Autor Tema: Sabadell - Sevilla, 1/16 copa, dimecres 29 octubre 22:00 hores  (Llegit 28711 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Sabadell - Sevilla, 1/16 copa, dimecres 29 octubre 22:00 hores
« Respondre #160 el: 30 de Octubre de 2014, 08:47:06 am »
Una reflexió i una pregunta especialment dirigida a almuniaforever;

Des de quan no s´encaixava 6 gols a la NCA?   Els correctius mes aproximats que recordo en aquests últims 40 anys serien un 1-5 contra el Burgos (temporada 1980-1981), un 0-5 contra el Girona que crec que tots tenim fresc i un 3-5 contra el Celta cap als anys vuitanta també.....   Però 6, no recordo haver-los vist..
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #161 el: 30 de Octubre de 2014, 08:59:46 am »
Els miliors els del filial: Agus, Yeray i Forgàs. Això ho diu tot.

A veure si el Mirandés ens passa la mà per la cara i es convencen del tot els que han de fer fora a l'entrenador.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #162 el: 30 de Octubre de 2014, 09:15:22 am »
Los diarios asturianos nos sacan encabezando la cronica sobre la copa;y no nos ponen mal.

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #163 el: 30 de Octubre de 2014, 09:31:10 am »
ahir no vaig voler escriure res,perque amb l'emprenyamenta que duia asobre,hagues escrit barbaritats,ahir a las mevas casi "40 primaveras" vaig sentir vergonya,vergonya de veure un equip que no lluita,vergonya de veure un equip arrastrarse per la gespa,vergonya de veure un equip sense cap esperit de competitivitat,vergonya de veure com ens humillaven brutalment a casa i si haguesin volgut ens fotien 10

senyors es pot perdre contra el Sevilla a casa? si,esclar que si

et poden fotre 4 o 5? si,esclar que si,pero el que no podem es ni correr ni lluitar,l'unic que demanem es que l'equip competeixi,podem competir que el rival sigui molt superior i ens foti 4,doncs perfecte,pero lo d'ahir es vergonyos

si jugas un partit contra un rival molt superior a tu com ahir,tu sempre pero sempre has de correr i lluitar mes que ells per igualar la seva superior calitat,i ni aixo vam fer

ni un acabat de pujar de tercera com el cornella va fer el ridicul contra el real Madrid,i va fer un molt bon paper

jo no se que  :bola :bola esperem mes,olmo no pot ser entrenador del Sabadell ni un minut mes,i si tingues dignitat(que ja veig que no la te) ahir mateix hagues dimitit(i no em val guanyarli 1-0 al mirandes i anar tirant,per tornar a fer el ridicul a lugo)
« Darrera modificació: 30 de Octubre de 2014, 10:17:23 am per Lilardo »

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #164 el: 30 de Octubre de 2014, 09:40:59 am »
El resultado ha sido demasiado abultado. Y esta claro que el Sevilla ha ido a saco. El Sabadell muy bien en la primera hasta el gol y mal en la segunda. Se ha notado demasiado la diferencia de categoria. No obstante que no cunda el pánico. Se salvara la categoria holgadamente. Pensar que faltaban hasta 5 titulares indiscutibles. Y que los demas de segunda tampoco van tan sobrados.
estas igual o peor.

Holgadamente?? Me suena a chiste...para salvar la categoria,primero patadita en el **** a Olmo y segundo hacer algun fichaje mas en el mercado de invierno y tercero recuperar a los lesionados,como agua de mayo.Si no se consigue esto a 2B de cabeza y holgadamente.

El show de blayo.

Ninguna novedad...

I tu quines idees aportes? A part de faltar-me al respecte,el foro es teu? No puc opinar..o que passa aqui.Tu no ets mes que ningú que et quedi clar i opinare les vegades que em doni la gana,jo almenys dic les coses com son.
Aquest equip es un alma en pena,directiva solució o descens.

