Autor Tema: Arlequinat 2005/06  (Llegit 80892 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Anys i panys: Espanyol - CES
« Respondre #80 el: 08 de Desembre de 2005, 21:31:48 pm »
I com plovia a Bilbao per culpa del fang no vam fer un gol per que es va frenar la pilota

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #81 el: 09 de Desembre de 2005, 18:59:24 pm »
Crec que va ser el antepenultim o penultim partit de la temporada, amb mes de 3000 arlequinats a la graderia del vell sarria. L'ultim partit de la temporada va ser a bilbao, on es va consumar el descens  :bigcry:

Per ser exactes, el penúltim partit.
I dius 3000? Crec que ens quedem curts. A mi sempre m'ha donat la impressió (o era molt petit e impressionable) que erem molts més, i que algun perico, fins i tot va cantar el nostre gol.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #82 el: 09 de Desembre de 2005, 21:11:04 pm »
Si però uns quants "pericos" més tambè ens cantaven a segunda, a segunda, quan ens van marcar primer. Desde aquell dia que li vaig agafar definitivament mania.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #83 el: 10 de Desembre de 2005, 01:48:54 am »
Si però uns quants "pericos" més tambè ens cantaven a segunda, a segunda, quan ens van marcar primer. Desde aquell dia que li vaig agafar definitivament mania.

Si mania els hi tinc jo des del penúltim any que estavem a primera, que els seus seguidors la van liar a la NCA.
A més és normal que amb aquell equipillo vagi un grupet de brètols que els acompanyen a arrassar allà on van.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
Re: Invitats
« Respondre #84 el: 12 de Desembre de 2005, 19:47:39 pm »
ki va avui de jugador?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #85 el: 12 de Desembre de 2005, 19:55:31 pm »
Jo també torno
Quina mania teniu en enfrontar-vos per si us agrada més RS o DS.
Aquí cadascú que escolti i llegeixi el que vulgui.
Però això sí Toni23, està bé que a RS vagin a sol que més escalfa, però això es podria afegir al DS que quan un 'amic' marxa a un altre club li perdonem tot (ex: Dot) o quan un entrenador agrada se li defensa tot (ex: Mora). Jo no em fico, cadascú és amic de qui vol i ja està.
Però per cert, algú del DS (Pere Figueres) podria vigilar. Perquè 'arrimarse al sol que más calienta' también podria considerar-se el fet de viatjar amb el cotxe dels directius i que així et 'comprin' el silenci. Això sí que es lamentable, o no Toni23?

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #86 el: 12 de Desembre de 2005, 20:16:08 pm »
Però CapasegonaA per que RS van fer una campanya Anti-Mora desde el primer dia fins l'ultim dia fen una enquesta a la web i en canvi el Montes tot el que fa és perfecte

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #87 el: 12 de Desembre de 2005, 20:53:46 pm »
El Pere Figueras ha viatjat un minut de vegades amb l´autocar del club, amb aquesta directiva i amb moltes d´anteriors, per lo tant porten temps compran el silenci.
D´altra bamnda jo elq ue defenso és al meu amic i gran sabadallenc Mario Patinyo d´una colla de tonteries que dieun per aquí dalt. A part la solució és fàcil si no t´agraden les croniques n les llegeixes o mo compris DS, jo la RS si no fos per estar informat de temes del Sabadell ni la sintonitzaria, la troba una radio totalment partidista amb tots els temes i amb un director que és un ressentint i un impresentable.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #88 el: 12 de Desembre de 2005, 20:58:13 pm »
si no t´agraden les croniques n les llegeixes o mo compris DS,

