Autor Tema: J8 UE Llagostera - CE Sabadell/ Diumenge 12/10 18:45h.  (Llegit 20679 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:J8 UE Llagostera - CE Sabadell/ Diumenge 12/10 18:45h.
« Respondre #120 el: 14 de Octubre de 2014, 11:04:54 am »
He llegit per internet que els del Llagostera han sigut molt mal educats i pesims amb nosaltres... Es cert? La pitada a Tamudo es nota que no son del Llagostera els aficionats si no del FCB... Vergonya  :ostres
Jo vaig estar a tribuna envoltat de socis del Llagostera i no vaig tenir cap problema amb ningú ni cap comentari despectiu, i això que quan va marcar el gol Collantes  :visca, no em vaig tallar un pèl a celebrar-ho.
Ho sento però no et puc donar arguments perquè continuïs amb la teva fòbia cap a aquest club ...  :whistle:

Ilarlequinado9#912.oct.2014 | 22:48
Gran Sabadell un placer haber estado en Palamos a pesar del mal trato a la afición visitante
http://www.marca.com/2014/10/12/futbol/2adivision/1413141597.html#comentarios

Pocos desplazamientos van a haber más tranquilos que el del Llagostera... Campo pequeño y escasez de aficionados locales (en total no éramos más de 1.500, no sé de dónde sacaron los 2.700 que informaron de forma oficial) que son bastante conscientes de que este año para ellos es un premio y que están en una categoría que no les corresponde por tamaño de entidad.

Creo que cero radicales y gente que va al campo más a ver al rival que no al local. Lo dicho, ningún problema y difícil tener un desplazamiento más tranquilo.

El mini estadi es mejor porque nadie va a ver a los del filial del far$a.  :thumbsup:

Desconnectat MrFutbol

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
  • Gènere: Masculí
    • The Big Scout
Re:J8 UE Llagostera - CE Sabadell/ Diumenge 12/10 18:45h.
« Respondre #121 el: 14 de Octubre de 2014, 13:41:53 pm »
Que bien saben los tres puntos en casa  del Llagostera...es muy dificil quitarlos puntos como están demostrando...hay que seguir para arriba. Partido chungo de analizar, muy trabado y muy irregular para algunos jugadores...pero los tres puntos es lo que sabe bien...
@TheBigScout