Autor Tema: J. 3 Sabadell - Numancia Dissabte 6 de Setembre a les 19h  (Llegit 23526 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Gènere: Masculí
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
Re:J. 3 Sabadell - Numancia Dissabte 6 de Setembre a les 19h
« Respondre #20 el: 03 de Setembre de 2014, 16:07:54 pm »
Para los que criticáis a Collantes fue uno de los pocos jugadores que chuto entre los 3 palos el sábado pasado y el que dio la asistencia de gol.

En Cartagena la afición se puso en contra de Juanjo y mira el rendimiento que causo y donde acabo el equipo; Señores hay que saber a que jugadores se critica y las consecuencias que puede tener. Para Olmo es uno de sus jugadores preferidos (igual que Carreras con Eneko).

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #21 el: 03 de Setembre de 2014, 17:50:48 pm »
Mi once:

Nauzet

Cristian   Kiko   Carlos  Victor

Eguaras

Porcar       Hervas

Collantes               Aridai

Juanto

Me gusta tu onze, y lo mejor de él es que el paquete de Crespí estaría en el banquillo.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #22 el: 04 de Setembre de 2014, 09:29:12 am »
Mi once:

Nauzet

Cristian   Kiko   Carlos  Victor

Eguaras

Porcar       Hervas

Collantes               Aridai

Juanto

COMPRO

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #23 el: 04 de Setembre de 2014, 11:43:32 am »
Deixeu-vos de palles mentals pensant amb l'ascens, toqueu de peus a terra: anem últims i tenim 3000 socis.
Aquest partit és molt important, tornar a perdre suposaria gairebé segur arribar a la jornada 5 amb 0-1 punts. Estic convençut que serà un partit ajustat (com el de l'any passat), ells no tenen pas mal equip però venen igual de neccessitats que nosaltres.

Nauzet
Cristian             Kiko                       Carlos          Riau

Hervás                    Iñigo

Collantes                       Gato                          Aridai

Juanto
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

• Infantil
« Respondre #24 el: 04 de Setembre de 2014, 13:44:04 pm »
Actualmente somos 3150 aprox. faltan unos 1110 de la temporada pasada que todavía no han renovado. El club esta llamando a dichos socios para saber el motivo por el que no han renovado todavía.

Sinceramente no entiendo como podemos perder socios viendo la temporada que hicimos...

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #25 el: 04 de Setembre de 2014, 14:58:25 pm »
Actualmente somos 3150 aprox. faltan unos 1110 de la temporada pasada que todavía no han renovado. El club esta llamando a dichos socios para saber el motivo por el que no han renovado todavía.

Sinceramente no entiendo como podemos perder socios viendo la temporada que hicimos...

Otra vez lo tengo que explicar? Venga va, hare un resumen corto;

A nadie de la ciudad de Sabadell le importa una mi€rda el CE Sabadell. Es mas emocionante ver como el Barça le mete 80 goles al Elche por la TV de un bar, o ver como el Real Madrid juega contra el Getafe, que ver al equipo de SU PROPIA CIUDAD en directo.

Por cierto, donde esta esta gente?

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #26 el: 04 de Setembre de 2014, 15:00:29 pm »

Algo no em quadra, vols dir aleshores que em fet 600/700 altes noves???
Es que l'any passat crec que no vam arribar als 3500...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #27 el: 04 de Setembre de 2014, 20:28:17 pm »

A nadie de la ciudad de Sabadell le importa una m****a el CE Sabadell. Es mas emocionante ver como el Barça le mete 80 goles al Elche por la TV de un bar, o ver como el Real Madrid juega contra el Getafe, que ver al equipo de SU PROPIA CIUDAD en directo.

Simplemente con que cambies "nadie" por "la masa" suscribo totalmente tus palabras.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #28 el: 04 de Setembre de 2014, 22:06:49 pm »

3500? El año pasado no llegamos ni a los 3000, esos números son erróneos.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #29 el: 05 de Setembre de 2014, 07:08:15 am »

3500? El año pasado no llegamos ni a los 3000, esos números son erróneos.