A deixar anar el pseudo-discurs de sempre en dius opinar? Jo no em passo massa per aquí, però per suposat que aporto bastantes idees més que tu quan ho faig, que només saps obrir el fòrum per dir que baixarem a 2ª B en quant perdem el segón partit. *************
« Darrera modificació: 30 de Octubre de 2014, 10:14:54 am per X-Men Aigua »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #165 el: 30 de Octubre de 2014, 10:27:44 am »
Ahir no tenia gens de ganes d'escriure. Avui em mossegaré la llengua.

Teníem 5 baixes, si, però ells venien amb la majoria dels no-habituals, per tant, les ganes dels dos equips haurien d'haver sigut les mateixes. Tanabe d'interior? Aridai d'interior? Eguaras a la banqueta? Un 4-3-3 contra el líder de Primera? Son maneres de suïcidar-se contra un equip amb molta categoria. Olmo no està capacitat per aquests partits.

L'equip va aguantar molt bé fins el 0-1. Va aguantar bé fins a la mitja part, però la segona part és una mostra de desànim, descoordinació, inferioritat en tots els aspectes... fins el 0-5 que els jugadors es van picar en l'honor i van donar tot el que podien.

Del tema assistència, ja vaig dir que menys de 8.000 per mi era un desastre, però veient la nul·la promoció del partit fins quasi el dia abans (els cartells als autobusos sols han estat un dia) i la nul·la gestió per a poder fer visible el partit a mitjans de fora de Sabadell, entre d'altres, demostren que tenint al millor rival que ens podia tocar, no sabem 'vendre' aquests partits.

I ara la tornada, un viatge per passejar per Sevilla.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #166 el: 30 de Octubre de 2014, 10:34:03 am »
Las 10 mayores derrotas encajadas por el CE Sabadell como local. También hay que explicar las derrotas.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/10/10-mayores-goleadas-en-casa.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #167 el: 30 de Octubre de 2014, 10:56:38 am »
Partit simplement per oblidar... i a Sevilla amb el filial. Per mi com si ens foten 10, ja no ens jugarem absolutament res.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

passenger

• Visitant
« Respondre #168 el: 30 de Octubre de 2014, 11:23:44 am »
No cal dir masa sobre el partit. Nomes es pot destacar el bon rendiment dels jugadors del filial que a mes estan molt be de forma comparat amb el primer equip i me obre el dubte de quin treball fisic se fa al primer equip a part de les ganes que van posar els joves. El gol de Forgas i la rabia de la celebracio diu molt dels joves.

Tema asistencia ahir va ser un altre fracas. El vicepresident Luquez va dir que es contentaven en arribar als 6.000 veient el fluix ritme de entrades i vam arriba als 6.157. Fer previsions sobre la marxa es molt facil per salvar els mobles. Salvats per la campana pero clar veus els 28.895 del Cornella Real Madrid i ten adones que aqui se fan mal les coses. Pese a aixo la zona de preferent va respondre desde tribuna es veia bastant plena i aixo ja costa de conseguir.

Desconnectat jordisdc

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #169 el: 30 de Octubre de 2014, 13:01:29 pm »
Pese a que me tengo que levantar a las 6 voy a dar mi opinión del partio.

Buena primera media hora. Lamentable hora posterior.

Se puede perder, pero no de la manera que hemos perido. Este equipo no puede competir, están hundidos. Somos unas madres en defensa, en el medio y arriba. Y en todas partes. Yo si que he pasado verguenza, por mucho sevilla que venga, lo que no tolero es que no se compita. Y nosotros no competimos.

Exijo como socio que Ariday no juege ni un minuto mas. Para mi es la mayor decepción desde que estamos en segunda. Ni centra, ni desborda, ni la pasa bien, ni corre ni nada de nada..

Olmo, o se gana al Mirandes o al Lugo, o a la calle.

