Autor Tema: J14 Racing de Santander - CE Sabadell ~ Sábado 22 a las 16h  (Llegit 17134 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re:J14 Racing de Santander - CE Sabadell ~ Sábado 22 a las 16h
« Respondre #140 el: 22 de Novembre de 2014, 18:54:19 pm »
Otro equipo mediocre nos ha ganado fácil.
Hoy jugadores como Crespí, Espasandín (renovado esta misma semana para dos temporadas más - inexplicable), Ariday y Nauzet han jugado a un nivel de regional.
El Racing nos ha metido 3 goles (tendrían que haber sido 4 ya que el gol anulado es legal) todos regalos nuestros. Nos han ganado un partido importantísimo sin casi despeinarse.
Se necesita un cambio, la etapa del sr Olmo se tiene que terminar hoy.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
« Respondre #141 el: 22 de Novembre de 2014, 19:00:24 pm »
Olmo, adeu. Ok.... però a qui posem??? No serà fàcil aixecar a aquest equip...i contra Las Palmas?? :confused:

Que pongan a cualquiera con sentido común, el equipo está roto y desquiziado de tantos inventos, cambios y "olmadas". Hay que buscar que la plantilla recupere la tranquilidad y la autoconfianza.

Tenim 14 punts. ens falten almenys 36 per la salvació. NO ÉS TAN SIMPLE trobar un tio capaç d'aconseguir que un equip de descens, faci números de play off, per que senyors, haurem de fer nº de play off per salvar-nos. Hem de guanyar almenys 12 partits...

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #142 el: 22 de Novembre de 2014, 19:09:24 pm »
Olmo, adeu. Ok.... però a qui posem??? No serà fàcil aixecar a aquest equip...i contra Las Palmas?? :confused:

Que pongan a cualquiera con sentido común, el equipo está roto y desquiziado de tantos inventos, cambios y "olmadas". Hay que buscar que la plantilla recupere la tranquilidad y la autoconfianza.

Tenim 14 punts. ens falten almenys 36 per la salvació. NO ÉS TAN SIMPLE trobar un tio capaç d'aconseguir que un equip de descens, faci números de play off, per que senyors, haurem de fer nº de play off per salvar-nos. Hem de guanyar almenys 12 partits...

No hem de ser tan pessimistes, es tracta simplement de trobar un cos tècnic que ens deixi per sobre de: Albacete, Mirandés, Llagostera i Leganés. Això sobre el paper, perquè el Tenerife, el mateix Racing i algun altre també poden caure.
« Darrera modificació: 22 de Novembre de 2014, 19:14:46 pm per jarisacat »

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #143 el: 22 de Novembre de 2014, 19:14:15 pm »
Veo al llagostera en el molinón y se me cae la baba viendo las pelotas que le ponen, que diferencia macho.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #144 el: 22 de Novembre de 2014, 19:16:54 pm »
Veo al llagostera en el molinón y se me cae la baba viendo las pelotas que le ponen, que diferencia macho.

Éste es el sello de identidad de este equipo des de hace mucho tiempo.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1250
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #145 el: 22 de Novembre de 2014, 19:21:02 pm »
14 jornades i 14 punts, mitjana Salamero... hem cremat ja un terc de la lliga i aixo cada dia pinta pitjor. Jo no se si canviant l'entrenador arreglarem res, pero es evident que alguna cosa haurem de fer.

Tinc la sensacio que si Olmo aguanta aquesta setmana contra Las Palmas quedara clar si els jugadors estan amb ell o li fan el llit. I jo crec que es mes aviat lo segon...
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
« Respondre #146 el: 22 de Novembre de 2014, 19:22:10 pm »

No hem de ser tan pessimistes, es tracta simplement de trobar un cos tècnic que ens deixi per sobre de: Albacete, Mirandés, Llagostera i Leganés. Això sobre el paper, perquè el Tenerife, el mateix Racing i algun altre també poden caure.

Sí, però hem de trobar aquest cos tècnic i encertar-la.... tots buscaran revulsius, no només nosaltres, i veient el que estem veient, és difícil no ser pessimista, jo almenys, no havia vist un equip del Sabadell tant fràgil, des de que hem tornat a segona...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #147 el: 22 de Novembre de 2014, 20:21:16 pm »
No sé quin qualificatiu emplear per definir l´execució defensiva que estem veiem aquesta temporada a la pràctica totalitat de partits (excepte Llagostera i Valladolid)......hi ha qualificatius mes enllà de pèssim, catastròfic o horripilant ?     
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1305
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #148 el: 22 de Novembre de 2014, 20:26:47 pm »
La imagen del equipo no tiene calificativos...pes ima no,HORRIPILANTE!!!
El holograma de directiva tiene que actuar,esta situacion es de URGENCIA...
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #149 el: 22 de Novembre de 2014, 20:33:12 pm »

Siento llevarte la contraria pero la imagen de los jugadores son de unos verdaderos profesionales, con el inciso de que tienen un nivel de 3ª división, parece ser que nadie les ha dicho que están compitiendo en el fútbol profesional y cada uno a su manera demuestra las desganas al saltar al campo, a ninguno lo quiero yo para un equipo que tenga aspiraciones en una categoría como es esta 2ª división A, han demostrado con su actitud todo lo contrario.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #150 el: 22 de Novembre de 2014, 20:45:57 pm »
14 jornades i 14 punts, mitjana Salamero... hem cremat ja un terc de la lliga i aixo cada dia pinta pitjor. Jo no se si canviant l'entrenador arreglarem res, pero es evident que alguna cosa haurem de fer.

