Autor Tema: J8 UE Llagostera - CE Sabadell/ Diumenge 12/10 18:45h.  (Llegit 21046 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:J8 UE Llagostera - CE Sabadell/ Diumenge 12/10 18:45h.
« Respondre #100 el: 13 de Octubre de 2014, 08:29:56 am »
3 punts de molts importància, i sobretot vital haver donat certa sensació de solidesa defensiva.

Collantes és MOLT necessari per al Sabadell. Genera molt de joc ofensiu per a la resta de companys i és L'ÚNIC que de tan en tan marxa del seu marcador.

El partit a Palamós ha estat molt pràctic, tal i com s'ha de jugar fora de casa. Tot i que a la 1a meitat em estat força dubitatius, crec que a la 2a., amb un bon Hervás i un bon Eguaras, l'equip ha fet un pas endavant i em sigut justos mereixedors de la victòria.

Ara, a pel líder.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Montesinos

• Infantil
  • Missatges: 225
« Respondre #101 el: 13 de Octubre de 2014, 10:29:38 am »
Ahir pràcticament tot el perill del Sabadell el va crear el Collantes. Se li ha de reconèixer. I és cert que va fallar el més fàcil, però també que va fer el més difícil. Però gracies a ell tenim tres punts més, que, desenganyeu-vos, al final és el que compta.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #102 el: 13 de Octubre de 2014, 11:08:31 am »
Important victòria ahir a Palamós. Molt important també haver deixat la porteria a zero.

Collantes és imprevisible. Igual et fot un GOLÀS com el del 0-1 com et falla una pilota assequible com la del que podria haver sigut el 0-2, però hem de comptar tot el que suma i el que resta, i per mi, guanya la part positiva. Es desmarca, dona sensació de perill i els rivals estan pendents d'ell.

Per sort, Olmo es va deixar d'experiments i es va jugar com cal, amb una estructura clara i amb la entrada d'Eguaras ho vaig veure més clar. Amb ell, es va veure més sortida de pilota i va arribar les millors oportunitats nostres.

Cal seguir igual, però treballant més. I a seguir sumant!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5158
« Respondre #103 el: 13 de Octubre de 2014, 11:19:42 am »
Per cert, pregunta pels  que ho van veure perla tele: a la primera part, hi ha penal a favor del Llagostera? Juraria que un dels nostres la tocava amb la  mà clarament, però arran de gespa i a l'altra porteria no es veia bé.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #104 el: 13 de Octubre de 2014, 11:48:39 am »
Per cert, pregunta pels  que ho van veure perla tele: a la primera part, hi ha penal a favor del Llagostera? Juraria que un dels nostres la tocava amb la  mà clarament, però arran de gespa i a l'altra porteria no es veia bé.

No vaig veure penal no.  :confused:

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #105 el: 13 de Octubre de 2014, 11:57:00 am »
Merci killer. En directe a més d'un ens ho va semblar...però ja et dic que estavem amb mala visibilitat.

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 347
« Respondre #106 el: 13 de Octubre de 2014, 12:04:33 pm »
He llegit per internet que els del Llagostera han sigut molt mal educats i pesims amb nosaltres... Es cert? La pitada a Tamudo es nota que no son del Llagostera els aficionats si no del FCB... Vergonya  :ostres
Jo vaig estar a tribuna envoltat de socis del Llagostera i no vaig tenir cap problema amb ningú ni cap comentari despectiu, i això que quan va marcar el gol Collantes  :visca, no em vaig tallar un pèl a celebrar-ho.
Ho sento però no et puc donar arguments perquè continuïs amb la teva fòbia cap a aquest club ...  :whistle:

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 516
  • el último choriso
« Respondre #107 el: 13 de Octubre de 2014, 12:07:10 pm »
El partido de ayer fue muy difícil, como por otra parte era de esperar. El Llagostera me recordó al fútbol inglés de antaño: balones largos colgados y a buscar la prolongación o segundas jugadas. Teniendo en cuenta la altura de sus jugadores y las dimensiones del campo se defendió magníficamente.
El sr. Olmo parece que se ha dado cuenta o se lo han hecho ver que no debe hacer experimentos y simplemente tiene que buscar un esquema de juego que refuerze bien el centro del campo para ganar en consistencia defensiva, 2 balas por las bandas y 2 delanteros que impidan que los laterales y centrales del rival tengan fácil sacar el balón. Así se hizo la estupenda segunda vuelta del año pasado y así debemos jugar.
Espectaculares Carlos Hernandez y Kiko. Riau se va asentando bien en defensa. Lastima lo de Cristian: estaba en su mejor momento.
Hidalgo cumplió, y Hervas no acaba de coger el punto: falla en muchísimos pases fáciles.
Aridai no acaba de explotar y Gato y Tamudo fueron un incordio permanente para la defensa.
Lo de Collantes merece capítulo aparte: pienso que no se le puede recriminar los fallos aunque con su calidad es increíble que falle. En estos dos últimos partidos se ha partido la cara en ataque, con constantes desmarques y siendo valiente en el uno contra uno. Pero además esta ayudando en defensa y parece que no se queda haciendo el panolis al estilo Ronaldo cuando pierde un balón. Eso es lo que yo siempre he criticado de el.
Chapeau para toda la afición. Lo de la afición del Llagostera que fuese mal educada no pude comprobarlo en mis carnes. Y lo de que silben a Tamudo es normal: hay muuuuuucho culé y no le perdonan lo que le quitó en su día a l far$a.

Salud!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 610
« Respondre #108 el: 13 de Octubre de 2014, 12:09:46 pm »
Feliciats de nou a tot l,equip !   :thumbsup:

Olmo molt bé aquest cop sense fer invents .

Collantes ha jugat un gran partit generant la majoría d,ocasions del Sabadell , amb una mica de més sort avui fa 3 golets .

Ara anem a guanyar al Girona , tinc bones sensacions per aquest partit...

Visca el Sabadell !  :visca

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #109 el: 13 de Octubre de 2014, 12:31:03 pm »
He llegit per internet que els del Llagostera han sigut molt mal educats i pesims amb nosaltres... Es cert? La pitada a Tamudo es nota que no son del Llagostera els aficionats si no del FCB... Vergonya  :ostres
Jo vaig estar a tribuna envoltat de socis del Llagostera i no vaig tenir cap problema amb ningú ni cap comentari despectiu, i això que quan va marcar el gol Collantes  :visca, no em vaig tallar un pèl a celebrar-ho.
Ho sento però no et puc donar arguments perquè continuïs amb la teva fòbia cap a aquest club ...  :whistle:

Ilarlequinado9#912.oct.2014 | 22:48
Gran Sabadell un placer haber estado en Palamos a pesar del mal trato a la afición visitante
http://www.marca.com/2014/10/12/futbol/2adivision/1413141597.html#comentarios

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #110 el: 13 de Octubre de 2014, 13:14:22 pm »
Importantísima victoria ayer en Palamós para romper una racha de 7 meses sin ganar fuera de casa.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/10/ue-llagostera-0-1-ce-sabadell.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1335
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #111 el: 13 de Octubre de 2014, 13:51:58 pm »
Per fi tres punts a domicili :reverencia2 gran partit si senyor,llastima les dues ocasions increiblement perdudes.Collantes per mi es dels millors i IMPRESCINDIBLE!! Desborda molt i marca gols,Sotan molt fluixet,Hervas bon partit i de tots en general.
El que no entenc es que no juguin ni Juanto,Porcar i Marquitos els hem fitxat per algo no?? Per mi molt millor Juanto que Gato,pero el mister es el que enten :mmmm
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #112 el: 13 de Octubre de 2014, 13:57:42 pm »
Con Kiko Olivas y Carlos Hernandez hemos dado la clave, espero que jueguen siempre.

Como dije con mi alineación tendría que haber jugado Eguaras por Hervas.  :rant:

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #113 el: 13 de Octubre de 2014, 14:48:37 pm »
com no sigui que van xiular a Tamudo quan el van cambiar...però com et comenten, és normal, ja que per terres gironines hi ha molt culer, i Tamudo i Barça...."como que no", però estic segur que si en ves de jugar al Sabadell, jugués al Llagostera, "otro gallo cantaria"

per cert, quan anavem passejant cap a l'estadi, en un bar, un home em va cridar: "aviam si els hi foteu una bona al Llagostera" i com que em va veure cara d'extranyat, em va dir "jo sóc del Palamós i han de venir aquests a fotre'ns el camp...."
si que és veritat que és la opinió d'una sola persona, però em va xocar molt, ja que creia que el fet de que el Llagostera jugués com a local a Palamós, seria benvingut per tothom pel tema econòmic.

Desconnectat David Sab

• Infantil
  • Missatges: 124
« Respondre #114 el: 13 de Octubre de 2014, 16:40:54 pm »
que tal veu veure ariday?

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #115 el: 13 de Octubre de 2014, 20:17:02 pm »
Que vicio que tenéis algunos con criticar a Collantes, ni cuando marca el gol de la victoria lo dejáis en paz. Después de Aníbal y Collantes (que con números os callan la boca) a ver a quien le toca.

Este tipo de critica se esta estendiendo .Lo que nos faltaba pocos y muy criticos en contra del equipo.

El año pasado hasta se abrió un Post para darle con todo y por todos lados a Aníbal ....y eso que él solito casi nos mete en Primera  :laugh2:

que entens per casi nos mete en primera? quedar el 10º a la lliga?

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #116 el: 13 de Octubre de 2014, 20:19:44 pm »
Que vicio que tenéis algunos con criticar a Collantes, ni cuando marca el gol de la victoria lo dejáis en paz. Después de Aníbal y Collantes (que con números os callan la boca) a ver a quien le toca.

Este tipo de critica se esta estendiendo .Lo que nos faltaba pocos y muy criticos en contra del equipo.

El año pasado hasta se abrió un Post para darle con todo y por todos lados a Aníbal ....y eso que él solito casi nos mete en Primera  :laugh2:

Para mi también fue un casi, si no marca el Las Palmas y Carlos Hernandez falla aquella ocasión en los últimos partidos de liga, abríamos entrado en los play-off, y como estaba el equipo dudo que nos hubieran eliminado.

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #117 el: 13 de Octubre de 2014, 20:24:13 pm »

Para mi también fue un casi, si no marca el Las Palmas y Carlos Hernandez falla aquella ocasión en los últimos partidos de liga, abríamos entrado en los play-off, y como estaba el equipo dudo que nos hubieran eliminado.

ese partido estaba mas arreglado que nada,estaba clarísimo que no tendríamos opción alguna de entrar

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #118 el: 13 de Octubre de 2014, 20:30:54 pm »

ese partido estaba mas arreglado que nada,estaba clarísimo que no tendríamos opción alguna de entrar

Me refiero a tener opciones de jugar Playoff hasta el ultimo partido en mucha parte por él
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
« Respondre #119 el: 13 de Octubre de 2014, 22:37:17 pm »

Ilarlequinado9#912.oct.2014 | 22:48
Gran Sabadell un placer haber estado en Palamos a pesar del mal trato a la afición visitante
http://www.marca.com/2014/10/12/futbol/2adivision/1413141597.html#comentarios

Pocos desplazamientos van a haber más tranquilos que el del Llagostera... Campo pequeño y escasez de aficionados locales (en total no éramos más de 1.500, no sé de dónde sacaron los 2.700 que informaron de forma oficial) que son bastante conscientes de que este año para ellos es un premio y que están en una categoría que no les corresponde por tamaño de entidad.

Creo que cero radicales y gente que va al campo más a ver al rival que no al local. Lo dicho, ningún problema y difícil tener un desplazamiento más tranquilo.