La veritat que t'estalvies calés i perdre el temps, no comprant-lo. Prefereixo unes notícies verídiques, contrastades e importants, tipus el Punt, El País o l'Avui.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
Les imatges del tema amb la poli
« Respondre #89 el: 12 de Desembre de 2005, 22:57:36 pm »
Suposo k heu vist el programa d'avui, doncs han donat imatges de kuant estava alla la policia, pero esk no tenien mes imatges cuan han començat a repartir? O esk potser no els interessa donar akestes imatges?  ???
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re: Les imatges del tema amb la poli
« Respondre #90 el: 12 de Desembre de 2005, 23:21:07 pm »
Tampoc crec jo que sigui plan de donar les imatges, a mes, va passar una estoneta fins que van començar a repartir  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Les imatges del tema amb la poli
« Respondre #91 el: 13 de Desembre de 2005, 00:13:35 am »
Suposo k heu vist el programa d'avui, doncs han donat imatges de kuant estava alla la policia, pero esk no tenien mes imatges cuan han començat a repartir? O esk potser no els interessa donar akestes imatges?  ???
Què més dona si han explicat al programa el que va passar? No crec que vulguin amagar res quan clarament van dir el que va fer la policia.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #92 el: 13 de Desembre de 2005, 14:31:30 pm »
No se si fue mi imaginacion pero vi a David Gallo un poco sarcastico , dijo cosas con sentido , pero no me gusto alguna reaccion a las preguntas del Aleix , no es la primera vez k reacciona asi , en el intermedio d zaragoza contesto a Ivan Martin d esa manera... ??? :scut

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #93 el: 13 de Desembre de 2005, 15:51:42 pm »
Pues a mi me gusto como se explicaba. Tiene mucha soltura hablando. En cambio a cañadas se le veia la semana pasada mas cortado. Me ha caido bien y ojala se le pase la racha tan mala que tiene.  :ok

Saluditos.

PD: Viendo ayer el reportaje me fije en que ellos solo tuvieron las 2 ocasiones de gol y nosotros unas cuantas. No merecimos perder el partido.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #94 el: 14 de Desembre de 2005, 23:02:12 pm »
Però CapasegonaA per que RS van fer una campanya Anti-Mora desde el primer dia fins l'ultim dia fen una enquesta a la web i en canvi el Montes tot el que fa és perfecte

Tampoc crec que sigui així. Per exemple, he escoltat moltes vegades dir al Sergi Garcés que el 4-1-4-1 no li agrada per res.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #95 el: 15 de Desembre de 2005, 07:29:31 am »

Tampoc crec que sigui així. Per exemple, he escoltat moltes vegades dir al Sergi Garcés que el 4-1-4-1 no li agrada per res.

Però Adry no comparis com tractan tant el Sergi i l'ivan al Montes i com tractavan al  Mora?

Per que inclus anaven a menjar el coco als pares dels descartats de la pretemporada, oi Ivan?

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #96 el: 15 de Desembre de 2005, 10:14:51 am »
SABADELL de veritat que ja comença a ser massa repetitiu el tema Montes, Mora, 'Rubi'...   :snore::smoking:
Tu tampoc tractaves igual a 'Rubi' que a Mora i ningú no et diu res.
Recorda que l'any passat segons tu no teníem entrenador i aquest any la culpa era dels jugadors que són una 'dropus'  ;)
Està clar que cadascú té la seva opinió, les seves afinititats i els seus gustos, però em sembla que el millor que podria fer és començar a fer a la idea que Mora ja no està i, com tu reclamaves fa pocs mesos, ara Montes és el tècnic i hem d'estar amb ell (tot i que a mi personalment no m'agrada la seva manera d'enetendre el futbol)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #97 el: 15 de Desembre de 2005, 10:40:06 am »
CapasegonaA i els de Radio Sabadell no cansaven desde el primer dia i cada dia cada dia dien pestes de l'entrenador i ara estan calladets?

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #98 el: 15 de Desembre de 2005, 10:52:25 am »
Si no et dic que no.  :smart: :smart: :smart:
Només que resulta que tu fas el mateix que critiques. S'ha de ser més coherent.
Ja et dic que a mi ni Mora, ni Montes. Però mentre estiguin aquí o la imatge (com era amb Mora i ara amb Montes) no sigui nefasta...
Demanaves suport i ara fas llenya...  ;)

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Repetició del programa
« Respondre #99 el: 15 de Desembre de 2005, 11:40:46 am »
No se si algú ja ho havia comentat i s q jo no m'entero ... pero el dimarts al migdia, a la 13.00 repeteixen el programa  :-[
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !