I tant que li tinc fe a la ciutat.... Soc Nascut a Sabadell i excepte un any, tota la meva vida, 37 anyets, els he viscut aquí.... 23 anys de la meva vida els vaig viure al robell de l'ou de la ciutat i ara visc a prop de l'estadi, però a Sabadell en tot cas...
L'altre dia vaig sortir a passejar a la rambla, feia temps que no ho feia, i em va cridar la atenció la cantitat de botiques tancades (no per les vacances)... i em reafirma molt més en la opinió que Sabadell està patint la crisi amb força...
Evidentment entenc el que dieu, en moltes coses estic d'acord, i és evident que no tot es resoldría amb una bona campanya de captació de socis i preus barats, s'ha d'engrescar a la ciutat... però no per què Sabadell sigui desagraida amb el seu equip, si no per què el futbol en aquest país és una vergonya... vist el cas del Murcia..... Vergonya!!!
Pensareu que son problemes diferents, però tot forma part del mateix problema.... Per començar s'ha de reduir el nº d'equips a Primera i a segona, en la meva opinió 36 equips a les dues divisions, i no pas 42 com hi ha ara..... reduiría també la segona B a 40 equips, i la faria dependre de la LFP, és a dir, Futbol professional.... La resta, futbol amateur...
S'ha de canviar tot el sistema d'ingresos dels equips, i en aquest punt, jo agafaria el millor de la Premier i el millor de la Bundesliga, no cal inventar res... Publicitat i ingresos televisius equitatius, preus raonables, horaris raonables, i desprès la inventiva i bona (o dolenta) gestió de cada club...
Un cop ordenat el panorama, evidentment el club de la ciutat ha d'estar present a tota la ciutat i a tota la comarca. Acords amb tot els clubs de la comarca en tema de Jugadors, i en espectadors.... Tots jugant a una... i dibuixant la comarca amb els colors del nostre club, com fa el Llagostera a La Selva... A més anar al camp ha de ser una experiència més enllà del futbol... Això portaría espectadors i de retuc, inversions i publicitat...
En fi, tot somnis molt macos, res d'això es farà, pero el que vull deixar clar, que el problema no el te el Sabadell, el te el futbol espanyol senser...
Gràcies!