A VEURE SI AQUESTS GANDULS APRENEN DEL GIRONA 9 DE 9 I LIDERS!!?
Tenen a Machin, experiencia a la categoria,li van sobrar punts la pasada temporada que mès d'un es habès jugat el sou a que eren de Segona B.de totes totes i ara mateixa dinámica.
Nosaltres un xicot que el van agafar per ser segon ó tercer, i va tindra la santa sort que li sortis bè, però opino que amb moltes lagunas, tema canvis i lleixir els partits, No crec que tingui la flor al trasero una temporada mès.
Home!! No fotem demagògia, i estaria bé saber del que es parla abans de dir "xorrades". Ens pot agradar més o menys un jugador o un entrenador, però Pablo Machín no és pas cap tio experimentat de la categoria i de fet, no en té massa més que Miquel Olmo a 2a A.
Estic veient per aquí autèntiques "destrals" a jugadors, entrenadors i a tothom després de 3 jornades. A mi també em sembla patètic el rendiment de l'equip davant el Numancia, però també tinc clar que pitjor no es pot fer i que la cosa ha de millorar. No crec que la gent que té contracte en vigor per l'any vinent, que en son un quants, els agradi veure's a la cua de la classificació.
El que em va saber més greu, i això si que és denunciable, és la falta d'intensitat del Sabadell. Crec que no es pot tolerar.
I Miquel Olmo, tampoc és ruc i sap que el centre del camp està fent aigües de manera desmesurada. Al Mini va estar bé, però davant el Betis i el Numancia ens van superar de manera alarmant. Segur que a Zaragoza veiem canvis. I no és excusa, però que el centre del camp titular estigui "out" també ens perjudica.
Ara ja si que no podem esperar més a puntuar. El Tenerife la temporada passada va començar amb un 2 de 18 i molt bé que va acabar.
Està clar que les bajandes que s'han dit, d'equip per pujar a 1a... i coses per l'estil, millor les deixem de banda. Em de trobar 4 equips que siguin pitjors que el Sabadell.....i n'hi ha força més, per exemple el Leganés..... la diferència és que aquests saben que són molt justos...però en canvi surten a menjar-se la gespa. Prenguem nota perque no es repeteixin espectacles com el de dissabte.