Autor Tema: J. 3 Sabadell - Numancia Dissabte 6 de Setembre a les 19h  (Llegit 23496 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:J. 3 Sabadell - Numancia Dissabte 6 de Setembre a les 19h
« Respondre #120 el: 07 de Setembre de 2014, 18:59:48 pm »
Nauzet va estar moooolt fluix ahi. Al primer gol, va al terra inexplicablement. I al segon corre massa a tapar a Braian que en té prou en tirar-la pel mig. Un porter sempre ha d'intentar sortir, però tenint en compte que quan vas en carrera es molt més fàcil marcar. No va aguantar gens, com a Zaragoza l'any passat.

Línia defensiva, també molt fluixa. Ja ho porto dient, Riau i Carlos titulars.

Mig del camp, Hervás molt fluix tal i com va demostrar en partits anteriors i de pretemporada. No en tenim prou amb un jugador que faci passades enrere o a ningú.

I a dalt, a Collantes se l'ha de deixar a la banqueta un parell de partits. Juanto no em va convèncer gens ni mica.

Ara més que mai, hem d'estar units i remar cap a la mateixa direcció. Res de burlar-se de jugadors, en tot cas s'els xiula.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #121 el: 07 de Setembre de 2014, 19:57:00 pm »
El que no pot ser es que un entrenador que el any passat ens va portar de zona descens a casi play-off, aquest any ja no serveixi, i no soc precisament fan de Olmo...
Hem tornat !

Desconnectat David Sab

• Infantil
  • Missatges: 124
« Respondre #122 el: 07 de Setembre de 2014, 20:44:59 pm »
Sabeu perque el Girona va a dalt? molt senzill perque tenen Felipe Sanchon y Sandaza...qui ha marcat avui 3 gols al Betis? Yuri..qui ha marcat els dos de l'Alcorcon? Oscar Plano...
si tens gent a dalt que l'enxufa a segona divisio t'emportes els partits. Si ahir l'enxufem primer segurament hauriem guanyat.
Aixo es el que nosaltres sembla que no tenim a dalt.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #123 el: 07 de Setembre de 2014, 20:53:42 pm »
Sabeu perque el Girona va a dalt? molt senzill perque tenen Felipe Sanchon y Sandaza...qui ha marcat avui 3 gols al Betis? Yuri..qui ha marcat els dos de l'Alcorcon? Oscar Plano...
si tens gent a dalt que l'enxufa a segona divisio t'emportes els partits. Si ahir l'enxufem primer segurament hauriem guanyat.

Per algo insistiem tant alguns en l´importància de sustituir adeqüadament Aníbal
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #124 el: 07 de Setembre de 2014, 21:04:45 pm »
El més fotut d'aquí és que no hi ha rés ni diners ni massa social ni junta directiva ni entrenador per el que ha d'esser un club professional i centenari. Encara estem al principi, però si no canvien les coses ja aquesta temporada pot ser un autèntic mal son.

Olmo on està la solidesa defensiva que has treballat la pretemporada ?
On està el teu treball fet amb l'equip ?. Això no és un equip treballat amb cap lìnea.
Que entens tu per un equip treballat ?
Tu creus que m'empassaré que diumenge guanyarem a Saragossa ? Malgrat que ho dessitgi de tot cor, ara mateix no ho crec.     

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #125 el: 07 de Setembre de 2014, 21:08:08 pm »

Per enxufar una potser hauriem de passar del mig camp i ahir no ho varem fer,

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #126 el: 07 de Setembre de 2014, 21:18:31 pm »
Aqui tothom raja de Olmo... Hi de Gordillo ningu raja...? Per mi lamentable que hagi sigut incapas de portar un central amb el far de gols que ens van fer l any passat!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat yosolo

• Aleví
  • Missatges: 93
« Respondre #127 el: 07 de Setembre de 2014, 21:28:59 pm »
A Olmo y a Gordillo les va demasiado grande el Sabadell, Gordillo no conoce a ningun jugador que no sea de Sevilla o alrededores.
¿Solidez defensiva?, si en la pretemporada han jugado contra cuatro cañas, solo faltaría que hubieran encajado goles.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #128 el: 07 de Setembre de 2014, 21:35:42 pm »
Aqui tothom raja de Olmo... Hi de Gordillo ningu raja...? Per mi lamentable que hagi sigut incapas de portar un central amb el far de gols que ens van fer l any passat!

