Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
xDDDDD leu vist amb el traje li queda força be!
ese presiiiiiiiiii La veritat k el tiu se sap defensar be i s'explica molt be
No se no se... masa pendent de les cameres i quan no parlava ell, s'el ha vist despistat i buscant musaranyes Va, per ser el debut davant les cameres (o no?) jo li poso un 7,5 Ese Presiiiii
jo crec q duran l programa, mentres parlen els convidats no haurien de posar musica de fons. A aquest ultim programa hi hagut un moment q semblava q sonava el mbl de l'Aleix en directe !!
A aquest ultim programa hi hagut un moment q semblava q sonava el mbl de l'Aleix en directe !!
Cita de: Randel en 07 de Febrer de 2006, 08:23:01 am A aquest ultim programa hi hagut un moment q semblava q sonava el mbl de l'Aleix en directe !! No seria el mòvil del Manel Escribà
No, no... jo li vaig treure el so i a més no el portava al damunt
Cita de: Manelinho en 07 de Febrer de 2006, 19:04:19 pmNo, no... jo li vaig treure el so i a més no el portava al damunt Doncs ja hauràs vist les dues trucades que et vaig fer mentre xerraves per a veure si havies tret el volum Que previsor que ets.Manelinho president
Manel, vosaltres la sentieu la múscia ? o era només de cara a la filmació q la superpossaven ??