Autor Tema: Exempts a la Tercera ronda de Copa!  (Llegit 10804 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
Re:Exempts a la Tercera ronda de Copa!
« Respondre #40 el: 22 de Setembre de 2014, 22:37:27 pm »
Que suerte han tenido los que juegan en Europa ya que los hubiesemos tumbado.
Creo que Español o Valencia seria una buena opción.
Saludos.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1267
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #41 el: 23 de Setembre de 2014, 07:41:31 am »
Podria ser que ens toqués pagar?

Podria ser. Si no recordo malament, la Junta va anunciar a l'estiu una jornada econòmica per aquesta temporada.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #42 el: 23 de Setembre de 2014, 10:50:06 am »

Podria ser. Si no recordo malament, la Junta va anunciar a l'estiu una jornada econòmica per aquesta temporada.

Jo vaig preguntar si els partits de la Copa del Rei estaban iclosos dintre del carnet d'abonat i em van dir que si.  :confused:

Desconnectat arcuilla

• Juvenil
  • Missatges: 315
« Respondre #43 el: 23 de Setembre de 2014, 12:16:12 pm »
Sin duda alguna, para mí el mejor equipo posible para esta ronda sería el Espanyol. Equipo de Primera División, con mucha afición que se desplazaría a la NCA, nos permitiría ir al partido de vuelta sin problemas y aún tendríamos posibilidades de pasar a una siguiente ronda.

Creo que la opción es clarísima.
Totalmente de acuerdo contigo, esperemos que sea así.
SABADELL ES FUTBOL, FUTBOL ES CE SABADELL

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1267
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #44 el: 23 de Setembre de 2014, 12:27:25 pm »

Jo vaig preguntar si els partits de la Copa del Rei estaban iclosos dintre del carnet d'abonat i em van dir que si.  :confused:

Si, inclosos estan igual que els de lliga. Però de la mateixa manera que en Lliga es fan jornades econòmiques en les que els socis paguem 5 o 10 €, ara es podria fer el mateix... tal i com tenim la caixa, no m'extranyaria. Però vaja, això ja ho sabrem quan arribi.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #45 el: 23 de Setembre de 2014, 12:29:51 pm »

Si, inclosos estan igual que els de lliga. Però de la mateixa manera que en Lliga es fan jornades econòmiques en les que els socis paguem 5 o 10 €, ara es podria fer el mateix... tal i com tenim la caixa, no m'extranyaria. Però vaja, això ja ho sabrem quan arribi.

Pues debería ser así para llenar algo las arcas del Club, lo extraño es que se piense ir al campo adversario pagando una entrada y en cambio se ve mal pagar entrada cuando la recaudación es para nuestro Club.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #46 el: 23 de Setembre de 2014, 13:59:59 pm »

Pues debería ser así para llenar algo las arcas del Club, lo extraño es que se piense ir al campo adversario pagando una entrada y en cambio se ve mal pagar entrada cuando la recaudación es para nuestro Club.

Touche, las clavao  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #47 el: 23 de Setembre de 2014, 17:28:58 pm »
Yo haria lo siguiente:

Socios 10€

Amigos de Socios 10€

Gente que vaya a comprar las entradas con la camiseta del Sabadell 10€

Todos los demás 60€

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #48 el: 23 de Setembre de 2014, 17:33:28 pm »
Sembla que el Còrdova cobrava 70€
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1694
« Respondre #49 el: 23 de Setembre de 2014, 17:57:04 pm »
Ja era hora que la sort ens acompanyes alguna vegada, y aquests partits com la majoria dieu tots a pasar per caixa.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #50 el: 01 de Octubre de 2014, 10:10:49 am »
A mi no m'importa passar per caixa sempre que l'estadi estigui pler de Arlequinats  i no d'aficionats del equip rival. Per aixo no vull equips andalusos, perquè despres veus a gent jove de Sabadell però del Sevilla que dius, mare meva chato... Tu que has nascut a Sabadell i ets del Sevilla perquè el teu pare ho es però en canvi, no ets del equip de la teva ciutat.