I sobretot renovar a Cristian G. i M. Crespí fins el 2.016. Això també és bastant lamentable.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #129 el: 07 de Setembre de 2014, 22:01:05 pm »
Doncs també podria ser que es volgessin carregar al Olmo :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #130 el: 07 de Setembre de 2014, 23:03:01 pm »
Por lo que tengo entendido los seguidores que se burlaron del juego y de  algunos jugadores del equipo no son gente que pertenezca a la grada de animacion, por otra parte, los problemas con la seguridad en gol norte simplemente fue por obligar a toda la gente que había de pie en lo pasillos a sentarse en su butaca. Una vez mas se puedo ver que la NCA no es nada sin los grupos de animación, donde estaban el resto de aficionados para animar...

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #131 el: 07 de Setembre de 2014, 23:10:22 pm »
Tots afusellats d'acord que hi a molts que no donen la talla però no podem passar del blanc aal negre tan ràpid, una mica de tranquil·litat això no a fet mes que començar, però recuperem ràpid al Juanjo Hidalgo y longas perquè les patates que em fichat al mig del camp tenen tela ni ataquen ni defensen, critiquem al collantes i al juanto però cantas pilotes van rebre? Cap ni una

LAGOENRIKILLO

• Visitant
« Respondre #132 el: 07 de Setembre de 2014, 23:12:44 pm »
Los que se burlaron fueron los jugadores , de todos los que asistimos al estadi con tan deplorable actitud , el publico tiene la libertad de expresion de quejarse de esta forma , el que no se ha dado cuenta del pasotismo y bajo rendimiento de los jugadores o va poco al futbol o el fanatismo lo ciega , que desgracia no tener jugadores que se partan el pecho como moha , para tener mercenarios gandules prefiero canteranos  !!!!

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
« Respondre #133 el: 08 de Setembre de 2014, 00:02:54 am »
Aki tothom raja de Collantes....pero a dia d avui es l unic ke crea perill i diferencies.....de la resta salvaria k.olivas, Gato, Longas i posiblement Christian....a l espera de recuperar els lesionats ke avui serien tots ells titularissims....en Juanto encara l hem de veure dos partits mes...encara ke si recuperem en Tamudo millor....nomes es la meva opinio.....personal ment crec ke varem dipositar moltes esperances amb Eguaras i Hervas....per ara força malament els dos....jugadors de toc pero no creen gens de joc vertical
Cas a part es en Sotan....si juga al seu lloc, li cobreixen l eskena i esta en forma pot ser valid com la darrera etapa de l any passat...una altra situacio no es valid per la categoria per ara
« Darrera modificació: 08 de Setembre de 2014, 00:08:10 am per RONCHI »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #134 el: 08 de Setembre de 2014, 08:33:47 am »
A VEURE SI AQUESTS GANDULS APRENEN DEL GIRONA 9 DE 9 I LIDERS!!? :rant:

Tenen a Machin, experiencia a la categoria,li van sobrar punts la pasada temporada que mès d'un es habès jugat el sou a que eren de Segona B.de totes totes i ara mateixa dinámica.
Nosaltres un xicot que el van agafar per ser segon ó tercer, i va tindra la santa sort que li sortis bè, però opino que amb moltes lagunas, tema canvis i lleixir els partits, No crec que tingui la flor al trasero una temporada mès.

Home!! No fotem demagògia, i estaria bé saber del que es parla abans de dir "xorrades". Ens pot agradar més o menys un jugador o un entrenador, però Pablo Machín no és pas cap tio experimentat de la categoria i de fet, no en té massa més que Miquel Olmo a 2a A.
Estic veient per aquí autèntiques "destrals" a jugadors, entrenadors i a tothom després de 3 jornades. A mi també em sembla patètic el rendiment de l'equip davant el Numancia, però també tinc clar que pitjor no es pot fer i que la cosa ha de millorar. No crec que la gent que té contracte en vigor per l'any vinent, que en son un quants, els agradi veure's a la cua de la classificació.
El que em va saber més greu, i això si que és denunciable, és la falta d'intensitat del Sabadell. Crec que no es pot tolerar.
I Miquel Olmo, tampoc és ruc i sap que el centre del camp està fent aigües de manera desmesurada. Al Mini va estar bé, però davant el Betis i el Numancia ens van superar de manera alarmant. Segur que a Zaragoza veiem canvis. I no és excusa, però que el centre del camp titular estigui "out" també ens perjudica.
Ara ja si que no podem esperar més a puntuar. El Tenerife la temporada passada va començar amb un 2 de 18 i molt bé que va acabar.

