A pesar de jugar contra un 1a Divisó que ara mateix co-lidera la classificació, no podíem donar la imatge que es va donar..... Tothom entenia una derrota, fins i tot dura, però no un resultat de 1 a 6......Em sap greu, però penso que o canvien força coses o direm adéu al futbol professional al mes de juny.
M'ha faltat intensitat i en algunes fases GANES també per plantar cara a tot un Sevilla. Si ells són molt més bons, almenys em de CÓRRER més que ells.... i tampoc ho hem vist. Ells han corregut també més que nosaltres.
En aquest partit penso que alguns jugadors ja s'han posat definitivament la creu a sobre i espero que, si no és per molta necessitat, tardin en tornar a jugar. Martí Crespí és una sombra del que pot ser, Riau no dona per més. Sotan, tot i ser bo tècnicament, o posa més ganes o tampoc hauria de jugar. Lucas Porcar està bé que demani minuts, però si no corra, trobo normal que l'entrenador no el faci jugar....i per fi..... Aridai....aquest jugador s'ha gravat A FOC el no tornar a jugar durant molt temps.
I ara entre tots critiquem a Collantes...L'ÚNIC jugador un mica desequilibrant i que centra pilotes, de tan en tan, amb un mínim de condicions.
Espero que el cos tècnic intenti esborrar ràpidament aquesta VERGONYOSA nit davant el Sevilla. El soci no mereixia això i m'hagués agradat veure com Miquel Olmo, responsable de tot aquest desgavell, demanva perdó als aficionats del Sabadell que un horari fastigós van desplaçar-se fins la Nova Creu Alta per veure aquest partit.
I MOLT important.....la directiva/Director Esportiu haurien de veure si aquesta plantilla està o no amb el seu entrenador.... no tinc ni idea, però si fos que NO....malament