L'any passat vem acabar amb 3300 socis!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #30 el: 05 de Setembre de 2014, 08:40:29 am »

A nadie de la ciudad de Sabadell le importa una m****a el CE Sabadell. Es mas emocionante ver como el Barça le mete 80 goles al Elche por la TV de un bar, o ver como el Real Madrid juega contra el Getafe, que ver al equipo de SU PROPIA CIUDAD en directo.

Simplemente con que cambies "nadie" por "la masa" suscribo totalmente tus palabras.

Con "nadie" se daba por hecho que me referia a "la masa".

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 05 de Setembre de 2014, 09:41:48 am »
L'any passat vem acabar amb 3300 socis!

Roger, realment érem poc més de 2.900. Si vols comptar els 400 socis al Japó amb les condicions que els fessin, sense importar-te el preu, etc, ja és una altre cosa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #32 el: 05 de Setembre de 2014, 09:59:02 am »

Además de los motivos que expones, quizás hayan otros de más importantes, afortunadamente para la sociedad, el futbol no lo es todo.

Quizás tengas aquí la respuesta.
http://www.idescat.cat/emex/?id=081878&lang=es#t187.  Atur a Sabadell

O quizás aquí:
http://www.eldiario.es/norte/almargen/futbol-chanchullos-ayudas-publicas-gestion_6_223337665.html

O para finalizar aquí:
http://labandaizquierda.blogspot.com.es/2013/08/cuando-la-lfp-pudo-ser-la-bundesliga.html

:beer2
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #33 el: 05 de Setembre de 2014, 12:43:29 pm »
Y aquí la previa del CE Sabadell FC-CD Numancia de mañana (19h).

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/09/previa-ce-sabadell-cd-numancia.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #34 el: 05 de Setembre de 2014, 14:07:44 pm »
Mi once:

Sant

Cristian                Kiko               Crespí           Víctor

Egüaras    Hervás

Aridai                           Gato/Lucas                 Sotan

Juanto

Víctor-Riau no em faria res i a la mitja punta qui estigués millor, ja que no sé com està Lucas Porcar. Collantes a la banqueta perquè tenint 0 punts (o 990) no pots permetre un home de banda que no sàpiga el que és defensar. I ho porto dient des del seu segon partit amb la samarreta arlequinada.

Sort que Gato no es diu "Pato", perquè si jugués amb Lucas seríem el Lepe futbolístic xD.

Per cert, MOLT ENCERTATS els cartells que anuncien el partit. Fons blancs, aclaridors, es veu molt gran l'escut i amb lletres clares l'enforntament. Només falta que posin "a partir de 10 euros" i serien de 10. Bueno, això i difusió, però aquest ítem el dono per perdut...

Si teniu 1 minut mireu la conversa que vam tenir la meva xicota i jo per dir-li de venir al SBD - Numancia (va venir al Mini):

- Tens alguna cosa a fer el dissabte a la tarda?

- Mmmm.... doncs no sé ara mateix...

- I 10 euros?

- Ui, és que amb la Festa Major... contra qui juguem?

- Vinga va, 5 euros. Contra el Numancia

(de sobte, se li canvia la cara)

- És que jo no t'entenc Trivi. És que ets masoca.

- Com?

- Jo no puc, jo no puc. Cada partit és un atracament, jo ho paso malament, m'indigno. És que com sigui un altre cop així aquesta vegada surto al camp. I és que els jugadors ahí, dándolo todo hasta el final. Que bueno, això ho entenc, perquè cobren, són col·legues, acaben el partit i es soben (té la teoria de que hi ha molt homosexual entre els jugadors pels "toqueteos" xD). Però vosaltres????? Que a sobre pagueu??? I tu, ale, una altra vegada, a pagar i que t'atraquin!! Tu ets masoca tiu!!!

Li vaig intentar contraargumentar dient que quan guanyes així és com un orgasme. No sé si ho vaig arreglar molt... però no t'estranyi que al final vingui a veure el SBD - Numancia. Ella també té el virus arlequinat xD.

Salut!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #35 el: 05 de Setembre de 2014, 16:26:09 pm »
Mi once:

Sant

Cristian                Kiko               Crespí           Víctor

Egüaras    Hervás

Aridai                           Gato/Lucas                 Sotan

Juanto

Víctor-Riau no em faria res i a la mitja punta qui estigués millor, ja que no sé com està Lucas Porcar. Collantes a la banqueta perquè tenint 0 punts (o 990) no pots permetre un home de banda que no sàpiga el que és defensar. I ho porto dient des del seu segon partit amb la samarreta arlequinada.

Sort que Gato no es diu "Pato", perquè si jugués amb Lucas seríem el Lepe futbolístic xD.

Per cert, MOLT ENCERTATS els cartells que anuncien el partit. Fons blancs, aclaridors, es veu molt gran l'escut i amb lletres clares l'enforntament. Només falta que posin "a partir de 10 euros" i serien de 10. Bueno, això i difusió, però aquest ítem el dono per perdut...

Si teniu 1 minut mireu la conversa que vam tenir la meva xicota i jo per dir-li de venir al SBD - Numancia (va venir al Mini):

- Tens alguna cosa a fer el dissabte a la tarda?

- Mmmm.... doncs no sé ara mateix...

- I 10 euros?

- Ui, és que amb la Festa Major... contra qui juguem?

- Vinga va, 5 euros. Contra el Numancia

(de sobte, se li canvia la cara)

- És que jo no t'entenc Trivi. És que ets masoca.

- Com?

- Jo no puc, jo no puc. Cada partit és un atracament, jo ho paso malament, m'indigno. És que com sigui un altre cop així aquesta vegada surto al camp. I és que els jugadors ahí, dándolo todo hasta el final. Que bueno, això ho entenc, perquè cobren, són col·legues, acaben el partit i es soben (té la teoria de que hi ha molt homosexual entre els jugadors pels "toqueteos" xD). Però vosaltres????? Que a sobre pagueu??? I tu, ale, una altra vegada, a pagar i que t'atraquin!! Tu ets masoca tiu!!!

Li vaig intentar contraargumentar dient que quan guanyes així és com un orgasme. No sé si ho vaig arreglar molt... però no t'estranyi que al final vingui a veure el SBD - Numancia. Ella també té el virus arlequinat xD.

Salut!

La meva parella nomes m'acompanya per els jugadors. L'hi possa molt el Carlos Hernandez, Aridai (Aquest sobretot), Kiko Olivas, ex.Edgar, i sobretot el Yeray i el Agus Medina jajajaja.

Podriem fer un calendari sexy amb el Sabadell femeni o algo i totes amb tangues amb l'escut del Sabadell. Tambe la noia de les oficines!!!!

:cor :cor :cor :cor :cor :cor :cor :cor :cor :cor :cor

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #36 el: 05 de Setembre de 2014, 18:21:47 pm »
La meva parella nomes m'acompanya per els jugadors. L'hi possa molt el Carlos Hernandez, Aridai (Aquest sobretot), Kiko Olivas, ex.Edgar, i sobretot el Yeray i el Agus Medina jajajaja.

Podriem fer un calendari sexy amb el Sabadell femeni o algo i totes amb tangues amb l'escut del Sabadell. Tambe la noia de les oficines!!!!

:cor :cor :cor :cor :cor :cor :cor :cor :cor :cor :cor
Jo me quedaria amb un calendari, però del masculí.  :laugh2:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #37 el: 05 de Setembre de 2014, 18:59:30 pm »
A falta de Tamudo, Juanjo i Hidalgo fa molt goig la convocatòria contra el Numància.

A per els 3 punts!
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #38 el: 05 de Setembre de 2014, 21:01:59 pm »
Se te'n va l'olla Killer  :laugh2:

• Infantil
« Respondre #39 el: 05 de Setembre de 2014, 21:39:44 pm »
A ver si mañana todos los que vayamos al estadio nos ponemos la arlequinada y cogemos la bufanda de verano y damos un poco de colorido a la grada ondeando bufandas y animando  :happy2: (mañana ya jugaremos en familia sin que nadie nos moleste).
Sobretodo, espero que se sigan los canticos de la grada de animación.
''El día en que me muera yo quiero mi cajón pintado de arlequinado como mi corazón''