Molt bé pel club!
Anuncien que els socis anem gratis i que els preus són aquests:
Gols, 15€
Lateral, 25€
Tribuna, 40€
Grada visitant, 15€ (error, ho hagués posat a 25 aprofitant que és tocant el lateral)
Serà el partit més assequible per veure el Sevilla en partit oficial a Catalunya els darrers anys.
Crec que hi haurà una bona entrada, visitants inclosos. Peró 3/4 d'entrada no els descarto si es ven bé el partit.
Ara, trobo a faltar saber a quina hora es juga...
HONOR AL SABADELL !!!
A omplir l'estadi d'Arlequinats
tranquil que el Sevilla no es el betis,jo recordo els ultims anys a primera,que el dia del betis era bestial,molt pitjor que el d'aquest any que era 50%-50%,en aquella época era camp ple i tres cuarts de betics,pero el Sevilla duia moltissima menys gent,ni una cuarta part que el betis
i en respecte al horari no li doneu mes voltes,si es com sempre es juga a les 20 i les 22,i els grans ja sabeu que tenen preferencia,aixi que el mes normal esque juguem a les 20
Recorda que el partit es va jugar a mitjans d'agost.
Tirant d'hemeroteques he vist 15000 espectadors en el famós Sabadell 1 Betis 3 dels tres gols de...(no me'n recordo) de fa anys. Llavors a l'estadi hi cabien 20000 i ara només 12000.
Jo crec que si s'hagués jugat ara, haguéssin vingut molts més bètics al camp. Jo en conec molts del Betis i el dia del partit eren de vacances, i molts al pueblo. Van dir que no venien abans per que era massa d'hora i era perde una setmana de vacances, quan podran veure el Betis al Mini, a Montilivi, a Llagostera i fins i tot a males a La Romareda.
També dir que el Sevilla aquesta temporada per 15€ només el podràs veure a Sabadell. Al camp de l'Espanyol almenys per 45€ i a can Barça ni te cuento (a més de perdre casi segur). A Sabadell, en principi, guanyaran còmodament -o no- i sempre agrada veure el teu equip amb possibilitats de guanyar i passar un dia festiu.
De fet, moltes penyes catalanes aniran al camp en massa, i més quan el seu equip passa per uns grandíssims moments: actual campió de la Europa League i segon a la lliga BBVA... o potser colíder aquest diumenge!
Vindran bastants, ja ho veureu...
Ya es oficial : Miércoles a las 22:00H
La mare que els va parir... vaja m**** d'hora, ara no podré anar amb el meu fill