Fins avuí s'han fet 2 programes de "L'Arlequinat", que han coincidit amb 2 resultats positius del nostre equip (3-1 contra el C.Rioja i 1-1- contra el Reus). A pesar que la imatge de l'equip no havia millorat de forma important, els missatges que van sortir d'aquestes dues emissions eren força positius en quant al joc de l'equip ( fins i to, jo diria que massa positius, ja que no es va percebre un canvi espectacular en el joc respecte a partits anteriors).
Estic molt intrigat en saber quin serà el tó que utilitzarà el presentador Aleix PArisé en el programa. Lo logic seria que transmetés a través dels micròfons el grau d'indignació i inclús desesperació que mostra la majoria de la massa social arlequinada , i crec que així ho farà. Però em faria pensar molt ( i malament) que es dediqués tan sols a donar ànims, a dir que lo del dissabte va ser un "accident" i a exaltar la gran temporada del convidat ( Antonio Cañadas) per tal de defugir de missatges negatius.
Com diu el Vicenç en un dels seus encertadíssims escrits, ja n'hi ha prou,... i perquè estimo tant el meu club, ha arribat el moment de picar fort a la taula i començar a EXIGIR actituts professionals i responsabilitats per part de tothom !!
P.S. : ¿qui estima més al club, aquell que no escriu cap missatge negatiu per tal de no llençar més m**** a sobre, o bé aquell que expressa el que éll creu que són els errors que s'estan cometent amb la intenció de resoldre´ls el mes aviat millor ?
¿Qui estima més al Club, RS o DS?