No puc estar més d'acord amb Militu. Que teníem díficil fer un bon resultat contra el Sevilla tal i com estàn ells i tenint en compte les nostres baixes estava clar.
El què no pot ser és que el senyor Olmo segueixi amb la seva tendència suicida de no posar migcampistes. Contra el Sevilla o qualsevol equip amb qualitat i a sobre molt més preparats físicament si els deixes jugar t'acaben matant. Tenim a Juanjo i Hidalgo, possiblement els dos jugadors amb més caracter i lluitadors al mig camp fora de joc,ahir no podia jugar Hervás i sobre l'unic mig de veritat que ens queda el deixa a la banqueta! Yeray molt bé però sol al mig del camp. Hauríem d'intentar com a mínim fer incomode el joc al rival! això es va produïnt des que tenim a la banqueta primer Salamero i després a Olmo que cal recordar que és el seu segon. Li vam perdonar la destitució l'any passat al mini tot i perdre i vam anar tirant l'any passat entre victòries afortunades a casa, molts penals a favor Anibal fent molts gols i amb una irregularitat brutal de la resta d'equips cosa que va fer que al final tinguessim fins i tot opcions d'anar a playoff. També podríem haver anat  descens però vam tenir sort.
Sisplau posem algú a la banqueta que sapiga mínimament de futbol i imprimeixi caràcter a aquesta plantilla que no és tant dolenta com sembla. Amb això i recuperant baixes anirem amunt i ens salvarem. Si seguim amb Olmo estem destinats a 2ª B.
Sisplau que no jugui més Aridai és el bluff més gran des que sóm a segona, estic segur que qui el va fitxar el va veure jugar una estona amb l'hospi perquè no crec que sigui capaç de fer ni un partit sencer amb cara i ulls aquest tio farà bo a Paco Sutil i tot.

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #170 el: 30 de Octubre de 2014, 13:09:34 pm »
Pese a que me tengo que levantar a las 6 voy a dar mi opinión del partio.

Buena primera media hora. Lamentable hora posterior.

Se puede perder, pero no de la manera que hemos perido. Este equipo no puede competir, están hundidos. Somos unas madres en defensa, en el medio y arriba. Y en todas partes. Yo si que he pasado verguenza, por mucho sevilla que venga, lo que no tolero es que no se compita. Y nosotros no competimos.

Exijo como socio que Ariday no juege ni un minuto mas. Para mi es la mayor decepción desde que estamos en segunda. Ni centra, ni desborda, ni la pasa bien, ni corre ni nada de nada..

Olmo, o se gana al Mirandes o al Lugo, o a la calle.

No puc estar més d'acord amb Militu. Que teníem díficil fer un bon resultat contra el Sevilla tal i com estàn ells i tenint en compte les nostres baixes estava clar.
El què no pot ser és que el senyor Olmo segueixi amb la seva tendència suicida de no posar migcampistes. Contra el Sevilla o qualsevol equip amb qualitat i a sobre molt més preparats físicament si els deixes jugar t'acaben matant. Tenim a Juanjo i Hidalgo, possiblement els dos jugadors amb més caracter i lluitadors al mig camp fora de joc,ahir no podia jugar Hervás i sobre l'unic mig de veritat que ens queda el deixa a la banqueta! Yeray molt bé però sol al mig del camp. Hauríem d'intentar com a mínim fer incomode el joc al rival! això es va produïnt des que tenim a la banqueta primer Salamero i després a Olmo que cal recordar que és el seu segon. Li vam perdonar la destitució l'any passat al mini tot i perdre i vam anar tirant l'any passat entre victòries afortunades a casa, molts penals a favor Anibal fent molts gols i amb una irregularitat brutal de la resta d'equips cosa que va fer que al final tinguessim fins i tot opcions d'anar a playoff. També podríem haver anat  descens però vam tenir sort.
Sisplau posem algú a la banqueta que sapiga mínimament de futbol i imprimeixi caràcter a aquesta plantilla que no és tant dolenta com sembla. Amb això i recuperant baixes anirem amunt i ens salvarem. Si seguim amb Olmo estem destinats a 2ª B.
Sisplau que no jugui més Aridai és el bluff més gran des que sóm a segona, estic segur que qui el va fitxar el va veure jugar una estona amb l'hospi perquè no crec que sigui capaç de fer ni un partit sencer amb cara i ulls aquest tio farà bo a Paco Sutil i tot.

ariday no val per res,es un jugador decentet de 2ªB i gracies,es un collantes en dolent,corre como pollo sin cabeza sense control y no acaba cap jugada

recordem que aquest noi ja va fracasar totalment al Girona a 2ªA...potser que anem començant a demanar responsabilitats al gordillo que es el que a fitxat a aquest i altres paquets

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #171 el: 30 de Octubre de 2014, 14:11:57 pm »
Muy rápido:

- Auténtica vergüenza la afluencia de hoy al estadio. Que no me vuelvan a hablar que si precios altos o que no hay promoción por la ciudad (que efectivamente no ha existido)... Hoy todo el mundo sabía que venía el Sevilla aquí y, aún así, sólo 6.100 personas para ver al colíder de Primera. Tampoco la hora es excusa, a las 20h diríamos que es muy pronto y que los comercios aún no han cerrado a esa hora.

- En cuanto a lo deportivo, otra vergüenza... El partido importante puede ser el del sábado pero igualmente hoy hubiese jugado con el equipo de gala. Que se hubiera podido haber perdido igualmente por 3 ó 4 goles pero como mínimo se podría decir que se intentó. Hoy, ni eso. Y francamente, el equipo ni tiene facilidad para atacar ni para defender, y así te vas al pozo. Juanto, un paquete de dimensiones descomunales... Ni incordia a los defensas en los saltos, no gana ni una sola carrera ni al defensa más lento del mundo, a veces mal colocado... Ojalá me acabe callando la boca al final de temporada.  Ariday otro al que no le sale nada de nada... Jugadores que están demostrando un nivel muy por debajo de sus posibilidades y un equipo muy desorganizado cuyo máximo responsable es Olmo. Mirandés, último aviso.

Dos cosillas...

PRIMERO: Cuando el Barça juega un partido a las 22 horas entre semana y no es un superpartido de Champions, con suerte llenan 1/3 del aforo. El horario provocó que de los 6 que ibamos a bajar, al final solo fuera yo al estadio. Los otros 5 no vinieron por el horario.

Es más, tenía 2 carnets libres e hice 5 llamadas a amigos futboleros y ninguno quiso venir por el horario.

La cagada aquí está en que el club vuelve a hacer las cosas mal. Solo hacía falta llamar a quien decide los horarios, llorar un poco y pedir que se jugara el día anterior o el día posterior -o la semana siguiente que se pudiera- a las 20.30h por ejemplo.

Sobre el precio pues bueno, 15€-25€ un miércoles a las 22h por ver un semifilial del Sevilla pués no está mal. Imagínate que no vinieron ni los sevillistas (eran menos que los del Girona el otro día). Los que defendemos precios bajos os recordamos de nuevo que por la mitad ves un partidazo de Bundesliga.

SEGUNDO: Creo que cuando se planteó adelantar el partido, el club debería haber buscado otras fechas a sabiendas que íbamos en cuadro. Les hacemos el favor por que en diciembre ellos no pueden, pero a cambio de jugar cuando tenemos los 5 jugadores más importantes lesionados y de que no pueda jugar el jugador que ellos mismos nos ceden. Menuda jugada!

Por otro lado, el primer gol viene de un corner que no es, y el primer penalti yo no lo veo. Si todo estaba cuesta arriba el árbitro no ayudó.

Y para acabarlo de adobar jugamos superlimpio no fuera que se nos enfadaran. Venga, que hay que tener más oficio hombre!!

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #172 el: 30 de Octubre de 2014, 15:49:28 pm »
Pues como todos vosotros ayer noche con muy pocas ganas de escribir, hoy ya más frío comparto el enfado de ayer con las ganas de desquitarnos el próximo sábado con el Mirandés.

Lo peor fue la imagen, sin lugar a dudas, un Sevilla con bajas no nos puede pintar la cara de una forma tan fácil, estamos hartos de ver a segundas B (no segundas A) que en el partido de ida le juegan de tu a tu al grande y dejan abierta hasta la eliminatoria. Por cierto, también hemos de reconocer que algunos "reservas" como Reyes o Gameiro deben cobrar entre los dos como toda nuestra plantilla, ojo que nosotros ibamos con 3 del tercera.

Enfadado con Olmo desde el principio, por lo que arriba comento, si ya tenemos muchas bajas, en un partido de tanta ilusión para tu gente y jugando en casa, saca lo mejor que tienes hombre! Que no pasa nada por jugar 3 partidos en 1 semana. Estamos quejandonos que sólo tenemos un centrocampista disponible y lo sienta para dar toda la responsabilidad a Yeray.
Si al final el criterio era proteger a algunos y no sacar lo mejor, podía haber jugado De Navas, todos los equipos lo hacen y en nuestro caso sería muy merecido ese premio para David.

Enfadado con los jugadores desde el inicio de la segunda parte, nadie corría, nadie presionaba y gol detrás de gol y ahí no pasaba nada, Juanto presionaba miraba que estaba solo y a pararse.
También enfadado por la falta de concentración en los 2 penaltys totalmente innecesarios y que se cometen sin venir a cuento.

Lo único positivo el partido de Carlos (si no es por él nos caen 9) y porque los 3 chicos del filial no desentonan de los demás, sobretodo en el caso de Agus que la lesión de Cristian lo puede afianzar y crecer como jugador en este categoría.

Por último y como anécdotas, ¿era necesario cantar el gol del 1-5 por megafonia? A mi me encanta esa música y cantar entre todos cuando uno nuestro marca,pero hay que dar unas pautas ,  que sólo se canten si sirve de algo ese gol, o se trata de un gol que suma ,vamos es mi opinión.
También dejaron mucho que desear los aficionados del Sevilla que coreaban con olés el 1-5 a un equipo en su casa, de inferior categoria, que no oponia ninguna resistencia y que no se trataba de ninguna final o partido especial, para mi eso lo llamo falta de educación deportiva y a lo mejor algunos eran hasta de Sabadell.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Esplenditz

• Aleví
  • Missatges: 35
« Respondre #173 el: 30 de Octubre de 2014, 16:01:45 pm »
Muy rápido:

- Auténtica vergüenza la afluencia de hoy al estadio. Que no me vuelvan a hablar que si precios altos o que no hay promoción por la ciudad (que efectivamente no ha existido)... Hoy todo el mundo sabía que venía el Sevilla aquí y, aún así, sólo 6.100 personas para ver al colíder de Primera. Tampoco la hora es excusa, a las 20h diríamos que es muy pronto y que los comercios aún no han cerrado a esa hora.

- En cuanto a lo deportivo, otra vergüenza... El partido importante puede ser el del sábado pero igualmente hoy hubiese jugado con el equipo de gala. Que se hubiera podido haber perdido igualmente por 3 ó 4 goles pero como mínimo se podría decir que se intentó. Hoy, ni eso. Y francamente, el equipo ni tiene facilidad para atacar ni para defender, y así te vas al pozo. Juanto, un paquete de dimensiones descomunales... Ni incordia a los defensas en los saltos, no gana ni una sola carrera ni al defensa más lento del mundo, a veces mal colocado... Ojalá me acabe callando la boca al final de temporada.  Ariday otro al que no le sale nada de nada... Jugadores que están demostrando un nivel muy por debajo de sus posibilidades y un equipo muy desorganizado cuyo máximo responsable es Olmo. Mirandés, último aviso.

Dos cosillas...

PRIMERO: Cuando el Barça juega un partido a las 22 horas entre semana y no es un superpartido de Champions, con suerte llenan 1/3 del aforo. El horario provocó que de los 6 que ibamos a bajar, al final solo fuera yo al estadio. Los otros 5 no vinieron por el horario.

Es más, tenía 2 carnets libres e hice 5 llamadas a amigos futboleros y ninguno quiso venir por el horario.

La cagada aquí está en que el club vuelve a hacer las cosas mal. Solo hacía falta llamar a quien decide los horarios, llorar un poco y pedir que se jugara el día anterior o el día posterior -o la semana siguiente que se pudiera- a las 20.30h por ejemplo.

Sobre el precio pues bueno, 15€-25€ un miércoles a las 22h por ver un semifilial del Sevilla pués no está mal. Imagínate que no vinieron ni los sevillistas (eran menos que los del Girona el otro día). Los que defendemos precios bajos os recordamos de nuevo que por la mitad ves un partidazo de Bundesliga.

SEGUNDO: Creo que cuando se planteó adelantar el partido, el club debería haber buscado otras fechas a sabiendas que íbamos en cuadro. Les hacemos el favor por que en diciembre ellos no pueden, pero a cambio de jugar cuando tenemos los 5 jugadores más importantes lesionados y de que no pueda jugar el jugador que ellos mismos nos ceden. Menuda jugada!

Por otro lado, el primer gol viene de un corner que no es, y el primer penalti yo no lo veo. Si todo estaba cuesta arriba el árbitro no ayudó.

Y para acabarlo de adobar jugamos superlimpio no fuera que se nos enfadaran. Venga, que hay que tener más oficio hombre!!
Si todos tus amigos te ponen la excusa del horario, es que no les gusta el fútbol. Es copa, es un líder de premiera lleno de internacionales, y cerca de casa. Ya es hora de criticar a los que no hacen nada para nuestro Sabadell, ni en días como los de ayer, que esperas q se suban al carro. La única manera de llenar el campo seria estando en primera, líderes y en champions, y aún estaría ******. Es la triste realidad de la gente que nos rodea.
Por cierto yo tenía que levantarme a las 5, y no me fui ni con el 0-5

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #174 el: 30 de Octubre de 2014, 16:15:06 pm »
Muy rápido:

Dos cosillas...

Si todos tus amigos te ponen la excusa del horario, es que no les gusta el fútbol. Es copa, es un líder de premiera lleno de internacionales, y cerca de casa. Ya es hora de criticar a los que no hacen nada para nuestro Sabadell, ni en días como los de ayer, que esperas q se suban al carro. La única manera de llenar el campo seria estando en primera, líderes y en champions, y aún estaría ******. Es la triste realidad de la gente que nos rodea.

Las mujeres trabajan, entonces se comparten actividades caseras con los hombres. Hay hijos pequeños. La idea era ir con los niños a las 8 pero como comprenderás no estaremos medio partido con dos niños menores de 5 años todos ellos sobados en los brazos de cada uno de los padres.

Ni son horas que niños de 2, 3 y 4 años se acuesten a la 1 de la noche.

Es más, hay gente que no se puede hoy jugar el curro por un partido de futbol y hay que ir fresco al trabajo. Un poco de responsabilidad !!

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
« Respondre #175 el: 30 de Octubre de 2014, 17:46:32 pm »
Muy rápido:

Dos cosillas...

Pero en serio vamos a defender que el partido se juegue a las diez de la noche???

Se es menos futbolero, y mal arlekinado porque se piense en niños o en no ir como un zombie al trabajo??

Pero por favor!!!

Yo he visto al Camp Nou con menos de 20.000 espectadores jugando a las 10 de la noche, pero no, la culpa es de los arlekinados....

LAGOENRIKILLO

• Visitant
« Respondre #176 el: 30 de Octubre de 2014, 18:02:37 pm »
 :bandera , Como Socio y Aficionado del Sabadell me siento Estafado y Engañado por el Entrenador Olmo dejando titulares indiscutibles como collantes , gato , kiko olivas y eguaras en el banquillo , con un planteamiento tactico nefasto , sin garra ni coraje en muchas fases del encuentro , y dos jugadores tanabe y crespi cada partido peor fisica y tecnicamente , eso si Señor Olmo tiene el Record de la Segunda Mayor Goleada recibida por el Sabadell como local , por mi parte ha perdido todo el Credito que se gano la temporada anterior , Se ha Burlado de todos los Espectadores del Partido de Copa , OLMO  VETE YA , TUS DISCURSOS DEPRIMENTES YA CANSAN !!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #177 el: 30 de Octubre de 2014, 20:44:45 pm »
Cada vegada que juga un equip d´èlit contra un equip inferior a la Copa del Rei, veiem com aquest es motiva especialment i si no dona la sorpresa al menys fa patir al rival. Exemples mil.....imaginem p.e. que aquest Sevilla hagués visitat El Collao.....crec que tots tenim molt clar que màxim hagués guanyat per 0-2.   Aquests equips coneixen les seves armes, es fortifiquen darrera, surten amb velocitat i "rasquen" quan han de rascar perquè els rivals no ho tinguin fácil.

