Autor Tema: J.5 Sabadell - Ponferradina Dissabte 20 de Setembre de 2014 a les 20h  (Llegit 14346 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
  • Gènere: Masculí
Re:J.5 Sabadell - Ponferradina Dissabte 20 de Setembre de 2014 a les 20h
« Respondre #60 el: 21 de Setembre de 2014, 09:26:41 am »
Lo importante era ganar y así lo hemos hecho, en el Mini y sobretodo en Zaragoza jugamos muy bien y sólo 1 punto.
Creo que ahora vamos a jugar más tranquilos, la semana que viene ya tendremos a Collantes y Tamudo y hay que ir a por todas a Vitoria.
Sobre las 2 tarjetas a Juanto la segunda es  rigurosa, no se si se podría reclamar que la retiren.

A nivel de jugadores coincido que Cristian estuvo muy bien, Longás grande como siempre  y a mi si que me gustó Eguaras.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #61 el: 21 de Setembre de 2014, 09:52:07 am »
La situación del equipo era complicada y se hacía necesario sumar los tres puntos, por tanto se consiguio dicho propósito aunque el juego no fue bueno, se consiguió ganar a un equipo al que núnca habíamos vencido y ahí es donde está el mérito en otras ocasiones anteriores hubiéramos perdido este partido. También decir que cuando los jugadores lesionados se recuperen habrá más competencia en el equipo y se dara un salto de calidad, ahora hay que ir poco a poco, seguimos estando en una situación delicada aunque el panorama ya se ve de otro color, hay que seguir mejorando el juego del equipo y sobre todo que se consiga la estabilidad institucional que ayudaría aún más para conseguir el objetivo.

Se han sumado tres puntos más que importantes.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Connectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #62 el: 21 de Setembre de 2014, 10:01:47 am »
Es lo que comentaba jo, que veus la plantilla home per home i dius, carai quin equipaç (potser el millor des de que estem a segona) pero despres a l'hora del partit moltes vegades sembla que no juguem a res...penseu en el equip que va començar i acabar ahir el partit i en 5 jugadors que per diferents motius no van jugar: COLLANTES, TAMUDO,JUANJO,HERVAS,LUCAS PORCAR , qualsevol d'aquets podría ser titular  a molts equips de la categoria...vui dir que equip tenim (encara que plantilla curta) pero que de moment no li estem treien el suc i mes a casa...
Hem tornat !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #63 el: 21 de Setembre de 2014, 10:29:19 am »
Ahir es va fer el que s'havia de fer. Guanyar. Era molt important sumar els tres punts per no veure's tantes setmanes allà a baix, per moral dels jugadors i per moral dels socis i seguidors.

Això si, a la segona part es van veure alguns desajusts defensius i davant, a pesar de tenir moltes ocasions, ens va costar molt marcar. Una altre cosa que no em segueix agradant, és el criteri per fer els canvis des de la banqueta. Imperdonable que a un tio de sang calenta com Juanto no el canviis quan té una groga, per que tal i com ens buscaven els bercians, tard o d'hora era lògic que algun dels jugadors amb més caràcter de l'equip acabaria picant a les provocacions.

Cal seguir sumant i ens queden 47 punts per a aconseguir el primer objectiu de la temporada: la salvació esportiva.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #64 el: 21 de Setembre de 2014, 10:35:37 am »
Vitals els 3 pts per l'equip, cos tècnic i afició.
Ara venen partits un pèl més  assequibles, a Vitoria es pot puntuar, a casa amb l'Albacete s' ha de guanyar...aviam si sumem 4 o 6 pts i deixem enrere  la zona de descens.
Si ens fixem  bé, i sobre el paper, a casa contra Betis, i fora contra Barça B i Saragossa ,són partits perdibles totalment...l' únic partit extrany va ser contra Numància a casa, però tots els equips tenen un parell de pàjares a casa  durant la temporada...
Per cert, ahir els millors Nauzet, Olivas, Cristian,  LONGAS, Juanto.
Els pitjors: Aridai i Marcos ( no van entrar mai en joc durant bona part del partit)

