Autor Tema: BARBASTRE-SABADELL!  (Llegit 5763 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: BARBASTRE-SABADELL!
« Respondre #40 el: 14 de Desembre de 2005, 22:40:32 pm »
Com a minim hem deixat la porteria a 0  :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #41 el: 14 de Desembre de 2005, 22:44:11 pm »
Resultat excepcional jugant contra un equip de tercera...
Aquest Sabadell no és el meu... :bigcry:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #42 el: 14 de Desembre de 2005, 22:45:07 pm »
El partit d'avui és enganyós. Esta jugant un equip amb moltes preocupacions de 2º B, al qual la Copa Federació, com diu aquell, no es que es jugui massa, contra un equip de mitja taula de Tercera que juga a casa (camp molt petit etc) contra un històric. La motivació no és la mateixa. No vull que semblin escuses, però penso que no es el millor partit per fer balanç.

ferni20

• Visitant
« Respondre #43 el: 14 de Desembre de 2005, 22:46:30 pm »
jejejej com per anar a veure aquest partit..... estic convençut que si em arribat a porta 1 vegada encara es molt..... per mi que a sigut més aborrit i amb menys ritme que un torneig de futbol d'una residencia d'avis......si voleu algo positiu no em perdut fora d la NCA... ara a veure que fem al partit de tornada  

(jo que volia jugar aquesta competició per apendre a marcar gols........., nem bé...)   :bandera

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #44 el: 14 de Desembre de 2005, 22:47:44 pm »
Adry no defensis lo idenfensable aquest Sabadell és un desastre a mi en fa molta por com acabarem  :scut

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #45 el: 14 de Desembre de 2005, 22:50:16 pm »
Penso que estem criticant un partit que NINGU de nosaltres ha vist. I estic molt d'acord amb la línea del Adry; la motivció potser no era la màxima per aquest partit, el camp dolent etc..... aquest empat sense gols a mi no em diu res de res. A mi em drià diumenge a Osca. PER MI ULTIMA OPORTUNITAT DE MONTES.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #46 el: 14 de Desembre de 2005, 22:52:57 pm »
Adry no defensis lo idenfensable aquest Sabadell és un desastre a mi en fa molta por com acabarem  :scut

Només dic que és un partit en el que el Sabadell tenia molt a perdre i res a guanyar. Si es guanya el partit, és lo normal, som els "favorits". En canvi, si es perd, seria un desastre, com passa ara amb les crítiques per aquest empat. Es una mica el que passa amb la Copa del Rei. I sino, que li preguntin al Madrid per Toledo, al Bar$a per Novelda, Figueres, Gramanet... continuo?
Per aixo, com diu MUTIO, crec que la vertadera "prova", o partit important, és el de diumenge a L'Alcoraz

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #47 el: 14 de Desembre de 2005, 23:12:05 pm »
He rebut un missatge d'un amic que viu allà.
0-0 i el partit ha acabat a... -4 graus!!!!
Si encara ens tornaran constipats...  :Hecho_polvo:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #48 el: 14 de Desembre de 2005, 23:15:54 pm »
Siii, però jo el balanç el faig de tota la temporada...incloen t aquest partit... :bigcry: :bigcry:, si estiguéssim en una altra situació a la lliga, evidentment que no opinaria el mateix...

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #49 el: 15 de Desembre de 2005, 00:51:51 am »
almenys amb el fred que han pasat s´han guanyat el sou i s´han acostumat per el diumenge a Osca que serà a les 12 peró també farà fred. Que estar a -4 deu ser fred de veritat
« Darrera modificació: 15 de Desembre de 2005, 11:07:34 am per hicks »

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #50 el: 15 de Desembre de 2005, 08:27:50 am »
jo trobo q un 0-0 en akestes condicions i al seu camp és un bon resultat.

