Autor Tema: J. 11 Sabadell - Mirandés Dissabte 1 de Novembre a les 20h  (Llegit 17254 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
Re:J. 11 Sabadell - Mirandés Dissabte 1 de Novembre a les 20h
« Respondre #20 el: 31 de Octubre de 2014, 11:31:01 am »
De todo lo que has citado solo reconozco lo de Sotan. No estaría de más que explicaras los otros casos. Lo de tirar la piedra y esconder la mano no es de buen gusto a mi entender.

Salud!!!
Volia esperar a diumenge, però si vols, cap problema. Sotan, Hervás, Crespí i Porcar son els noms.

Olmo ha perdut la practicitat resultadista de quan tenia necessitats la passada temporada i ara està prenent unes decisions difícils de comprendre.
Gracias por la aclaración Birrero. Ahora entiendo muchas cosas que me eran incomprensibles.

Salud!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #21 el: 31 de Octubre de 2014, 12:02:16 pm »
Mañana nos visita el Mirandés y no podemos dejar escapar la victoria. Ahí va la previa.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/10/previa-ce-sabadell-cd-mirandes.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #22 el: 31 de Octubre de 2014, 12:11:50 pm »
Aquest partit té pinta que és on l'entrenador Miquel Olmo es jugarà continuar en el seu lloc o no. La pregunta seria......els jugadors voldran guanyar  :icon_question:

Ho veurem dissabte a partir de les 20h,.....sobretot en el tema d'actitud.......però que tots ells siguin conscients que el rival és directíssim i que perdre ens posaria en molts problemes.......

aquesta mateixa pregunta la vaig fer jo,despres del partit al camp de l'alaves,mira si haguessim guanyat temps

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #23 el: 31 de Octubre de 2014, 12:39:33 pm »
Aquest partit té pinta que és on l'entrenador Miquel Olmo es jugarà continuar en el seu lloc o no. La pregunta seria......els jugadors voldran guanyar  :icon_question:

Ho veurem dissabte a partir de les 20h,.....sobretot en el tema d'actitud.......però que tots ells siguin conscients que el rival és directíssim i que perdre ens posaria en molts problemes.......
la temporada passada amb Salamero, estava claríssim que els jugadors no estaven amb l'entrenador, però els partits de casa els va anar salvant.
La meva teoria és que els jugadors no són tontos, i saben que si fan el manta a casa, s'emporten una xiulada, i per això, normalment a casa no ho acaben de fer del tot malament, i a fora s'adormen, per intentar fer saltar l'entrenador i que no rebin una xiulada.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #24 el: 31 de Octubre de 2014, 12:56:18 pm »
Olma va debutar contra el Mirandés fa 11 mesos.

Serà el debut i despedida contra el mateix equip? Demà ho veurem, però quina casualitat

Desconnectat Montesinos

• Infantil
  • Missatges: 225
« Respondre #25 el: 31 de Octubre de 2014, 13:24:16 pm »
Penso que l'Olmo l'han de canviar sí o sí, independentment del resultat, perquè és obvi que ja no dona més de si i està portant l'equip a la ruina. Que consti que no ho dic ara pels mals resultats: si mireu els meus missatges veure que des del primer moment mai, ni quan la temporada passada les coses van acabar anant mínimament bé, no he cregut que Olmo fos un bon entrenador pel Sabadell.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #26 el: 31 de Octubre de 2014, 15:16:39 pm »
M'es igual que facin fora a olmo o no, l'unic que reclamo i demano son els 3 puntos contra el mirandes i un equip que es deixi la pell.

I siusplau, els millors i a les seves posicions.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #27 el: 31 de Octubre de 2014, 15:32:58 pm »

aquesta mateixa pregunta la vaig fer jo,despres del partit al camp de l'alaves,mira si haguessim guanyat temps
Puede haber algun descontento que genere bajo rendimiento;pero de ahi a tirar piedras contra su tejado lo veo totalmente desproporcionado.