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #65 el: 21 de Setembre de 2014, 10:56:10 am »
Primera victoria en liga gracias a 2º gol de Juanto Ortuño con el CE Sabadell. Algunos datos.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/09/ce-sabadell-1-0-sd-ponferradina.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #66 el: 21 de Setembre de 2014, 12:33:47 pm »
Vitals els 3 pts per l'equip, cos tècnic i afició.
Ara venen partits un pèl més  assequibles, a Vitoria es pot puntuar, a casa amb l'Albacete s' ha de guanyar...aviam si sumem 4 o 6 pts i deixem enrere  la zona de descens.
Si ens fixem  bé, i sobre el paper, a casa contra Betis, i fora contra Barça B i Saragossa ,són partits perdibles totalment...l' únic partit extrany va ser contra Numància a casa, però tots els equips tenen un parell de pàjares a casa  durant la temporada...
Per cert, ahir els millors Nauzet, Olivas, Cristian,  LONGAS, Juanto.
Els pitjors: Aridai i Marcos ( no van entrar mai en joc durant bona part del partit)

Totalment d'acord amb tu. Fixa't però que els pitjors són els 2 extrems, i en el que portem de temporada s'ha repetit el mateix en gairebé tots els partits. Això des del meu punt de vista comença a ser un aspecte tàctic més que personal de cada jugador. Collantes, Sotan, Aridai, Marcos, Gato... NINGÚ ha destacat positivament en aquesta posició. OLMO, ojo al parche.
The pride of Catalunya

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #67 el: 21 de Setembre de 2014, 13:07:48 pm »
Queda molt però aquesta victòria sens dubte que és important. L'equip a la primera part no va jugar bé però s'ha de tenir en compte que al davant va tenir a un gran equip. Són la Ponferradina, sí, però tenen grans jugadors i són un equip molt ben treballat des de la banqueta. Han millorat respecte a la temporada anterior. Si les lesions els respecten, estaran en la part altra de la classificació.

Nosaltres ens els darrers dos partits només un gol encaixat. Millors actuacions de Nau, Crespí a la banqueta, menys regals en el mig camp, etc... Han canviat coses.

Llàstima ahir de les molèsties de Porcar perquè a Zaragoza va fer una molt bona 1a part.

Riau l'estona que va jugar ho va fer bé, li dóna molta profundidat a l'equip. Defensivament no és gran cosa, però entrant per la banda és excel·lent.

Eguaras a mi em crea dubtes, crec que no va fer un mal partit, però s'haurà d'anar veient què tal ho fa en els pròxims partits.  La primera part de Yeray a Zaragoza (targes al marge) va ser molt bona; em fa dubtar encara més.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #68 el: 21 de Setembre de 2014, 15:08:14 pm »
Ahir es va fer el que s'havia de fer. Guanyar. Era molt important sumar els tres punts per no veure's tantes setmanes allà a baix, per moral dels jugadors i per moral dels socis i seguidors.

Això si, a la segona part es van veure alguns desajusts defensius i davant, a pesar de tenir moltes ocasions, ens va costar molt marcar. Una altre cosa que no em segueix agradant, és el criteri per fer els canvis des de la banqueta. Imperdonable que a un tio de sang calenta com Juanto no el canviis quan té una groga, per que tal i com ens buscaven els bercians, tard o d'hora era lògic que algun dels jugadors amb més caràcter de l'equip acabaria picant a les provocacions.

Cal seguir sumant i ens queden 47 punts per a aconseguir el primer objectiu de la temporada: la salvació esportiva.
crec que mai comentes res per comentar, i la última frase on recalques "salvació esportiva" , m'ha deixat xof...i em fa pensar, que o se'ns apareix la verge del kimono, o tenim opcions reals de tornar al pou per culpa dels mals afers econòmics.
En fi, disfrutem esportivament de la temporada, i esperem que sigui qui sigui, inverteixi en el nostre club.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #69 el: 21 de Setembre de 2014, 22:43:08 pm »
Es juga com es juga pero ahir mereixiem guanyar a un equip incomode. Vaig veure el partit per tv i la possessió era 75% nostre. Aixo si que es dificil de repetir...

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #70 el: 21 de Setembre de 2014, 23:49:02 pm »
Bueno pues a mí uno de los que me gustaron a parte de algun otro, fué Carlos Hernández, para mí de lo mejor que tenemos, en cuanto a Juanto creo que nos hará difrutar, tambien tenemos que saber matar los partidos, que no sabemos.
Saludos.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #71 el: 22 de Setembre de 2014, 09:05:39 am »
Es juga com es juga pero ahir mereixiem guanyar a un equip incomode. Vaig veure el partit per tv i la possessió era 75% nostre. Aixo si que es dificil de repetir...

La possessio NO guanya partits. Micar la piloteta dintre de la xarxa si.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #72 el: 22 de Setembre de 2014, 20:53:10 pm »
Quin patiment de partit, jo que lo veig i no puc anar al camp, pq estic a fora. Lo millor son els tres punts i espere que ara facin recurs per la segona groga a Juanto i pugui jugar a Vitòria. M'agrade força este jugador.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!