clubs grans (per exemple, el càntic de "catalanes hijos de ****" al camp del Castilla de fa dues temporades).
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #5 el: 26 de Agost de 2014, 13:19:15 pm »
Pero tancant el camp, fas que tothom agafi consciència de l'animalada que va fer la dona. Si només li poses una multa (que també s'hauria de fer, i que pagui la maleducada aquesta) passa més desapercebut per l'altre gent.

També pots guanyar que si algun cop algun altre individu comença a fer el mico, algú del costat, darrera o davant, li pot dir que pari amb l'argument de que ja han tancat el camp per fer això. Ja que quan la dona feia el mico, ningú del voltant va tenir el seny de dir-li que parés de fer l'animal.

I repeteixo, per mi, molt bé la sanció, s'ha d'agafar consciència i hi ha coses que no s'han de permetre a aquestes altures.

Oscar, no tens raó.

PRIMER, es com si vas torrat per la carretera, tens un accident i la sanció es tancar la carretera una setmana.

SEGON, per que es comença tancant el camp del Llagostera i no un altre, quan portem anys veient aixó cada setmana?

TERCER, on estarà ara el límit? Per què no es tanca un camp quan surten símbols pre-constitucionals o nazis? Passarà també amb el masclisme?  Per que donc ja ens han de tancar la Creu Alta una setmana després que centenars de bètics cantessin diumenge "Rubia de porte chotxo morenote".

QUART, tant xungo va ser el que va fer aquesta dona? Penseu-hi, per que em sembla que passen coses molt pitjors i ningú s'¡escandalitza. Començant pel que diuen els que ens representen (polítics) i cobren un pastón i no perdran la seva feina com aquesta dona

CINQUÈ, penseu que donc la meitat dels partits de tots els equips seran a porta tancada, ja que una meitat es jugaran amb afició i l'altre sense, ja que SEMPRE hi ha gent curta als estadis o que simplement, se'ls pot anar la olla un dia.

SISÈ, realment es just que per fer el mico una estona perdis la feina i no et deixin entrar de per vida a un estadi? I que en canvi, si violen la teva filla en quatre o cinc anys al carrer, amb dos anys d'atur i podent "entrar als estadis"?

SETÈ, per que no s'estrenen amb el Villarreal després de lo del plàtan? Tot i que prou ha rebut el noi del plàtan perdent la feina i el poder dedicar-se al que agradava, al futbol.

VUITÈ, per que no es tanquen estadis on hi han merders molt considerables i pasen de tot i no clubs exemplars?

PENSA OSCAR, que no et netegin el cervell els mitjans. Que tu pensis així ja els interessa, per que mentre descarregues contra un club modest o aquesta dona no ho fas amb qui ho hauries de fer.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #6 el: 26 de Agost de 2014, 13:32:18 pm »

Oscar, no tens raó.

PRIMER, es com si vas torrat per la carretera, tens un accident i la sanció es tancar la carretera una setmana.

SEGON, per que es comença tancant el camp del Llagostera i no un altre, quan portem anys veient aixó cada setmana?

TERCER, on estarà ara el límit? Per què no es tanca un camp quan surten símbols pre-constitucionals o nazis? Passarà també amb el masclisme?  Per que donc ja ens han de tancar la Creu Alta una setmana després que centenars de bètics cantessin diumenge "Rubia de porte chotxo morenote".

QUART, tant xungo va ser el que va fer aquesta dona? Penseu-hi, per que em sembla que passen coses molt pitjors i ningú s'¡escandalitza. Començant pel que diuen els que ens representen (polítics) i cobren un pastón i no perdran la seva feina com aquesta dona

CINQUÈ, penseu que donc la meitat dels partits de tots els equips seran a porta tancada, ja que una meitat es jugaran amb afició i l'altre sense, ja que SEMPRE hi ha gent curta als estadis o que simplement, se'ls pot anar la olla un dia.

SISÈ, realment es just que per fer el mico una estona perdis la feina i no et deixin entrar de per vida a un estadi? I que en canvi, si violen la teva filla en quatre o cinc anys al carrer, amb dos anys d'atur i podent "entrar als estadis"?

SETÈ, per que no s'estrenen amb el Villarreal després de lo del plàtan? Tot i que prou ha rebut el noi del plàtan perdent la feina i el poder dedicar-se al que agradava, al futbol.

VUITÈ, per que no es tanquen estadis on hi han merders molt considerables i pasen de tot i no clubs exemplars?

PENSA OSCAR, que no et netegin el cervell els mitjans. Que tu pensis així ja els interessa, per que mentre descarregues contra un club modest o aquesta dona no ho fas amb qui ho hauries de fer.

Mira noi, limitat a donar la teva opinió, com jo donc la meva, però no em diguis si tinc o no raó. Qui ets tu per decidir qui té raó? Tens la veritat absoluta potser?

No fotem home, això és un forum d'opinió, i jo donc la meva, si és diferent de la teva ho sento molt, però no consenteixo que em diguis que em netegen el cervell, que ja els interessi que pensi així, etc, etc...

Estem d'acord en que hi ha moltes més actituds denunciables i que haurien de comportar sancions i que no es produeixen. Obviament estic a favor de sancionar qualsevol equip, i està clar que hi ha equips que per ser "grans" semblen intocables, i ara ens pot semblar que s'ha atacat a un equip petit i que cau simpàtic.

Però jo no parlo del que s'hauria de fer o s'hauria pogut fer a altres equips, i ja no et dic si parlem de polítics, etc... no barregem coses!!!!!

Estem parlant, i donant la opinió sobre un fet i una sanció en concret. Jo el fet el trobo intolerable, i la sanció la trobo bé, pels motius que ja he explicat (i trobaria igual de correcte si els perjudicats fossim nosaltres), si tu no ho trobes bé, em sembla perfecte, però no et creguis amb la veritat absoluta.  El respecte cap a altres opinions també va bé a vegades.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #7 el: 26 de Agost de 2014, 14:05:35 pm »

Oscar, no tens raó.

Mira noi, limitat a donar la teva opinió, com jo donc la meva, però no em diguis si tinc o no raó. Qui ets tu per decidir qui té raó? Tens la veritat absoluta potser?

No fotem home, això és un forum d'opinió, i jo donc la meva, si és diferent de la teva ho sento molt, però no consenteixo que em diguis que em netegen el cervell, que ja els interessi que pensi així, etc, etc...

Estem d'acord en que hi ha moltes més actituds denunciables i que haurien de comportar sancions i que no es produeixen. Obviament estic a favor de sancionar qualsevol equip, i està clar que hi ha equips que per ser "grans" semblen intocables, i ara ens pot semblar que s'ha atacat a un equip petit i que cau simpàtic.

Però jo no parlo del que s'hauria de fer o s'hauria pogut fer a altres equips, i ja no et dic si parlem de polítics, etc... no barregem coses!!!!!

Estem parlant, i donant la opinió sobre un fet i una sanció en concret. Jo el fet el trobo intolerable, i la sanció la trobo bé, pels motius que ja he explicat (i trobaria igual de correcte si els perjudicats fossim nosaltres), si tu no ho trobes bé, em sembla perfecte, però no et creguis amb la veritat absoluta.  El respecte cap a altres opinions també va bé a vegades.

No ets coherent, en la meva opinió es clar.
La pregunta es per que aquesta actitut vers aquests fets i no altres més greus?

Ja se que hi han moltes altres actituts que tots veiem malament que no es penalitzen peró aquesta sanció es DESPROPORCIONADA. Molt desproporcionada pel que s'està fent i per tant injusta.

És desproporcionada vers al club.

És desproporcionada vers la pròpia aficionada.

Per exemple. Algú va en cotxe a més velocitat del permès dins la ciutat i atropella un nen. Li treuran el carnet un any si li treuren, després podrà conduir, seguirà tenint feina i pagarà una multa d'uns 1500€. El nen pot quedar malament tranquilament.

Aquesta dona perd la feina, la sanció d'entrar als camps és de per vida i la multa proposada és de 6000€.

És DESPROPORCIONAT.

Que prefereixes? Que t'atropelli un cotxe i poder quedar malparat o que una dona et faci el mico al camp mentre la gent se la mira pensant en el ridicul que fa?

Segons tu, prefereixes ser atropellat i poder quedar en cadira de rodes. Jo, prefereixo que em faci el mico.

Ara bé, si es sanciona que es sancioni tot. TOT:
- actes racistes
- banderes nazis o preconstitucionals (a nosaltres ens el tancarien sovint)
- masclisme
- amenaces
...

que no tot s'ha de basar només en el racisme.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #8 el: 26 de Agost de 2014, 14:19:43 pm »

Oscar, no tens raó.

No ets coherent, en la meva opinió es clar.
La pregunta es per que aquesta actitut vers aquests fets i no altres més greus?

Ja se que hi han moltes altres actituts que tots veiem malament que no es penalitzen peró aquesta sanció es DESPROPORCIONADA. Molt desproporcionada pel que s'està fent i per tant injusta.

És desproporcionada vers al club.

És desproporcionada vers la pròpia aficionada.

Per exemple. Algú va en cotxe a més velocitat del permès dins la ciutat i atropella un nen. Li treuran el carnet un any si li treuren, després podrà conduir, seguirà tenint feina i pagarà una multa d'uns 1500€. El nen pot quedar malament tranquilament.

Aquesta dona perd la feina, la sanció d'entrar als camps és de per vida i la multa proposada és de 6000€.

És DESPROPORCIONAT.

Que prefereixes? Que t'atropelli un cotxe i poder quedar malparat o que una dona et faci el mico al camp mentre la gent se la mira pensant en el ridicul que fa?

Segons tu, prefereixes ser atropellat i poder quedar en cadira de rodes. Jo, prefereixo que em faci el mico.

Ara bé, si es sanciona que es sancioni tot. TOT:
- actes racistes
- banderes nazis o preconstitucionals (a nosaltres ens el tancarien sovint)
- masclisme
- amenaces
...

que no tot s'ha de basar només en el racisme.

Jo flipo amb tu....

Et pots limitar a donar la teva opinió i deixar de intentar que els altres canviin la seva?

Pots assumir que no tens la veritat absoluta, i que hi ha diferents opinions a la teva que hauries de saber respectar?

Pots deixar de barrejar coses que no tenen res a veure?

Pots deixar de posar en boca meva barbaritats que no he dit com ara "Segons tu, prefereixes ser atropellat i poder quedar en cadira de rodes. Jo, prefereixo que em faci el mico."?

Gràcies.

PD: Per cert, jo desconeixo si aquesta dona ha perdut la feina o no, sembla que tu tens més informació, i no m'agrada opinar del que no tinc informació. Però si és així, només esta pagant les consecuències d'una acció que va fer ella. Si jo tingués una empresa i una persona treballant de cara al públic i aquesta persona caigués tan baix com per fer lo que va fer (amb la mala sort de tenir la repercussió mediàtica que ha tingut)  també em plantejaria el seu lloc de treball.

I això de "desproporcionat" depen amb què ho comparis... que et tanquin el camp UN partit, no és desproporcionat. Si te'l han de tancar, és el mínim. O que vols que el tanquin mitja horeta?
I els 6000€ de multa que dius (entenc que per la dona que fa de mico), tampoc els veig desproporcionats ja que es basen amb una denuncia amb FETS PROVATS i que tothom ha vist, i que no donen lloc a dubte. Jo vaig haver de pagar-ne 3000€ per la FALSA denuncia que em van fer els Nacionals a la NCA el 2005, tot i tenir testimonis i proves gràfiques que desmentien els fets. Així, que pagar-ne 6000€ per uns fets GREUS i PROVATS no em sembla gens desproporcionat amb comparació.
« Darrera modificació: 26 de Agost de 2014, 14:30:22 pm per ojx »

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #9 el: 26 de Agost de 2014, 14:47:04 pm »

Jo flipo amb tu....

Et pots limitar a donar la teva opinió i deixar de intentar que els altres canviin la seva?  Aquesta vegada ho he fet així, no?

Pots assumir que no tens la veritat absoluta, i que hi ha diferents opinions a la teva que hauries de saber respectar?    Si, i la respecto. No?

