Autor Tema: Sabadell - Sevilla, 1/16 copa, dimecres 29 octubre 22:00 hores  (Llegit 28672 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
  • Gènere: Masculí
Re:Sabadell - Sevilla, 1/16 copa, dimecres 29 octubre
« Respondre #40 el: 21 de Octubre de 2014, 22:17:12 pm »
Que poca vista te el Sevilla no deixant jugar al hervas, no ho entenc

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #41 el: 22 de Octubre de 2014, 00:07:55 am »
Ya es oficial : Miércoles a las 22:00H

:ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres

Sin embargo yo a esta hora sí que puedo venir:
 :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla

Y yo... Pero es un put@d@

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #42 el: 22 de Octubre de 2014, 08:20:45 am »
Gran rival, preus correctes, horari una mica tard però suportable (a més, no hi ha possibilitat de pròrroga, per tant saps a quina hora te'n vas a dormir). Ara només cal una BONA PROMOCIÓ arreu de Sabadell i a poder ser també a les ciutats de l'entorn.

No omplirem ni de lluny, però com a mínim hauriem de ser capaços de ser 5.000-6.000 a la NCA. Per sota de 5.000 em semblaria un fracàs descomunal.

Per cert, el cartell del partit m'agrada molt! Sencill però maco.
« Darrera modificació: 22 de Octubre de 2014, 08:31:12 am per FranchVacambauer »
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #43 el: 22 de Octubre de 2014, 09:46:16 am »
bon horari,molt millor que a les 20,que encara están oberts els comerços,i moltissima gent que te o treballa en ells,no podría venir a l'estadi(jo entre ells)

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #44 el: 22 de Octubre de 2014, 10:04:22 am »
Que poca vista te el Sevilla no deixant jugar al hervas, no ho entenc

Potser es que venen amb el Sevilla "B"  :w00t:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #45 el: 22 de Octubre de 2014, 10:05:09 am »

Molt bé pel club!

Anuncien que els socis anem gratis i que els preus són aquests:

Gols,  15€
Lateral,   25€
Tribuna,   40€
Grada visitant,   15€   (error, ho hagués posat a 25 aprofitant que és tocant el lateral)

Serà el partit més assequible per veure el Sevilla en partit oficial a Catalunya els darrers anys.

Crec que hi haurà una bona entrada, visitants inclosos. Peró 3/4 d'entrada no els descarto si es ven bé el partit.

Ara, trobo a faltar saber a quina hora es juga...

:scut HONOR AL SABADELL !!! :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap

A omplir l'estadi d'Arlequinats

tranquil que el Sevilla no es el betis,jo recordo els ultims anys a primera,que el dia del betis era bestial,molt pitjor que el d'aquest any que era 50%-50%,en aquella época era camp ple i tres cuarts de betics,pero el Sevilla duia moltissima menys gent,ni una cuarta part que el betis

i en respecte al horari no li doneu mes voltes,si es com sempre es juga a les 20 i les 22,i els grans ja sabeu que tenen preferencia,aixi que el mes normal esque juguem a les 20

Recorda que el partit es va jugar a mitjans d'agost.
Tirant d'hemeroteques he vist 15000 espectadors en el famós Sabadell 1 Betis 3 dels tres gols de...(no me'n recordo) de fa anys. Llavors a l'estadi hi cabien 20000 i ara només 12000.

Jo crec que si s'hagués jugat ara, haguéssin vingut molts més bètics al camp. Jo en conec molts del Betis i el dia del partit eren de vacances, i molts al pueblo. Van dir que no venien abans per que era massa d'hora i era perde una setmana de vacances, quan podran veure el Betis al Mini, a Montilivi, a Llagostera i fins i tot a males a La Romareda.

També dir que el Sevilla aquesta temporada per 15€ només el podràs veure a Sabadell. Al camp de l'Espanyol almenys per 45€ i a can Barça ni te cuento (a més de perdre casi segur). A Sabadell, en principi, guanyaran còmodament -o no- i sempre agrada veure el teu equip amb possibilitats de guanyar i passar un dia festiu.

De fet, moltes penyes catalanes aniran al camp en massa, i més quan el seu equip passa per uns grandíssims moments: actual campió de la Europa League i segon a la lliga BBVA...   o potser colíder aquest diumenge!

Vindran bastants, ja ho veureu...

La mare que els va parir...    vaja m**** d'hora, ara no podré anar amb el meu fill

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #46 el: 22 de Octubre de 2014, 10:13:04 am »

:ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres :ostres

Sin embargo yo a esta hora sí que puedo venir:
 :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla

Y yo... Pero es un put@d@

A mi m'agrada l'hora, posats a triar entre 20h i 22h, millor 22h, arribarem amb temps! A mi a les 20h m'hagués anat just, potse arribant amb el partit començat i tot... anirem a dormir una mica més tard que normalment? Potser sí, però la ocasió s'ho val!!