Excepció son els tècnics formats a La Masia, aquests busquen un control de pilota on seran clarament inferiors, una proposta futbolística com diuen ells "atrevida"(suicida), concepte que tant agrada als locutors de TV3.....i sobretot ni una puntada de peu, ni a la pilota ni al rival, que això és una "heretgia futbolística".  Un exemple dels resultats que això dóna;  el recent 9-0 que va encaixar l´Hospitalet de Jordi Vinyals al Nou Camp.   

Oi que classificareu molt fàcilment el perfil del Sabadell actual (no el de sempre, que és el primer) ?

Exigeixo que el CE Sabadell jugui d´una manera mes adeqüada a la tornada per evitar que al menys no ens fotin un correctiu que doni la volta a tot el mon futbolístic español per la seva amplitud i que espatlli encara mes la nostra imatge recent.  A mi no m´és igual perdre per 1 que per 9.  Això té conseqüències...... ..
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #178 el: 30 de Octubre de 2014, 21:00:14 pm »
Para mi el Sevilla no mereció ganar 1-6. Sí mereció ganar con cierta claridad, pero nunca por tanta diferencia (ayudaron dos penaltis discutibles. Si en liga para los árbitros es tan fácil pitarnos penaltis en contra, imaginad contra el Sevilla FC).

Ayer fui al partido ilusionado hasta cierto punto. La ilusión de asistir a un partido de este tipo siempre está ahí, pero se diluye por la lamentable promoción por parte del Club (cuatro carteles en los que casi ni se lee la información del partido y en la que no están los precios, es digno de directivos que denotan una falta de profesionalidad y ganas de trabajar brutal) y se diluye por el mal inicio del equipo en liga, combinado con la cantidad de jugadores importantes lesionados.
Pero, sobre todo, se diluye por la situación actual en la que cada semana se habla de directivos que hacen llamadas amenazantes a socios/aficionados que lo único que hacen es ayudar e intentar mejorar nuestro club de forma interesada, la i****l y sospechosa tarea desempeñada por el Sr. Monclús en nuestro club, la falta de información total hacia los socios en temas como la lamentable gestión de Kelme con las equipaciones de esta temporada, los sponsors "fantasmas", los marcadores que tenían que llegar y no llegaron, los supuestos problemas entre peñas, la incompetencia de la nueva empresa de seguridad, la creciente deuda con la seguridad social, etc etc etc.

Todos estos temas se pueden quedar "en el aire" o en "anécdota" si la pelota entra, pero como no entre... este año puede ser muy muy difícil.
« Darrera modificació: 30 de Octubre de 2014, 21:05:56 pm per dani_CES »
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #179 el: 31 de Octubre de 2014, 11:51:37 am »
Pero alguien de los no habituales que fué al estadio creeis que volverá pagando una entrada o abonándose y pagando una pasta para ver   ¨ eso ¨ que vimos el otro día?? EL partido del sevilla espanta al posible aficionado que se quiera gastar un dinero en un epectá****, que es lo que en definitiva es el futbol.
Si te animan a que te abones a la filmoteca, dando a entender que verás buen cine y a la primera peli que vas pagando una entrada te ponen, vente pa alemania, pepe.... volverás a repetir? claro que NO.
perder como el miercoles és potencialmente peligroso porque espanta al posible aficionado indeciso y hace que se ratifique en el pensamiento de  ¨vaya equipo de  mataos¨ ....
esa imagen no la dió ni el cornellà, fué lamentable, impresentable, injustificable y todo lo que queramos añadir.
Si por contra hubiésemos planteado un partido aguerrido, con tensión, ocasiones, centros, desmarques etc...aunque se hubiese perdido, seguro que más de uno hubiese pensado que vale la pena repetir.
« Darrera modificació: 31 de Octubre de 2014, 11:55:26 am per Dani71 »