Autor Tema: Arlequinat 2005/06  (Llegit 80915 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
Re: El Sr. José Luis Montes a l´Arlequinat
« Respondre #120 el: 20 de Desembre de 2005, 15:42:36 pm »
Creieu sincerament que el principal i únic problema que té aquesta plantilla és la preparació física? No ens enganyem, que tenim unes quantes mancances més, sobretot psíquiques que no pas físiques.
I repeteixo donar la culpa al que no hi són, és molt fàcil a part de poc elegant.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1015
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #121 el: 20 de Desembre de 2005, 17:40:06 pm »
No ho deia pas per culpabilitzar a ningu sino com un fet força significatiu amb un exponent prou clar com ha resultat l'Ivan Diaz que esta clar que va venir en un estat de forma prou dolent i amb un sobrepes mes que evident del que li ha costat un grapat de jornades recuperarse es a dir que ens hem passat gran part de lo que portem del campionat amb el teoric "buc insignia" d'aquest projecte amb un estat de forma insuficient per afrontarlo amb garanties. Que aquest no es ni l'unic ni el principal problema d'aquest equip? Esta clar que no pero tot ajuda i es evident que ha estat aixi. Ara i despres de que s'hagin tret els kilos de mes els tocara treures els complexes que tambe els hi sobren i aqui es on el Montes si haura d'esmera donç els kilos son mes facils de rebaixar que les menjades de cocu.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
« Respondre #122 el: 20 de Desembre de 2005, 17:59:04 pm »
No es problema fisic pero en tots els sprints ens guanyen...  :ejem
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #123 el: 20 de Desembre de 2005, 18:00:25 pm »
La veritat, va ser molt clar, va demostrar ganes i torno a repetir, HA TINGUT EL QUE S'HA DE TENIR PER SACRIFICAR LES VACANCES EN FAVOR DEL CLUB, i segons diu ell, la plantilla també ha vist la iniciativa amb bon ulls, esperem que entre tots puguem fer que aquesta ratxa dolenta acabi aviat  ;)

Perdona que discrepi freak, però de quines vacances parles  :icon_question: Jo com a treballador, treballo tots els dies de nadal, menys les festes pròpiament dites (nadal, st, esteva, dia 1.....) Per tan, no veig jo res d'extraordinari en això de fer-los entrenar aquests dies.
D'altra banda, com molt bé diu Toni 23, no us enganyeu i penseu que estem com estem i els mals de l'equip son la preparació física. Això em sona a "chiste". Per favor, em direu que aquests jugadors no poden aguantar partits de 90 minuts..... vaja. Els problemes que tenim son més greus que aquests, i torno a dir que perque fagin triples sessions diaries no jugarem millor. S'han de millorar altres aspectes, sota la meva opinió, com és la disposició tàctica sobre el camp. N'hi ha que van ben peduts.
D'altra banda, he de dir en favor de l'entrenador i respecte altres equips, com pot ser el Figueres que té dues setmanes de festa, és que segurament ells notin una mica més la "cuesta de enero" que no pas nosaltres, però la qüestió seguirà sent la mateixa. Mentre no fem gols..... seguirem igual, i això no és qüestió de la forma física :icon_exclaim:
« Darrera modificació: 20 de Desembre de 2005, 19:37:43 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #124 el: 20 de Desembre de 2005, 18:41:17 pm »
Ojo, que en aquests dies de triple entrenament no nomes ens preocuparem del fisic, també es treballaran altres aspectes. I pel que fa a les vacances, ja se que ni tu ni la majoria del treballadors en fem, pero els futbolistes acostumen a fer-ne (exemple de figueres), aixi que jo ho valoro molt possitivament.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #125 el: 20 de Desembre de 2005, 19:38:28 pm »
Ojo, que en aquests dies de triple entrenament no nomes ens preocuparem del fisic, també es treballaran altres aspectes. I pel que fa a les vacances, ja se que ni tu ni la majoria del treballadors en fem, pero els futbolistes acostumen a fer-ne (exemple de figueres), aixi que jo ho valoro molt possitivament.

