Autor Tema: J7 CE Sabadell - Albacete / Diumenge 5/10 17h.  (Llegit 12304 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:J7 CE Sabadell - Albacete / Diumenge 5/10 17h.
« Respondre #80 el: 06 de Octubre de 2014, 00:43:43 am »

Passa alguna cosa entre Gato i Collantes???? Gairebé ni s'han mirat en els gols de Gato a passada de Collantes....

Jo també m'hi he fixat
Collantes siempre es un poco pasotilla, a lo Cristiano Ronaldo, y Gato no a celebrado los goles por que estuvo en el Albacete hace años. No creo que pase nada.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #81 el: 06 de Octubre de 2014, 01:08:51 am »
Hola afición, por fin ya tocaba y  ha sido hoy, es cierto que el rival ha sido flojo (no entiendo como ganó al Betis ) pero creo que tal como hemos jugado hoy cualquier rival hubiese perdido y dicho esto, para mí, uno de los mejores si no el mejor ha sido Cristian, hoy un portento fisicamente.
Otro que todo y jugar poco rato, ha demostrado en la posición que ha de jugar  es Sotan y el ratito que ha jugado, golito al canto,yo siempre lo defiendo.
Lo menos bueno, lateral izquierdo Riau y medio campo Hervas.
Olmo, la clave está en el proximo partido, repito partido importante y que creo que podemos ganar y ganar bien visto lo de hoy.
Saludos.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1250
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #82 el: 06 de Octubre de 2014, 07:35:23 am »
Artí**** rápido en el blog repasando las 12 veces que el CE Sabadell marcó 6 goles en casa en 2ª División.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/10/media-docena-en-2-division.html

Oju a la dada: feia 58 anys que feiem 6 gols a 2ªA...

Bon partit, on per fi he vist les linies juntes per pressionar. Pocs forats a darrera i bones sortides ràpides de pilota. A veure si poc a poc anem agafant aquesta tònica. L'únic que em sap greu és no haver estat capaços de no encaixar.

Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #83 el: 06 de Octubre de 2014, 08:51:59 am »

Passa alguna cosa entre Gato i Collantes???? Gairebé ni s'han mirat en els gols de Gato a passada de Collantes....

Jo també m'hi he fixat
Collantes siempre es un poco pasotilla, a lo Cristiano Ronaldo, y Gato no a celebrado los goles por que estuvo en el Albacete hace años. No creo que pase nada.

Sisi, veien el resum es veu....  :mmmm
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Montesinos

• Infantil
  • Missatges: 225
« Respondre #84 el: 06 de Octubre de 2014, 08:58:02 am »
Missatge per al senyor Olmo: Després del que hem vist davant l'Albacete, OI QUE PARAREM DE FER INVENTS D'UNA VEGADA i anirem a Llagostera (Palamós) i a tots els camps amb el mateix sistema i el mateix bloc que ha demostrat solidesa i efectivitat? A mi qui em genera més dubtes és Hervás, però mentre Juanjo i Longás estiguin lesionats és el que hi ha, o ell o Eguaras. Però al marge d'aquest detall, INVENTS CAP MÉS EN TOTA LA TEMPORADA, senyor Olmo!

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #85 el: 06 de Octubre de 2014, 14:20:32 pm »

Jo també m'hi he fixat

Jo crec que no passa res. Es veu amb cara seriosa amb tots els companys però tal com comenta un company crec que és per respecte al seu anterior equip. Encara que jo penso que els gols s'han de celebrar sigui contra qui sigui.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #86 el: 06 de Octubre de 2014, 14:42:30 pm »
Añado que un futbolista es un profesional que se debe a su empresa los sentimientos son para los socios.

Jo també m'hi he fixat

Jo crec que no passa res. Es veu amb cara seriosa amb tots els companys però tal com comenta un company crec que és per respecte al seu anterior equip. Encara que jo penso que els gols s'han de celebrar sigui contra qui sigui.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
« Respondre #87 el: 06 de Octubre de 2014, 14:45:10 pm »
Missatge per al senyor Olmo: Després del que hem vist davant l'Albacete, OI QUE PARAREM DE FER INVENTS D'UNA VEGADA i anirem a Llagostera (Palamós) i a tots els camps amb el mateix sistema i el mateix bloc que ha demostrat solidesa i efectivitat? A mi qui em genera més dubtes és Hervás, però mentre Juanjo i Longás estiguin lesionats és el que hi ha, o ell o Eguaras. Però al marge d'aquest detall, INVENTS CAP MÉS EN TOTA LA TEMPORADA, senyor Olmo!
Yo estoy con el entrenador y no voy con mis criticas a influir en su criterio.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
« Respondre #88 el: 06 de Octubre de 2014, 14:48:47 pm »
En frio,el partido se jugo antes de la espulsion y en ese periodo no lo vi tan facil.Es el primer partido que veo por lo tanto acepto mis limitaciones.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #89 el: 06 de Octubre de 2014, 15:34:23 pm »
Molt bon resultat i importants 3 punts.....

Però no ens flipem tampoc..... hi va haver moltes coses a millorar i jugadors que no estan gens fins. En canvi crec que també es van veure coses molt positives com l'estat de forma de Tamudo o el gran partit de Gato o Collantes.

Amb 11 contra 11 l'Albacete va tenir les seves opcions i no va ser tan senzill com indica el marcador. Ells ens ho van posar molt fàcil, però també és veritat que aquests són els mateixos que fa unes setmanes van guanyar al camp del Betis.

Era important guanyar, però no ens pensem coses que no són, perque seguim en "zona de descens" i cal millorar en molts aspectes del joc.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #90 el: 06 de Octubre de 2014, 15:37:25 pm »

Però no ens flipem tampoc..... hi va haver moltes coses a millorar i jugadors que no estan gens fins. En canvi crec que també es van veure coses molt positives com l'estat de forma de Tamudo o el gran partit de Gato o Collantes.

Amb 11 contra 11 l'Albacete va tenir les seves opcions i no va ser tan senzill com indica el marcador. Ells ens ho van posar molt fàcil, però també és veritat que aquests són els mateixos que fa unes setmanes van guanyar al camp del Betis.

Era important guanyar, però no ens pensem coses que no són, perque seguim en "zona de descens" i cal millorar en molts aspectes del joc.

Be encara que ja se que es igual però ara no estem en zona de descens que tenim els mateixos punts d'acord  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #91 el: 06 de Octubre de 2014, 15:42:25 pm »

Be encara que ja se que es igual però ara no estem en zona de descens que tenim els mateixos punts d'acord  :mmmm

Per això esta posat "entre cometes" company Inda..... Tenim els mateixos punts que té el 3r per la cua. Ja ens entenem....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #92 el: 06 de Octubre de 2014, 16:02:12 pm »
Por mucho que les expulsaran un jugador recordemos que antes de eso ibamos 2a 0 y tubimos alguna ocasión mas. Que ahora parece que marquemos 6 goles cada semana. Que le marcamos 6 goles a un equipo chavales!! Que en esta liga no es nada facil, ni contra 10 ni contra 9. Recordemos que el Albacete ganó al betis y nosotros hemos ganado a los 2 unicos equipos que han sido capaces de ganarlos a ellos. La segunda es así, igual vamos a llagostera y nos pintan la cara este domingo. A ver si nos enteramos ya que es muy dificil marcar 6 goles en segunda, sea contra 11 o contra 10.

Por cierto, quería destacar un nombre: Cristian. Jugador sieeeeempre cuestionado. Que tenga sus limitaciones defensivas vale, pero es un jugador que aporta mucho y sobretodo QUE SUDA nuestra camiseta, y un jugador que la suda partido tras partido, salgan bien o mal las cosas no debería ser cuestionado jamás.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #93 el: 06 de Octubre de 2014, 16:21:59 pm »
La goleada de ayer dio para mucho y algunos datos los he resumido en el blog.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/10/ce-sabadell-6-1-albacete-balompie.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #94 el: 06 de Octubre de 2014, 19:54:55 pm »
Poc m'esperava jo aquest resultat, ni guanyar el partit, així de optimiste estava jo, està clar que cada partit és diferent, a veure ara si ens apartem una mica de la zona de descens.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #95 el: 06 de Octubre de 2014, 22:41:04 pm »
http://www.marca.com/debate/2014/10/151566/pinta-votaciones151566.html

El primer gol de Tamudo seleccionat entre els millors de la jornada....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MrFutbol

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
    • The Big Scout
« Respondre #96 el: 07 de Octubre de 2014, 17:08:02 pm »
La verdad que esta victoria es para disfrutarla. Muchos la quitan valor, pero tiene razón el compañero, pocas veces se meten 6 goles a un rival en segunda división, y además a un rival que va a estar peleando a final de temporada por los puestos de ascenso. Nos salió el partido redondo. confiemos en que sigan con esta tónica contra el Llagostera, aunque es un equipo más aguerrido y dificil de superar en defensa....
@TheBigScout

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #97 el: 07 de Octubre de 2014, 19:52:21 pm »
La verdad que esta victoria es para disfrutarla. Muchos la quitan valor, pero tiene razón el compañero, pocas veces se meten 6 goles a un rival en segunda división, y además a un rival que va a estar peleando a final de temporada por los puestos de ascenso. Nos salió el partido redondo. confiemos en que sigan con esta tónica contra el Llagostera, aunque es un equipo más aguerrido y dificil de superar en defensa....

un rival que va a pelear por los puestos de ascenso? yo mas bien diría por salir del descenso pero cada uno tiene su opinion
el Albacete es un equipo de los mas flojos de la categoría,y con un entrenador (luis cesar) que es un eterno bluff,y que con su forma de jugar encajara mas goleadas como la del domingo

Desconnectat david balmes

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #98 el: 08 de Octubre de 2014, 18:25:01 pm »
Muy buen partido del Sabadell.
Seria importante ganar en Llagostera. :clap2