Pots deixar de barrejar coses que no tenen res a veure?   Quan compares ho has de fer amb dues coses, sinó no es comparació. Si en vols una que en té a veure mira el que va passar en el Levante - At. de Madrid de la passada temporada on no hi va haver sanció. Tampoc ha hagut sanció al Villarreal en tancar El Madrigal, i la del noi que va llençar el plátan és menor. Tampoc pels UltraSur, peró bueno...   com no em deixes comparar donc no ho tinguis en compte. Vale?

Pots deixar de posar en boca meva barbaritats que no he dit com ara "Segons tu, prefereixes ser atropellat i poder quedar en cadira de rodes. Jo, prefereixo que em faci el mico."?   És una comparació ja que prefereixes atonyinar a lo bestia aquesta dona que pensar si realment cal tant escarment quan en moltes altres coses de la vida no n'hi ha. D'aqui que sigui desproporcionat al meu entendre.

Gràcies.  De res!

PD: Per cert, jo desconeixo si aquesta dona ha perdut la feina o no, sembla que tu tens més informació  Surt als mitjans, a més que es veu que és la 'ex' d'Oriol Alsina, i no m'agrada opinar del que no tinc informació. Però si és així, només esta pagant les consecuències d'una acció que va fer ella Vaja si les està pagant: és com si per aparcar malament un dia m'envien a la presó 15 anys. Si jo tingués una empresa i una persona treballant de cara al públic i aquesta persona caigués tan baix com per fer lo que va fer (amb la mala sort de tenir la repercussió mediàtica que ha tingut)  també em plantejaria el seu lloc de treball. Tot depen, no jutjis mai a ningú er una cosa. Jutjar s'ha de jutjar per tot, bo i dolent. A Aquesta dona l'estan jutjan milers de persones per aixó i només aixó. I segurament aquesta dona fa més coses a part de simular un mico a la vida.

I això de "desproporcionat" depen amb què ho comparis... que et tanquin el camp UN partit, no és desproporcionat. Si te'l han de tancar, és el mínim. O que vols que el tanquin mitja horeta? El simple fet que et tanquin el camp per aixó és desproporcionat tenint en compte tot el que passa al futbol. No la durada de la sanció.
I els 6000€ de multa que dius (entenc que per la dona que fa de mico), tampoc els veig desproporcionats ja que es basen amb una denuncia amb FETS PROVATS i que tothom ha vist, i que no donen lloc a dubte  També ho és veient les nostres lleis i el que passa, i més que la sanció no es limita a aixó i que aquell dia van passar incidents molt pitjors en el mateix estadi sense cap repercussió.. Jo vaig haver de pagar-ne 3000€ per la FALSA denuncia que em van fer els Nacionals a la NCA el 2005, tot i tenir testimonis i proves gràfiques que desmentien els fets. Així, que pagar-ne 6000€ per uns fets GREUS i PROVATS no em sembla gens desproporcionat amb comparació.No compraris!!  Una cosa es que sigui desproporcionada. Lo teu va ser una vergonya i indecent, peró vivim al país que vivim. Com també ho va ser lo dels mossos crec que amb l'avi del Birrero ara fa molts anys a 2aB. I com per desgracia moltes coses més.

Peró per aixó mateix, cal evitar elks judicis fàcils i gratuïts i lluitar per un món més just i un país millor.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 26 de Agost de 2014, 15:52:17 pm »
La sanció al Llagostera és una barbaritat. Paga el club, socis i jugadors per una mamarratxa que van enganxar fent el goril·la. El club no tenia cap culpa que una sola persona la liés com la va liar.

Passa en desenes de camps cada setmana i mai passa res, però clar, no s'atreviran a sancionar a Real Madrid, RCD Espanyol, València CF i si s'atreveixen amb un nouvingut com la UE Llagostera.

