Mi once:
Sant
Cristian Kiko Crespí Víctor
Egüaras Hervás
Aridai Gato/Lucas Sotan
Juanto
Víctor-Riau no em faria res i a la mitja punta qui estigués millor, ja que no sé com està Lucas Porcar. Collantes a la banqueta perquè tenint 0 punts (o 990) no pots permetre un home de banda que no sàpiga el que és defensar. I ho porto dient des del seu segon partit amb la samarreta arlequinada.
Sort que Gato no es diu "Pato", perquè si jugués amb Lucas seríem el Lepe futbolístic xD.
Per cert, MOLT ENCERTATS els cartells que anuncien el partit. Fons blancs, aclaridors, es veu molt gran l'escut i amb lletres clares l'enforntament. Només falta que posin "a partir de 10 euros" i serien de 10. Bueno, això i difusió, però aquest ítem el dono per perdut...
Si teniu 1 minut mireu la conversa que vam tenir la meva xicota i jo per dir-li de venir al SBD - Numancia (va venir al Mini):
- Tens alguna cosa a fer el dissabte a la tarda?
- Mmmm.... doncs no sé ara mateix...
- I 10 euros?
- Ui, és que amb la Festa Major... contra qui juguem?
- Vinga va, 5 euros. Contra el Numancia
(de sobte, se li canvia la cara)
- És que jo no t'entenc Trivi. És que ets masoca.
- Com?
- Jo no puc, jo no puc. Cada partit és un atracament, jo ho paso malament, m'indigno. És que com sigui un altre cop així aquesta vegada surto al camp. I és que els jugadors ahí, dándolo todo hasta el final. Que bueno, això ho entenc, perquè cobren, són col·legues, acaben el partit i es soben (té la teoria de que hi ha molt homosexual entre els jugadors pels "toqueteos" xD). Però vosaltres?
? Que a sobre pagueu??? I tu, ale, una altra vegada, a pagar i que t'atraquin!! Tu ets masoca tiu!!!
Li vaig intentar contraargumentar dient que quan guanyes així és com un orgasme. No sé si ho vaig arreglar molt... però no t'estranyi que al final vingui a veure el SBD - Numancia. Ella també té el virus arlequinat xD.
Salut!