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
« Respondre #28 el: 31 de Octubre de 2014, 17:54:28 pm »
Tal com ho veig jo, l'etapa del Olmo està totalment acabada per molts motius que hem anat nomenant durant varies jornadas. Jo ja ho vaig dir estem en el mateix moment que l'any passat perquè no es va voler portar un entrenador adient a la categoria i entitat del nostre club .  Els jugadors no són tontos i veuen clarament que tard o dora aquest entrenador ha de saltar. El problema és que el partit de demà és importantíssim per nosaltres i només val la victòria.
No només l'Olmo és el responsable que repeteixo ara ningú confia en ell sinó també aquest crac de director esportiu talmendit Gordillo. (Fixatxes seus: Hervas, Riau, Aridai... i al meteix Olmo) tela marinera. 

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #29 el: 31 de Octubre de 2014, 18:53:22 pm »
Si juga Riau, que ho dubto, espero que pugi una mica més i que de tant en tant desdobli a l'extrem (com feia Clerc); ho necessitem. És un extrem reconvertit a lateral, té un golpeix molt bo amb la cama esquerra, s' ha d'aprofitar, i més jugant contra el Mirandés!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #30 el: 01 de Novembre de 2014, 00:03:05 am »
1º Forgas titular.

2º Sotan Tanabe en SU SITIO olmo!

3º Kiko Olivas con Carlos Hernandez que se entienden mejor que con Crespi.

4º Marquitos y Lucas Porcar titulares.

5º No tardes en hacer cambios en la segunda parte Olmo. Si algo no funciona ¿Que narices te hace pensar que en 10-20 minutos funcionara?

6º Agus medina titular.

7º Yeray si es necesario Ponlo.

8º Entrenamiento imporatante a Nauzet con el tema penaltis ya que no se ha parado ninguno esta temporada.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #31 el: 01 de Novembre de 2014, 08:27:59 am »
Els que estigueu per tribuna, aviam si veieu algun entrenador i ho comenteu.
Ara així futuribles i lliures, deixant el caché de banda, hi ha el Lobera, Chapi i Sergi Barjuan, no?

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #32 el: 01 de Novembre de 2014, 08:31:59 am »
Ara així futuribles i lliures, deixant el caché de banda, hi ha el Lobera, Chapi i Sergi Barjuan, no?

I Miguel Alvarez
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 01 de Novembre de 2014, 09:32:08 am »

I Miguel Alvarez

Vaig parlar amb Miguel Álvarez durant el UE Llagostera - CA Osasuna i estava seguint a UE Llagostera i CE Sabadell, i tenia bastants apunts dels dos equips, per el que vaig veure a la tablet  :wink2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #34 el: 01 de Novembre de 2014, 10:01:37 am »

A Corral li han llevat la sanció i podrá jugar contra el Sabadell  :confused:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #35 el: 01 de Novembre de 2014, 10:37:03 am »
Hola!

Avui marxo tot el dia fora i potser arribo a Sabadell cap a les 21:00. És pot entrar al camp durant la segona part? O hi ha algun moment que ja no hi ha gent a les portes i ja no pots entrar? És per saber-ho i aixi depen de l'hora que arribi em passo una estona pel partit  :happy2:

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #36 el: 01 de Novembre de 2014, 12:51:02 pm »
Miguel alvarez, chapi ferrer i sergi barjuan fantasmes n°1 n°2 i n°3 i els dos últims a mes a mes demanen un pastón.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #37 el: 01 de Novembre de 2014, 13:04:37 pm »
Ha mort Gustau Biosca.Que tinga una bona pau Mister.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 01 de Novembre de 2014, 13:54:50 pm »
Hola!

Avui marxo tot el dia fora i potser arribo a Sabadell cap a les 21:00. És pot entrar al camp durant la segona part? O hi ha algun moment que ja no hi ha gent a les portes i ja no pots entrar? És per saber-ho i aixi depen de l'hora que arribi em passo una estona pel partit  :happy2:

Pots entrar fins i tot quan falten cinc minuts per acabar el partit, com vaig fer jo i un cosí meu el dia del CD Numancia.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
« Respondre #39 el: 01 de Novembre de 2014, 14:08:38 pm »
Totalment d'acord amb o rey marañón  referent aquets entrenadors "Fantasmas i de los buenos"