Si, i tan de bo m'equivoqui i serveixi per millorar  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #126 el: 20 de Desembre de 2005, 20:01:07 pm »
jo m´enrracordo que quan va agafar el equip el mora l´any pasat i la gent ens queixavem la resposta era:"es que el pobre mora s´ha encontrao con un equipo que no ha hecho el, i así el ará lo que pueda" dons el mateix dic jo ara, el montes s´ha trobat amb un equip fet que no te una forma fisica bona amb mala preparacio de pretemporada, descompensat i baix animicament, que voleu? el tiu fa el que pot i com a minim reconeix les mancanses i els propis fallos i intenta subsanar-los.tots els tecnics tenen la seva llibreta especial i a mi hi han moltes coses que no m´agradan del montes pero primer amb el rubi despres amb el mora i ara amb el montes jo sempre estare amb l´equip e intentare apoyar en tot el que pugui i aixo nomes es fa intentant no desestabilitzar l´entorn, aixi dons deixem treballar al tecinc i al colectiu per poder sortir del pou del descens.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #127 el: 20 de Desembre de 2005, 20:59:35 pm »
Ja et responc jo: en la que ens mereixem gràcies al sr mora que no va acabar de planificar bé la temporada dient que a akestes altures arribariem fisicament bé, cosa que lògicament no era veritat :laugh:

Jajajajaja  :D  :D feia dies no que no reia tant estem aqui a baix per culpa dels jugadors i per culpa de la directiva i de ningu mes, per que pensa una cosa sempre ens fan gols al començament i això no es culpa fisica

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #128 el: 20 de Desembre de 2005, 21:06:07 pm »
Val, llavors estem abaix per culpa dels fixatges que va demanar el mora, t'agrada més així? Fa molta més gracia veure com defenses al mora o a la gent que ja no segueix al club, o al diari de sabadell fins i tot... quan els defenses llavors jo si q ric més q tu ;)

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #129 el: 20 de Desembre de 2005, 21:26:58 pm »
jo m´enrracordo que quan va agafar el equip el mora l´any pasat i la gent ens queixavem la resposta era:"es que el pobre mora s´ha encontrao con un equipo que no ha hecho el, i así el ará lo que pueda" dons el mateix dic jo ara, el montes s´ha trobat amb un equip fet que no te una forma fisica bona amb mala preparacio de pretemporada, descompensat i baix animicament, que voleu? el tiu fa el que pot i com a minim reconeix les mancanses i els propis fallos i intenta subsanar-los.tots els tecnics tenen la seva llibreta especial i a mi hi han moltes coses que no m´agradan del montes pero primer amb el rubi despres amb el mora i ara amb el montes jo sempre estare amb l´equip e intentare apoyar en tot el que pugui i aixo nomes es fa intentant no desestabilitzar l´entorn, aixi dons deixem treballar al tecinc i al colectiu per poder sortir del pou del descens.

D'acord amb l'amic Panso  :ok

Ja cansa tanta critica...
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #130 el: 20 de Desembre de 2005, 21:28:01 pm »

Jajajajaja :D :D feia dies no que no reia tant estem aqui a baix per culpa dels jugadors i per culpa de la directiva i de ningu mes, per que pensa una cosa sempre ens fan gols al començament i això no es culpa fisica
a mi em sorpren molt que defensis tant al mora i que no t´enrracordis gens del rubi (per exemple) o del elvira, em sembla que tu nomes penses en defensar al mora per alguna rao personal que deus tenir amb ell(al igual que et va pasar amb el tema patinyo).el millor per tots es que s´oblides el tema mora per que com jo vaig posar a un altre post el mora es pasat i el montes present, ajudem mes al club si tots remem cap al mateix costat pero esta vist que hi han persones que s´estanquen al pasat.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #131 el: 20 de Desembre de 2005, 21:36:06 pm »
Birri: encara no sabs que el Mora només es responsable de 2 dels fitxatges de l´actual plantilla. Si vols buscar culpables no centris les teves acusacions cap a una única persona.
Em sembla d´un simplisme i uns personalisme totalment intencionats fer responsable de la nostra situació al Mora.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #132 el: 20 de Desembre de 2005, 22:06:59 pm »

