Definitivament poc en clar i de positiu podem treure d'aquest partit... La classificació, el gol de Forgas i la seva confirmació com un jugador important per aquest Sabadell, i... Ho sento, però per mi ha estat, és i serà una debilitat personal, i és David de Navas i la seva tornada als terrenys de joc.
Gairebé desaparegut en lliga, cap oportunitat a la Copa, ha tornat a donar el do de pit i a defensar amb una absoluta professionalitat aquesta samarreta en un partit i competició indignes per la seva trajectòria i categoria professional.
Algú dirà que és la seva obligació, i jo no els trec la raó, però també em reconeixereu que un home que ha tingut el recorregut que ha tingut en aquest club i que en ocasions crec que inclús se l'ha menystingut des de la nostra pròpia banqueta, es podria haver limitat a cumplir amb l'expedient i cap a casa!
Doncs no! Un cop més, el SENYOR David De Navas torna a donar una autèntica mostra de compromís i professionalitat i sobretot de respecte per l'escut que porta al pit, i ens torna a treure les castanyes del foc, tot evitant un ridícul encara major ahir a Cerdanyola.
Crec amb total i absolut convenciment que comptar amb una persona i professional com ell en aquest club és un autèntic luxe. El considero ja part de la història d'aquest club i algú que sí o sí ha de seguir lligat al CE Sabadell FC. Sense cap mena de dubte, amb persones com ell en aquesta entitat es respiraria un aire més net i decent, i sobretot, compromés i professional.
I finalment, sí, jo sóc dels quatre que queden que encara pensen que David De Navas hauria de ser de nou el porter titular d'aquest Sabadell. Amb menys floritures i gestos a la galeria, amb declaracions "rimbombantes", De Navas ha parat i encara pot parar tants o inclús més gols que Nauzet Pérez. Allò de més val caure en gràcia que ser graciós, seria perfectament aplicable a aquest cas. En fi, això ja seria un altre debat en el que segur que em quedaria molt sol i en el que suposo no val la pena entrar.
David De Navas, eres grande y te mereces el mismo respeto y reconocimiento que el que tu muestras por la camiseta que vistes.