Està clar que les bajandes que s'han dit, d'equip per pujar a 1a... i coses per l'estil, millor les deixem de banda. Em de trobar 4 equips que siguin pitjors que el Sabadell.....i n'hi ha força més, per exemple el Leganés..... la diferència és que aquests saben que són molt justos...però en canvi surten a menjar-se la gespa. Prenguem nota perque no es repeteixin espectacles com el de dissabte.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #135 el: 08 de Setembre de 2014, 09:41:09 am »
Jo ja ho vaig dir:

- Em sap molt menys greu perdre merescudament que quan ens roben. Dissabte no ho vam fer bé i mereixiem perdre. Res a dir.

- Portem 3 partits. En queden 39. Jo estic tranquil pq sé que tenim un bon equip. Dissabte vam tenir un mal dia, sí. I qui no el té? Tots els equips en tenen durant la lliga. El que passa és que se'ns ha ajuntat tot, el Betis, el robo del Miniestadi, el mal partit de dissabte. Personalment tinc plena confiança en l'equip.

- El que em va semblar LAMENTABLE és que alguns van fer mofa del nostre propi equip. La gent que va cridar "olé-olé", o "collantes selección" em sembla una falta de respecte impressionant. Empatia zero. Poseu-vos al lloc dels jugadors, quan estas perdent a casa, necessites que t'animin. Almenys si no voleu animar, doncs calleu i ja criticareu després. Però repeteixo, burlar-se del teu propi equip durant el partit, em sembla totalment fora de lloc.

- Ara a aprendre i millorar els errors, i a intentar superar la eliminatòria de copa i sumar a Saragossa. I anem partit a partit, que ara si passem l'eliminatòria de copa no cal parlar de guanyar la Copa o si guanyem a Saragossa no cal parlar de pujar a Primera,eh! hahahaha

Bona setmana a tots!!!!!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #136 el: 08 de Setembre de 2014, 10:06:29 am »
Be, crec que es un partit per fer autocrítica tots plegats des de l'entrenador fins els "aficionats" passant per la seguretat del club es podria dir un partit que tot va sortir malament i que molts semblava que ho volguessin en pitjorar   :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #137 el: 08 de Setembre de 2014, 12:17:07 pm »
Be, crec que es un partit per fer autocrítica tots plegats des de l'entrenador fins els "aficionats" passant per la seguretat del club es podria dir un partit que tot va sortir malament i que molts semblava que ho volguessin en pitjorar   :mmmm
Pendrem nota, jo reconec que després del 0-3 i veient les ganes que hi posaven vaig pensar en aixecar-me i marxar, però vaig aguantar la sessió de tortura com tothom, l'entrenador si que haurà de pendre nota abans no ens quedem a l'ultim vagó del tren una llarga temporada i els de seguretat faran el que els i dongui la gana sempre. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #138 el: 08 de Setembre de 2014, 12:29:53 pm »
Hicimos un partido muy malo en líneas generales y lo peor es que un equipo que no es mejor que nosotros y con sólo orden y estrategia nos hizo un 0-3 muy fácil.

Pero no coincido con los que por un partido malo ya empiecen a despotricar contra algunos jugadores, que si no tienen calidad, que si no aportan juego.... El dia del Barça nuestro centro del campo (Eguaras y Hervás) hicieron un gran partido, como puede ser que en una semana para algunos ¿ya no sirvan? Vamos a dar tiempo al equipo que la liga es muy larga y seguro que los jugadores todavía no están dando lo mejor de sí.

También dudo que los que empezaron a corear oles o se metieron con Collantes, sean seguidores que sientan mucho estos colores, porque yo particularmente lo que menos ganas tenía con el 0-3 era de cachondeo.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

LAGOENRIKILLO

• Visitant
« Respondre #139 el: 08 de Setembre de 2014, 12:40:30 pm »
 :bandera , un detalle lo dice todo , cada vez que nuestro delantero Juanto recibia el balon tenia minimo dos jugadores contrarios encima de el y balon para atras , el delantero del Numancia Braian en casi todas las ocasiones recibia el balon sin oposicion ninguna y encaraba SIEMPRE hacia adelante intentando regate y desbordar al contrario , con Edgar pasaba lo mismo