Jajajajaja :D :D feia dies no que no reia tant estem aqui a baix per culpa dels jugadors i per culpa de la directiva i de ningu mes, per que pensa una cosa sempre ens fan gols al començament i això no es culpa fisica
a mi em sorpren molt que defensis tant al mora i que no t´enrracordis gens del rubi (per exemple) o del elvira, em sembla que tu nomes penses en defensar al mora per alguna rao personal que deus tenir amb ell(al igual que et va pasar amb el tema patinyo).el millor per tots es que s´oblides el tema mora per que com jo vaig posar a un altre post el mora es pasat i el montes present, ajudem mes al club si tots remem cap al mateix costat pero esta vist que hi han persones que s´estanquen al pasat.

I per que fa tres mesos no tots remavem cap al mateix costat?

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #133 el: 20 de Desembre de 2005, 22:50:02 pm »
I que creus, que un tercer entrenador solucionarà la situació? El que passarà és que entrarà, es queixarà de la plantilla i la preparació que han tingut abans d'entrar ell, coneixerà els jugadors, i quan es vulgui adonar, ja haurà acabat la lliga.
No siguem tan impacients i deixem treballar a la gent.

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #134 el: 20 de Desembre de 2005, 23:03:28 pm »
Doncs jo he vist el porgrama avui al mati, redifusió, i la veritat m'ha semblat que en Montes s'ha callat algunes coses, però bueno tmb culpa del presentador k no ha volgut treure altres temes o aprofondir mes, k no s'enfadi l'aleix ara :-[, sobre el fitxatjes solament podem treure que tenim un porter fitxat, cosa que em sembla un encert ja que l'actual, Diego, esta molt molt verd, i puc intuir que ell fitxaria a una defensa nova, mes experimentada, i la veritat es que la joventut en aquestes posicions es paga molt car i estic d'acord, encara que no em sobra en Criville ni en Txiki.
Sobre la mini pretemporada que farà i esta fent, es una decisió que la comparteixo, i com ha deixat a entendre es culpa de l'anterior equip tecnic de la necessitat d'akesta minipretemporada d'hivern, i per una altre banda mentre altres equips ja estan de festa, els nostres jugadors estan treballant i podran afrontar els partits amb una preparació, en teoria, millor que els proxims rivals.
El que no m'agradat que després de veure el programa, sembla que la tota la culpa de la situació actual de l'equip es degut a en Mora, crec que alguna culpa te, però una bona part d'akesta es del responsable dels fitxatges que ha confeccionat una plantilla amb molta cualitat però mal compensada, i els mateixos jugadors tmb tenen part de culpa ja k en definitiva son ells els que juguen els partits.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
copa federació
« Respondre #135 el: 23 de Desembre de 2005, 10:27:22 am »
no es podrien fer uns programes especials per la copa federació? ;D

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
Dilluns dia 2 hi ha programa?
« Respondre #136 el: 01 de Gener de 2006, 22:08:41 pm »
Algu sap si dema fan el programa o si pel contrari nomes es fa els dilluns que han tingut partit el diumenge anterior?

???

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Dilluns dia 2 hi ha programa?
« Respondre #137 el: 01 de Gener de 2006, 22:22:16 pm »
L'arlekinat tornarà el dia 9 ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #138 el: 01 de Gener de 2006, 22:38:18 pm »
Segons van dir quan van començar que nomes farian programa quan hi hagues partit el cap de setmana

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #139 el: 01 de Gener de 2006, 22:41:40 pm »
Ok, merci  :ok

:nadal2