Per mi que ens vingui un Levante o una cosa aixi, que els podem guanyar i cap a la següent ronda.

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #51 el: 01 de Octubre de 2014, 13:02:15 pm »
Sincerament m'agradaria que el club poses el partit com a jornada economica, tal com estem economicament podria ajudar a l'entitat en avançar els pagaments i afluixar-se una mica mes la corbata...

Desconnectat skynetSBD

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #52 el: 01 de Octubre de 2014, 17:54:58 pm »
yo también creo ,  que sera jornada económica , esta claro que habrá que que vender entradas a la afición contraria , pero como muchas las de su sitio entre lateral y gol sur ,lo que es goles, lateral y tribuna tiene que ser arlequinado, creo que  con socios a 5 € , entradas para sacar los socios 5-10 € afición arlequinada 10€ y contrarios a partir de 30-40 €  (eso ya lo decidirá el club como todo.. xd)  ya se recaudaría bastante dinero para el club , pero bueno eso ya lo veremos.
 Amb una mica de sort i ganes ho aconsequirem... Amunt Sabadell !!
Amunt Sabadell!! Sempre Arlequinats!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #53 el: 01 de Octubre de 2014, 19:00:25 pm »
Pues yo no quiero jornada económica, prefiero pagar más cuando voy a renovar el carné.

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #54 el: 01 de Octubre de 2014, 19:30:36 pm »
algunos literalmente "alucinais pepinillos" que si jornadas económicas que si entradas a 30€ a los visitantes...a ver alma de cantaros,NO NOS VA A TOCAR NINGUN EQUIPO ATRACTIVO!! como mucho mucho el valencia y diría que la real sociedad,es lo mejor que nos puede tocar!!

id pidiendo jornadas económicas y entradas a 30€,que cuando nos toque un cordoba un eibar un Getafe o un granada,y con jornada económica entre semana a las 8(horario normal para las teles 8 y 10 de la noche) seremos 2.000-2.500 y gracias

Desconnectat MrFutbol

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
    • The Big Scout
« Respondre #55 el: 02 de Octubre de 2014, 13:09:41 pm »
Nos beneficia mucho no jugar este partido. Jugaremos con menos acumulación de partido. Y cuando nos toque un primera, a disfrutar!
@TheBigScout

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7259
« Respondre #56 el: 03 de Octubre de 2014, 09:45:07 am »

Jornada economica un miercoles por la noche? Pero quien viene, el Real Madrid o que?

No se pero parece que aqui nadie tiene crisis. Se ve que la gente sigue ganando 3000€ al mes en la obra o 7000€ al mes vendiendo pisos. Se ve que los restaurantes estan siempre llenos con la cirsa sin parar de dar vueltas llenándose los bolsillos.

Pero en que mundo vivís? NO OS FIJAIS que ya no llenan estadios ni el FCB ni el RM los findes? No os enterais que las cosas han cambiado?

Si se juega un miércoles pues fácil: entradas a precio normal y listos. Si nos toca un equipo atractivo 5€ más pero no os flipeis.

La gente NO PUEDE, preguntar en los comercios, preguntar en el banco como va la gente. A 30€ no se llena el estadio ni para ver al Madrid (al FCB por descontado puedes verlo a 25 kms por 30€).

Aquello de antes ha pasado. No volverá. Es lo que hay!!  Parece que aqui nadie tiene relación con la economía real.

Entradas a precio normal, y si la mala suerte nos empareja con Levante, Getafe...   pues a 5€ ya costaría vender cuatro entradas.
« Darrera modificació: 03 de Octubre de 2014, 12:51:58 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat juanframorales74

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #57 el: 03 de Octubre de 2014, 10:09:39 am »
menos mal algien coherente . yo soy socio hace 18 años y si me hacen pagar mas lo siento en el alma pero no ire y me temo que le pasara a mucha gente. estadio vacio

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #58 el: 03 de Octubre de 2014, 17:51:48 pm »
A mi me da igual quien venga mientras la Nova Creu Alta no la invadan seguidores de la aficion rival

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #59 el: 03 de Octubre de 2014, 19:13:46 pm »
Cuando hacen el próximo sorteo?