Autor Tema: Tornem- hi  (Llegit 1167 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Tornem- hi
« el: 14 de Desembre de 2005, 22:32:59 pm »
Després de que ara fa unes setmanes el meu post de presentació desaparegués d´aquesta secció, en desconec les raons, em tornaré a presentar.
El meu nom és Vicenç Hernàndez, tinc 25 anys i sóc nascut a Sabadell. Sóc soci del Sabadell des de que tenia uns 14 anys i  m´assec a tribuna. Normalment no em tallo gens a l´hora d´exclamar el que penso i m´agrada animar força a l´equip. Vaja, que sóc dels que faig soroll ;D.
Estic llicenciat en Història per la UAB, i actualment encara espero alguna oportunitat per exercir de lo meu. El Sabadell és més que una afició, diria que és una passió. Aquell equip dels Garzons, Manels, Téllez o Santi Navarro em va enamorar, malgrat ja hagués assistit de més petit a alguns partits d´aquells Sabadell´s de primera i segona A...Quins temps!!!!
Bé, afegeixo que això del futbol també m´ha enganxat a través dels jocs de PC, concretament els "manager". Tot jugant, de vegades, t´adones del díficil que és dirigir un club i que els números quadrin. És per això que encara li dóno, si cap, més mèrit a l´actual consell. Malgrat tot, els desitjo molta sort i espero que entre tots tirem això endavant.
Visca el Sabadell i Salut!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Tornem- hi
« Respondre #1 el: 14 de Desembre de 2005, 22:40:26 pm »
benbingut de nou....pero ia o avies estat molt avans! :ok :ok :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 14 de Desembre de 2005, 22:50:11 pm »
Rehola Vicenç tens rao quin equipas aquell de tercera

Per cert ara entenc com t'enrrotlles sempre ets llicenciat en Història(kin rottlo)

Benvingut

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #3 el: 15 de Desembre de 2005, 01:27:27 am »
Després de que ara fa unes setmanes el meu post de presentació desaparegués d´aquesta secció, en desconec les raons, em tornaré a presentar...

Hola Vicenç,

El motiu de que desaparegues el teu missatge va ser un problema tecnic alie a les nostres voluntats que va borrar tots els missatges penjats aquell dia, entre d'altres, el teu.

Lamentem les molesties i benvingut ;)

:scut
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #4 el: 16 de Desembre de 2005, 23:37:33 pm »
Ok.Gràcies!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-