Quin mal els fa tenir aquest equip a la LFP.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #11 el: 26 de Agost de 2014, 20:00:42 pm »
D´acord amb que la sanció és desproporcionada si considerem aquest fet de forma aïllada,

però

segurament també han tingut en compte les de imatges del partit contra el Nàstic on el comportament d´un sector mes o menys ample d´aquest afició ho va ser tot menys exemplar.  Allò que es deu una "encerrona" en tota la regla

Obviament tampoc entenc que no es sancionés lo del gas lacrimògen a Villarreal.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #12 el: 26 de Agost de 2014, 23:10:27 pm »
Aquesta tarda SuperGarcia via twiter tambe deia que era molt injust, comparant amb el real madrid

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #13 el: 27 de Agost de 2014, 07:03:03 am »
Aquesta tarda SuperGarcia via twiter tambe deia que era molt injust, comparant amb el real madrid

Comparat amb el Madrid tot es injust :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #14 el: 27 de Agost de 2014, 07:55:20 am »

No tindrà a veure que en la samarreta del Llagostera hi ha una ESTELADA ??

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8813
« Respondre #15 el: 27 de Agost de 2014, 08:46:57 am »

Completament desproporcionada... més encara cuan desde el Club, en el moment de identificar-la la va expulsar i prohibir l´entrada de per vida automáticament, no se que més podía fer el Llagostera com a institució.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #16 el: 27 de Agost de 2014, 10:24:32 am »

aquí uns i altres fent elocubracions,i aquesta es la realitat

el llagostera no cau be a les espanyes(ja aquí al foro podeu veure com despotriquen els espanyolistes)simplement,perque sempre s'ha alineat amb la idea independentista,amb samarreta estelada i tot

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 27 de Agost de 2014, 17:39:27 pm »

el llagostera no cau be a les espanyes(ja aquí al foro podeu veure com despotriquen els espanyolistes)simplement,perque sempre s'ha alineat amb la idea independentista,amb samarreta estelada i tot

Un incís: La temporada 2013/14 portava una samarreta blaugrana amb ratlles horitzontals. La que comenteu és la de la Final-four de la Copa Catalunya 2013.

El problema que té la UE Llagostera, és que molts estaments no veuen bé que un poble de 8.500 habitants tingui un equip al futbol professional, amb provisionalitat d'instal·lacions, amb una estructura que sembla unipersonal i poc duradora.

La realitat és que la UE Llagostera ha doblat socis, té massa social ja a Gironès, Selva i Baix Empordà, té involucrades 3 instal·lacions per a Base/Entrenar/Jugar i fa les coses amb molta més planificació que altres clubs 'més grans'.

Veurem fins quan, per que Isabel comença a estar fins als ovaris d'algunes coses de la RFEF i LFP.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #18 el: 27 de Agost de 2014, 22:31:14 pm »

Un incís: La temporada 2013/14 portava una samarreta blaugrana amb ratlles horitzontals. La que comenteu és la de la Final-four de la Copa Catalunya 2013.

El problema que té la UE Llagostera, és que molts estaments no veuen bé que un poble de 8.500 habitants tingui un equip al futbol professional, amb provisionalitat d'instal·lacions, amb una estructura que sembla unipersonal i poc duradora.

La realitat és que la UE Llagostera ha doblat socis, té massa social ja a Gironès, Selva i Baix Empordà, té involucrades 3 instal·lacions per a Base/Entrenar/Jugar i fa les coses amb molta més planificació que altres clubs 'més grans'.

Veurem fins quan, per que Isabel comença a estar fins als ovaris d'algunes coses de la RFEF i LFP.

La samarreta del Llagostera té -o almenys tenia la passada temporada- una estelada petita crec que al darrera amunt, al coll.

La que tu dius no, aquella té al davant una estelada molt gran.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 28 de Agost de 2014, 10:41:02 am »
La samarreta del Llagostera té -o almenys tenia la passada temporada- una estelada petita crec que al darrera amunt, al coll.

La que tu dius no, aquella té al davant una estelada molt gran.

La que tu comentes és la de la 2012/13. Jo tinc a la meva col·lecció la de la passada temporada i ja no la té. És aquesta de les fotografies: http://contrameta.com/ue-llagostera-informe-del-rival-del-racing/

En la última es veu la samarreta per la part de l'esquena, on hi ha sols 1714-2014.