És un partit on no hi tenim res a perdre, un partit per gaudir!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
Re:Sabadell - Sevilla, 1/16 copa, dimecres 29 octubre 22:00 hores
« Respondre #47 el: 22 de Octubre de 2014, 11:16:09 am »
L'horari va a gustos, hi ha qui prefereix a les 20 o a les 22, però estarem d'acord que millor un Sabadell-Sevilla ens vagi pitjor o millor en quan a horari que no pas un Sabadell-Llevant ens vagi de fàbula  no?
A  més, en un Sabadell-Recre en dilluns crec, també era prou tard i vam ser genteta.
Ja firmaria anar a dormir més tard sovint per veure partits així al meu camp, i a sobre sense pagar un afegit!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #48 el: 22 de Octubre de 2014, 12:07:37 pm »
Jo hi anire perquè no anar te delicte. Ara be, com no tinc mes remei que anar amb cotxe, tindre que vindre una mica mes d'hora per poder aparcar. Suposo que em portarte un bocata per sopar i me'l menjare mentres els jugadors escalfen.

¿Farem Mosaic el dia del partit?

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #49 el: 22 de Octubre de 2014, 15:11:53 pm »
Jo tambe hi anire encara que em suposi anar a dormir a la una de la matinada.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #50 el: 22 de Octubre de 2014, 16:29:49 pm »
Pues todo va depender de lo que la directiva promocione el partido, pero para mi todo lo que sea no llegar a 6.500 será un desastre con estos precios :bigcry:

Apuesto que seremos 7.500 - 8.000 el Sevilla no es el Betis ni mucho menos, pero seguro que vendrá mucho Sevillista y estoy seguro que mas de un Bético residente en Sabadell de los que no suelen venir al campo vendrán.

En fin esperemos que la directiva y los de marketing hagan mucho ruido con este partido y el miercoles que viene vivamos un PARTIDAZO inolvidable!!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #51 el: 22 de Octubre de 2014, 16:54:30 pm »
Jo dubto que passem de 5.000. L'hora del partit, que encara no he vist un trist cartell per la ciutat promocionant-lo, i que acabo de veure al meteocat que parla de pluges pel dimecres...
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #52 el: 22 de Octubre de 2014, 17:30:18 pm »
Jo dubto que passem de 5.000. L'hora del partit, que encara no he vist un trist cartell per la ciutat promocionant-lo, i que acabo de veure al meteocat que parla de pluges pel dimecres...

Si la pluja és un impediment per algú per veure un Sabadell - Sevilla de Copa (amb aquests preus!)..  apaga y vamonos.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #53 el: 22 de Octubre de 2014, 17:35:33 pm »

Si la pluja és un impediment per algú per veure un Sabadell - Sevilla de Copa (amb aquests preus!)..  apaga y vamonos.

Per a tu o per a mi no, però pel que va al camp de higos a brevas si. Tindrien l'excusa perfecta.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #54 el: 22 de Octubre de 2014, 20:31:06 pm »
Una petita loteria que no saben vendre, però bueno, almenys espere que treiem alguna cosa esportivament parlant.
Per mi, amb un empat ací, ja complim. I si és 0-0 també, que la tornada pot ser molt guapa si mos presentem allà amb opcions i han d'omplir el camp per tombar-mos.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #55 el: 22 de Octubre de 2014, 20:49:54 pm »
Em sona, però no sé si era a Espanya o a algun altre país, que antigament i no sé si ara també es fa, l'equip gran havia de "donar" part de la taquilla del partit de tornada a l'equip petit.
Sabeu si és així? O seria Hollywood?  :mml:

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #56 el: 23 de Octubre de 2014, 00:51:19 am »
Em sona, però no sé si era a Espanya o a algun altre país, que antigament i no sé si ara també es fa, l'equip gran havia de "donar" part de la taquilla del partit de tornada a l'equip petit.
Ostres, doncs no en tinc ni idea  :no:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #57 el: 23 de Octubre de 2014, 14:33:14 pm »
a pel SABADELLAZO !!

Agafem-los despistats i enllestim aqui com va fer l'Alcorcón contra el RM!

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #58 el: 23 de Octubre de 2014, 20:21:17 pm »

a la copa anglesa es juga a partit unic,sempre al camp del de mes inferior categoría,i en teoría els ingresos es reparteixen...el que passa es que molts dels grans,per cortesía amb els clubs petits,renuncien a la part que els pertoca

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #59 el: 23 de Octubre de 2014, 22:46:43 pm »
Sense Longas,Juanjo,Hidalgo,Hervas i Raul Tamudo al que li faran una artroscopia ( som uns autentics gafes amb les lesions )les possibilitats de guanyar son d'un10% Vull equivocar-me,pero ens faran un traje.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!