Autor Tema: Sabadell - Sevilla, 1/16 copa, dimecres 29 octubre 22:00 hores  (Llegit 28707 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re:Sabadell - Sevilla, 1/16 copa, dimecres 29 octubre 22:00 hores
« Respondre #80 el: 27 de Octubre de 2014, 22:20:45 pm »
Me parecería increíble que la visita del lider de primera no tuviera mínimo 8000 personas en el estadio. Dejaré de creer en el fútbol si esto pasa.

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
  • Gènere: Masculí
« Respondre #81 el: 28 de Octubre de 2014, 00:30:24 am »
El partit arriba en un mal moment...al Sr Olmo se li gira un mal de cap terrible...si treu els teorics titulars i algu es lesiona....llavors ki sera el cuçpable...jo treuria un mix ....i depenent del resultat a la tornada amb els suplents + jugadors del filial.....pel ke fa a l assistencia hi serem els socis....uns kuants simpatitzants sevillistes i poc mes....l horari i ke sigui entre setmana no hi ajuda....6000 estaria be pero costara... Ep ojala arribem als 8 o. 9 mil i m enpasso les paraules

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #82 el: 28 de Octubre de 2014, 07:25:25 am »
Me parecería increíble que la visita del lider de primera no tuviera mínimo 8000 personas en el estadio. Dejaré de creer en el fútbol si esto pasa.

El problema es la muy mala dinamica del equipo,si fueramos los lideres,el campo se llenaba.Es asi de facil..,
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #83 el: 28 de Octubre de 2014, 11:24:34 am »
Mañana nos visita un Primera División como el Sevilla FC. En el blog repaso las últimas 10 eliminatorias del CE Sabadell contra un Primera.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/10/precedentes-vs-primeras-en-copa.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #84 el: 28 de Octubre de 2014, 11:43:23 am »
aixo es per riure  :laugh2: o per plorar  :weep: no o se

resulta que avui dimarts están penjant cartells del partit de dema!!! si,si senyor avui!!! es increíble,quina inutilitat en aquest club mare meva,acaba de pasar un noi a posar un cartell a la meva botiga i m'he quedat aixi  :grogi :grogi ara penjan la propaganda del partit de dema? apostoflant!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #85 el: 28 de Octubre de 2014, 11:50:50 am »
jo de cartells pel meu barri en porto veient fa dies.. fins hi tot a algun lloc que normalment no en veig. És cert, que estant alternats amb el partit de dissabte, suposo que al mateix posar un ja aprofitaven per posar-los tots...
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #86 el: 28 de Octubre de 2014, 12:21:09 pm »
Animo a tots als socis i simpatitzants del Sabadell que asistiu dema a l'estadi que porteu la bufanda y doneu color i ambient a l'estadi seguint els cantics del gol nord.

Al cap i a la fi el resultat es lo de menys, pero es una bona oportunitat per que vegin a tot el pais que els pocs que som estimem al club.

Aquí una petita demostració de l'animació a Palamos: http://www.youtube.com/watch?v=DUahhH4Gwpg

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #87 el: 28 de Octubre de 2014, 13:08:38 pm »
aixo es per riure  :laugh2: o per plorar  :weep: no o se

resulta que avui dimarts están penjant cartells del partit de dema!!! si,si senyor avui!!! es increíble,quina inutilitat en aquest club mare meva,acaba de pasar un noi a posar un cartell a la meva botiga i m'he quedat aixi  :grogi :grogi ara penjan la propaganda del partit de dema? apostoflant!!!

Més val tard que mai, però alguns que cobren per vendre el club al no-soci, que son els que poden ajudar a fer caixa en aquest partit, estan cobrant per fer les coses a última hora i corrent.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Arlekí For Ever

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #88 el: 28 de Octubre de 2014, 17:04:18 pm »
Hola família,
Només volia compartir que avui m'he escapat una estona a veure l'equip entrenar al CAR. Només vull dir que he vist MOLTA intensitat i l'equip com motos.....Olmo desgallitant-se demanat intensitat i joc a primer toc....M'he quedat gratament sorprés de veure com entrenàven. I també molt tranquil..
Honestament tal i com els he vist NO hauríem de estar ni tan avall ni em tants nervis. HO repetiré fins la sacietat...HI ha millor plantilla que l'any passat (i sé del què em parlo) - estant tots bé clar!! Hem d'anar cap amunt....tard o d'hora!!!

Només vull fer una crida a tots els què estimem el club, i donar un pas endevant...A veure si cada soci pot convençer gent no habitual. Jo vinc amb dos nous! El millor Marketing sóm nosaltres, fem créixer amb el boca boca allà on siguem formar part d'una petita gran família!! Entre tots podem!! Que ningú es quedi a casa!! ÁNIMS que demà ve el Sevilla, i els plantarem cara a la grada i al camp!!! ORGULL i HONOR!!!!

I diumenge som-hi un altre cop, i un altre, i un altre, i un altre.... fins que entre tots conseguim mínim 9000 persones en cada partit....ja sé que molts pensareu que estic una mica flipat....però je EM dic : SI SE PUEDE!!! SI SE PUEDE!!!!

Una abraçada a tots!!
Arlequinat i sabadallenc desde ben petit....

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8828
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat KIK

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #90 el: 28 de Octubre de 2014, 18:12:30 pm »
Farem un gran pas

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
« Respondre #91 el: 28 de Octubre de 2014, 20:33:33 pm »
Increible pero es la realitat....treball o a Sabadell o l oficina som 15.... Molts som fitboleros....la majoria no vouen a Sbdell tambe es cert.....pero avui encara es comentaba el Madrid.Barça...vare m fer porra com sempre....he tret el comentari de la copa CES...Sevilla i m han mirat amb una cara dient....no hem diguis ke hi aniras a les 10 i entre setmana....la meitat no sabien ni de l emparellament...i anecdotes d akts les ke vulgueu i no no.es de feina

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #92 el: 28 de Octubre de 2014, 23:32:50 pm »
Avui anant de la feina al camp del Can Rull amb bici, a això de les 19.45 aprox he vist dos cartells a Merinals, un a una marquesina del bus i un altre al costat d'una carnisseria Halal bastant freqüentada.

Fantàsic... llàstima que aquest matí, sobre les 11.30, no hi eren...

Feu una ullada a les promocions de l'Hospitalet vs l'Atleti:  samarretes regalades amb les primeres entrades, promocions amb el següent partit (contra l'Eldense) i fins i tot packs d'entrada + abonament.

http://www.celh.es/index.php/component/content/article/1-latest-news/647-politica-de-preus-pel-ce-lhospitalet-atletico-de-madrid

I important: "D’altra banda, els presidents de tots els clubs de futbol de la ciutat de l’Hospitalet estaran convidats a la llotja de l’Estadi". El que comentem i defensem més d'un d'apropar-se als clubs de la base i de la ciutat...

Impressionant!

Salut!
« Darrera modificació: 28 de Octubre de 2014, 23:40:33 pm per Trivi VLR »

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #93 el: 29 de Octubre de 2014, 08:48:46 am »
Gran treball de la directiva envers aquest partit, impressionant promoció, magnific aconseguí un esponsor per aquests dos partits que es veuran a tot el país, també ha estat sensacional la promoció que sa fet a collegis y clubs esportius de la ciutat. Felicitats a la directiva amb aquest gran treball no tinc cap dubte que arribaren molt lluny. Visca el Sabadell i els seus socis

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #94 el: 29 de Octubre de 2014, 09:13:18 am »
Mireu us posaré un exemple jo tinc un petit taller, i he regalat 10 entrades pagades de la meva butxaca, als clients que tinc futboleros, la directiva no podia parlar amb les empreses i fer algo semblant?  No ho entenc jo no soc mol intel·ligent  però penso que no es tan difícil tenir alguna idea. Avui estic molt emprenyat amb aquest tema

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8828
« Respondre #95 el: 29 de Octubre de 2014, 09:20:43 am »

Convocats Sevilla;

Porters Beto, Sergio Rico; defenses Diogo Figueiras, Arribas, Kolodziejczak, Nico Pareja, Fernando Navarro; centrocampistas Cristóforo, Tena, Banega, Cotán, Denis Suárez, Aleix Vidal; devanters Reyes, Deulofeu, Iago Aspas, Juan Muñoz,Gameiro.

Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #96 el: 29 de Octubre de 2014, 09:29:12 am »
Avui anant de la feina al camp del Can Rull amb bici, a això de les 19.45 aprox he vist dos cartells a Merinals, un a una marquesina del bus i un altre al costat d'una carnisseria Halal bastant freqüentada.

Fantàsic... llàstima que aquest matí, sobre les 11.30, no hi eren...

Feu una ullada a les promocions de l'Hospitalet vs l'Atleti:  samarretes regalades amb les primeres entrades, promocions amb el següent partit (contra l'Eldense) i fins i tot packs d'entrada + abonament.

http://www.celh.es/index.php/component/content/article/1-latest-news/647-politica-de-preus-pel-ce-lhospitalet-atletico-de-madrid

I important: "D’altra banda, els presidents de tots els clubs de futbol de la ciutat de l’Hospitalet estaran convidats a la llotja de l’Estadi". El que comentem i defensem més d'un d'apropar-se als clubs de la base i de la ciutat...

Impressionant!

Salut!

esque els cartells els estaven penjant ahir a mitg mati!! totalment surrealista,i mes aviat diriem cartellet

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #97 el: 29 de Octubre de 2014, 11:06:11 am »
Mireu us posaré un exemple jo tinc un petit taller, i he regalat 10 entrades pagades de la meva butxaca, als clients que tinc futboleros, la directiva no podia parlar amb les empreses i fer algo semblant?  No ho entenc jo no soc mol intel·ligent  però penso que no es tan difícil tenir alguna idea. Avui estic molt emprenyat amb aquest tema

El problema està en que tu pots anar a visitar 200 negocis i que tots t'engeguin, i el teu negoci no està entre aquests 200 que has tingut temps de visitar.

Aixó es més fàcil: cal tenir les entrades a la Creu Alta molts barates uns anys i acostumar la gent a pujar a l'estadi. Amb l'estadi ple, a tothom l'interesa anunciar-se al camp i amb aquesta publicitat has d'incloure 'x' vals bescanviables per entrades pels teus clients.

D'AIXÓ SE'N DIU MÀRQUETING i és el que es sol fer a molts llocs.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #98 el: 29 de Octubre de 2014, 11:42:29 am »

El problema està en que tu pots anar a visitar 200 negocis i que tots t'engeguin, i el teu negoci no està entre aquests 200 que has tingut temps de visitar.

Aixó es més fàcil: cal tenir les entrades a la Creu Alta molts barates uns anys i acostumar la gent a pujar a l'estadi. Amb l'estadi ple, a tothom l'interesa anunciar-se al camp i amb aquesta publicitat has d'incloure 'x' vals bescanviables per entrades pels teus clients.

D'AIXÓ SE'N DIU MÀRQUETING i és el que es sol fer a molts llocs.

Seguint la idea de o rei marañon, si que el club podría donar packs de deu entrades a preu a l, engroç als autónoms pq després ells les puguin sortejar o regalar quan algún client fa una despessa superior a X euros depenent del negoci.

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #99 el: 29 de Octubre de 2014, 12:20:53 pm »
Según el As no se han vendido ni 1500 entradas :blush: A ver si esta tarde hay colas en taquilla y un gran ambiente de fútbol   :mml:
http://futbol.as.com/futbol/2014/10/29/copa_del_rey/1414545176_296835.html
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!