Seguim sense perdre en Copa Federació i tenim tot a favor per guanyar a casa.  O0
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #51 el: 15 de Desembre de 2005, 09:04:14 am »
No és un mal resultat. Però recordar que el Barbastre va jugar amb teòrics suplents, nosaltres amb titulars, i que va estar més a prop el 1 a 0 que el 0 a 1. Espero que a Osca donem una altra imatge perque necessitem els punts com l'aire que respirem  :-\

Desconnectat creualtenc

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #52 el: 15 de Desembre de 2005, 13:24:00 pm »
vaig desplaçar-me a Barbastre. En primer lloc afirmar que en condicions normals el partit havia d'estar suspés per la BOIRA, donç la visibilitat limitava poder seguir amb normalitat les jugades. Va ser un partit distret, de molta lluita i amb escases oportunitats. Al primer temps, varem jugar sense delanter centre (nomès un solitari Orife pululant sol) i nomès destacaria xuts de fora l'area d'en I.Diaz i en Medina podien haver estat gols. Crec que va haver-hi 2 clars penals un a cada área. L'entrada d'en Madrigal es va notar, hi va fer 2 rematades de cap que van anar ben just. Finalment i amb el 0-0 crec que en Montes va perdre l'oportunitat de fer debutar als 2 juvenils convocats. Quina llàstima.

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #53 el: 15 de Desembre de 2005, 13:32:05 pm »
quina moral anar a barbastro amb el fred, un dia de cada dia, la situació del equip, un partit de copa federació... Aficionats com els nostres no hi ha a cap club del món. Ni barça ni Madrid ni res de res que en cap lloc acompanyan al equip com aqui pasi el que pasi

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #54 el: 15 de Desembre de 2005, 16:58:57 pm »
Al pas que anem amb el fred, al partit de tornada també acabarem a  - 4  graus, que sumats a la humitat que tenim per aquí semblarà - 8 graus, però tranquils, que ens passarem la nit aplaudint de lo bé que ho faràn els nostres jugadors i se'ns passarà el fred, o potser no ?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #55 el: 15 de Desembre de 2005, 20:27:44 pm »
El senyor bustos hauria de fer un monument a l'aficionat del sabadell j**** que ens ho mereixem, mes moral que el alcoyano venga va mes mora que el sabadell!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #56 el: 15 de Desembre de 2005, 22:06:55 pm »

Tres elements positius podem extreure d´aquest partit;

1) No hem encaixat cap gol, al menys en un desplaçament.
  2) Ha servit per acostumar-se al fred que segurament espera el Diumenge a l´Alcoraz
  3)  Seguim imbatuts a la Copa Federació.

En línia amb el que comenta l´amic Adry, el resultat no és dolent, si comptem amb la major motivació del rival i unes condicions meteoròlogiques infrahumanes per jugar.  No us preocupeu, que es passarà l´eliminatòria.  La Copa Federació és una competició que salvant les moltes distàncies que hi ha és per a nosaltres com la Champions pel Real Madrid;  té una percepció d´aquesta competició com a seva per qüestió de palmarés.

Ara bé, posem-nos bé les piles de cara a Osca, que si no ens les posem, si que pot ésser molt diferent, i anem d´una vegada de cara als tres punts, no a esperar el rival com a Saragossa. Aquest partit s´ha de guanyar.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #57 el: 16 de Desembre de 2005, 10:05:10 am »
increible veure per creure,no volia escriure en aquest post per la mala llet que duc pero ja no aguanto mes,com estem i amb el que ens conformem que fins i tot molta gent diu que un 0-0 contra un equip de tercera divisio de mitja taula de la provincia d'osca(de nivell fluix molt fluix)creuen que es un bon resultat,totalment patetic i penos el que portem tants anys aguantan,els mes joves segurament el sabadell a segona b es normal pero per els que tenim una edat voltant els 30 es una pena estar a segona b(no es el lloc del sabadell)

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #58 el: 16 de Desembre de 2005, 23:51:25 pm »
Totalment d'acord!!!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic