Autor Tema: Sabadell - Sevilla, 1/16 copa, dimecres 29 octubre 22:00 hores  (Llegit 28706 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Re:Sabadell - Sevilla, 1/16 copa, dimecres 29 octubre 22:00 hores
« Respondre #100 el: 29 de Octubre de 2014, 12:21:43 pm »
Increible pero es la realitat....treball o a Sabadell o l oficina som 15.... Molts som fitboleros....la majoria no vouen a Sbdell tambe es cert.....pero avui encara es comentaba el Madrid.Barça...vare m fer porra com sempre....he tret el comentari de la copa CES...Sevilla i m han mirat amb una cara dient....no hem diguis ke hi aniras a les 10 i entre setmana....la meitat no sabien ni de l emparellament...i anecdotes d akts les ke vulgueu i no no.es de feina

Quantíssimes vegades m'ha passat a mi també! Ara ja no tant, però els anys de 2ªB i 3ª vaig haver de mossegar-me la llengua tantes vegades...
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
« Respondre #101 el: 29 de Octubre de 2014, 13:19:53 pm »
Ojo una cosa...  M'hauria agradat veure quantes entrades es venien si el partit es jugaba per exemple a les 20:30h (jomhagues anat donc amb 6 persones mes, 4 d'elles nens petits).

La pregunta es tambe aquesta: quantes entrades s'haguessin venut en el Cornella - Real Madrid si el partit fos a les 22h?

Crec que s'hauria d'hab negociat millor el dia i la hora!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #102 el: 29 de Octubre de 2014, 13:23:45 pm »
Mi alineación:

Nauzet

Agus   Olivas   Carlos   Riau

Yeray     Eguaras

Collantes  Porcar  Marcos

Juanto

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #103 el: 29 de Octubre de 2014, 13:43:43 pm »
Ojo una cosa...  M'hauria agradat veure quantes entrades es venien si el partit es jugaba per exemple a les 20:30h (jomhagues anat donc amb 6 persones mes, 4 d'elles nens petits).

La pregunta es tambe aquesta: quantes entrades s'haguessin venut en el Cornella - Real Madrid si el partit fos a les 22h?

I estic segur que alguns anirán a Cornella en contes de a la NCA :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #104 el: 29 de Octubre de 2014, 13:55:57 pm »

I estic segur que alguns anirán a Cornella en contes de a la NCA :mmmm

Pots estar segur...  :rant:
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Connectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #105 el: 29 de Octubre de 2014, 14:08:03 pm »
Conversación grupo de whatssap de chicos de 20 a 25 años (amigos)

YO:hoy juega el sabadell contra el Sevilla.
Amigo 1:bua es verdad quizás voy
Amigo 2:paso dan el barça
Amigo 1:no ***** y eso?
Amigo 2:copa catalunya
Amigo1:entonces me quedo en casa
Amigo3:Suarez titular
Amigo2:se ve que juegan todos los titulares

:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:

A ver si nos damos cuenta ya que el problema no es que no se publicite el partido...hay otro problema ...

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #106 el: 29 de Octubre de 2014, 14:27:40 pm »
Este partido es de doble filo por una parte nos desgasta para la liga,por la otra nos da parte de la personalidad y prestigio que necesitamos y que ya tubimos.

Desconnectat Buried

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #107 el: 29 de Octubre de 2014, 14:43:29 pm »
Bueno analizando los convocados del Sevilla, para la personas que no son habituales pues es normal que no asistan al campo. Solo llevan 2 medio titulares y Gameiro que va porque necesita minutos. Todos los demás, suplentes y descartados de los partidos. Encima el partido es a las 10 de la noche. Quien va a ir de los no habituales. Pagar 15 euros para ver al pseudo-Sevilla, hasta es caro. Ojo que en Cornellá el capitán del Madrid es Arbeloa, con eso queda todo dicho.

Este es el problema de las eliminatorias a doble partido. Si fuera a único, el Sevilla jugaría como mucho con 3 jugadores de estos y al decidirse la eliminatoria, solo por eso ya acudiria más gente. Pero claro los equipitos grandes no les gusta esta opción y todos a tragar. Pues que la jueguen ellos.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #108 el: 29 de Octubre de 2014, 14:57:07 pm »
Bueno analizando los convocados del Sevilla, para la personas que no son habituales pues es normal que no asistan al campo. Solo llevan 2 medio titulares y Gameiro que va porque necesita minutos. Todos los demás, suplentes y descartados de los partidos. Encima el partido es a las 10 de la noche. Quien va a ir de los no habituales. Pagar 15 euros para ver al pseudo-Sevilla, hasta es caro. Ojo que en Cornellá el capitán del Madrid es Arbeloa, con eso queda todo dicho.

Este es el problema de las eliminatorias a doble partido. Si fuera a único, el Sevilla jugaría como mucho con 3 jugadores de estos y al decidirse la eliminatoria, solo por eso ya acudiria más gente. Pero claro los equipitos grandes no les gusta esta opción y todos a tragar. Pues que la jueguen ellos.

Hay 5 jugadores convocados para hoy que fueron titulares el domingo para ponerse líderes, de los otros 6 Coke y M'Bia estan sancionados. Así que los únicos titulares que no viajan por decisión técnica són 4 : Krychowiak , Tremoulinas, Bacca y Carriço . (Iborra y Vitolo están lesionados)
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Buried

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #109 el: 29 de Octubre de 2014, 15:03:46 pm »
De esos 5 no juega ninguno de titular seguramente. La copa esta claro que deberian de revisar las primeras eliminatorias para crear mas expectación, pero a los grandes no les interesa, asi pueden poner a todos los suplentes. Creo que el club lo vio desde el principio, y por eso ni le han dado mucha importancia y al menos tuvieron el detalle de que los socios no pagamos.

Creo que solo interesan realmente el Madrid o el Barça, porque son los gigantes y porque aunque vengan con los reservas, la mayoria son internacionales.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #110 el: 29 de Octubre de 2014, 15:35:45 pm »
El hecho de que el partido sea en horario intempestivo y que eso prohiba de mucho publico ( pero mucho, no nos engañemos, sobretodo infantil ) no puede quitar que es una AUTENTICA verguenza la promoción que se ha dado de este partido.

Viene todo un sevilla, lider de la liga española y aqui nos permitimos no solo no hacer ni una sola promoción si no que encima nos permitimos el lujo de NI SI QUIERA publicitar el partido.

Porfavor, que el hecho de que jueguen el Madrid o el Barça no os nuble la vista. Es verdad que ese es otro tema y que todavía me pregunto como tantísima gente tiene tan poca personalidad de dejarse engatusar por estos dos equipos que viven para 3 partidos al año y lo demas es pura basura aburrida y sin ningún tipo de emoción para burgueses.

Pero ello no quita que nuestra área de marketing es un cadáver en vida, que no se hace absolutamente nada para promocionar el equipo, no se trabaja. Me parece una autentica vergüenza que un club profesional sea INCAPAZ de promocionar no ya solo este partido sino muchos otros.

Está claro que seguimos siendo un club de Segunda B en este sentido y lo que es peor, la gent esta tan arraigada y tienen tanto morro que es imposible sacarlos del club para meter gente competente, como somos pocos y es facil controlarnos pues ahi siguen cobrando y haciendo el gandul.

Como socio me siento estafado y AVERGONZADO por el trabajo inoperante de estos señores. Estoy realmente indignado de todo lo que ha acaecido durante la semana de un partido tan importante como hoy. Es la segunda vez que voy a ver un partido Oficial contra un primera división en nuestro estadio y la sensación que me dá es que viene a jugar el alcoyano o el gandia. El otro partido fue aquel 2-4 contra el Mallorca de Samuel Eto'o y el petete correa, y en ese partido hubo mas de 8000 personas. Si despues de 10 o 12 años, o mas de ese partido y estando en segunda división con la visita del lider no somos mas de esos 8000 espectadores esta noche deberíamos exigir que rodaran cabezas en esta directiva

Después tienes que leerte al vicepresidente diciendo " tendremos que analizar que no hacemos bien"

Pues mire Sr. Vicepresidente, en este foro podrían coger todo lo que no hacen bien en la opinión del socio y hacer un libro de 600 paginas con ellas.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #111 el: 29 de Octubre de 2014, 15:49:15 pm »
Mireu us posaré un exemple jo tinc un petit taller, i he regalat 10 entrades pagades de la meva butxaca, als clients que tinc futboleros, la directiva no podia parlar amb les empreses i fer algo semblant?  No ho entenc jo no soc mol intel·ligent  però penso que no es tan difícil tenir alguna idea. Avui estic molt emprenyat amb aquest tema

:clap :clap :clap :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #112 el: 29 de Octubre de 2014, 15:58:16 pm »
Doncs jo tinc els meus dubtes de si havent publicitat mes el partit hages sortit a conte de la gent que podia portar mes al camp, potser estic equivocat pero no ho acabo de veure clar, els que si podrien haber ajudat son els diaris del barri maritim per mostra el periodico una plana sencera al Cornellá i ni una triste linea per al Sabadell
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #113 el: 29 de Octubre de 2014, 16:02:40 pm »
Tot  ajuda Inda, i tambe els partits tant dolents que fem.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #114 el: 29 de Octubre de 2014, 16:05:42 pm »
Coses que vull dir independentment de les quiexes wue comparteixo al 100%

1. Que algo possi a grabar el partit mitic

2. Vigileu amb els Biris Norte

3. Es pot entrar al estadi amb entrepans?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #115 el: 29 de Octubre de 2014, 16:05:51 pm »
 :mmmm
Tot  ajuda Inda, i tambe els partits tant dolents que fem.

Si estesim com al Girona (per ejemple) amb unes minimes posibilitas potser la cosa seria diferent :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #116 el: 29 de Octubre de 2014, 16:07:39 pm »
Doncs jo tinc els meus dubtes de si havent publicitat mes el partit hages sortit a conte de la gent que podia portar mes al camp, potser estic equivocat pero no ho acabo de veure clar, els que si podrien haber ajudat son els diaris del barri maritim per mostra el periodico una plana sencera al Cornellá i ni una triste linea per al Sabadell

Per Antena3 avui no saben que juguem contra el Sevilla. Ni han parlat del tema, ara aixo si, la copa catalunya a fons  :rant:

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #117 el: 29 de Octubre de 2014, 16:18:18 pm »
Per la radio han comentat que a Cornella seran al menys 27.000 nosaltres si fem cinc sis mil és tot el que farem, l'horari no és gaire genial, el Madrid jugant aquí al costat i una pèsima publicitat farà que les grades quedin bastant buides.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #118 el: 29 de Octubre de 2014, 16:34:11 pm »
 :surprised: :surprised:  i lo mes bo de tot(ja ric per no plorar) es que resulta que la "gran publicitat" penjada ahir,no val per res,ja que avui els escombraires ja la havien arrancat!!

Connectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #119 el: 29 de Octubre de 2014, 16:40:18 pm »
Totalment d'acord...la gent ja sap que juga el sabadell ,no van perquè tenen un concepte equivocat de lo que es un equip de la Liga adelante.La gent no mira més allà d'equips de champions league,lo demès ho perceben com a equips de regional.PUNT