Tinc la sensacio que si Olmo aguanta aquesta setmana contra Las Palmas quedara clar si els jugadors estan amb ell o li fan el llit. I jo crec que es mes aviat lo segon...

Però algú te dubtes a aquestes altures, jo avui he vist un partit que ho han demostrat tan clar, que qui no ho volgui veure aixì, es que creu amb el Reis Mags

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #151 el: 22 de Novembre de 2014, 20:48:34 pm »

Però algú te dubtes a aquestes altures, jo avui he vist un partit que ho han demostrat tan clar, que qui no ho volgui veure aixì, es que creu amb el Reis Mags
Be jo he vist el classic partit a camp contrari de fa molt de temps, potser ja es hora de canviar aquesta dinàmica  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat veterà

• Juvenil
« Respondre #152 el: 22 de Novembre de 2014, 20:50:49 pm »

Lo que en fa més por, es que un president que deixa entreveure que vol vendra el club,que l'equip es una pantomima, que no tenim entrenador,que hi ha molt pocs seguidors, en recorda tant a anys anteriors remuntan inclùs a decades ,a mi en fa molt mala espina, i tard o d'hora, haurem de tornar a començar desde molt abaix, i veurem qui serà capaç de tindra il.lusiò per aguantar-ho.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #153 el: 22 de Novembre de 2014, 20:54:24 pm »

Eso de que los jugadores le están haciendo la cama es una broma, no, si hubiera algún problema o malestar, los verdaderos profesionales a través de su capitán solicitarían hablar con el máximo responsable del Club para exponer dicha circunstancia, lo demás son cuentos, ya que la obligsación de todos ellos es defender la camiseta y escudo centenario del CE Sabadell FC dandolo todo en el campo y salir con una actitud profesional y honrosa, ya sabemos que se puede ganar y perder pero también están las formas.

Desconnectat veterà

• Juvenil
« Respondre #154 el: 22 de Novembre de 2014, 20:55:57 pm »

Eso de que los jugadores le están haciendo la cama es una broma, no, los verdaderos profesionales a través de su capitán solicitarían hablar con el máximo responsable del Club para exponer dicha circunstancia, lo demás son cuentos, ya que la obligsación de todos ellos es defender la camiseta y escudo centenario del CE Sabadell FC dandolo todo en el campo y salir con una actitud profesional y honrosa, ya sabemos que se puede ganar y perder pero también están las formas.
Hombre a esa altura de un seguidor de tantos años, me digas que eso es impensable,pues no es el primer caso y no hablo de otros clubs,

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #155 el: 22 de Novembre de 2014, 20:59:33 pm »

Eso de que los jugadores le están haciendo la cama es una broma, no, si hubiera algún problema o malestar, los verdaderos profesionales a través de su capitán solicitarían hablar con el máximo responsable del Club para exponer dicha circunstancia, lo demás son cuentos, ya que la obligsación de todos ellos es defender la camiseta y escudo centenario del CE Sabadell FC dandolo todo en el campo y salir con una actitud profesional y honrosa, ya sabemos que se puede ganar y perder pero también están las formas.
Hombre a esa altura de un seguidor de tantos años, me digas que eso es impensable,pues no es el primer caso y no hablo de otros clubs,

Estamos de acuerdo que hay formas y formas, pero si es así es una falta de respeto primero al Club que les paga, segundo a los socios y seguidores que no entendemos de otra cosa que hacer lo mejor para el club y tercero para la Ciudad de Sabadell por ser el máximo representante dentro del deporte profesional.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #156 el: 22 de Novembre de 2014, 21:07:45 pm »
Por cierto cuando harán una conjura en el vestuario para que cada uno ponga lo mejor que tiene para salir de esta situación y morir en el campo si hace falta por una camiseta y un escudo que es quién les paga y les deben el máximo respeto posible. ¿para cuándo?

Desconnectat veterà

• Juvenil
« Respondre #157 el: 22 de Novembre de 2014, 21:16:21 pm »
Por cierto cuando harán una conjura en el vestuario para que cada uno ponga lo mejor que tiene para salir de esta situación y morir en el campo si hace falta por una camiseta y un escudo que es quién les paga y les deben el máximo respeto posible. ¿para cuándo?

Estoy de acuerdo contigo, que el profesional debe salir a defender a quien le paga, al club que aún no sintiendo los colores, le abona religiosamente su nómima, pero eso es como pedir que los politicos no nos roben más, siempre habrá el que irá a la suya, sin ir más lejos, con Carreras, el tema Abraham Paz,y este que sabemos, pero yo después de más de 40 años siguiendo y sufriendo al Sabadell, no me va el pundonor, profesionalidad etc, etc,porqué las he visto de todos colores

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #158 el: 22 de Novembre de 2014, 21:30:29 pm »
Si los jugadores hubiesen querido hacer la cama al mister ya lo habrían hecho la semana pasada. El esperpento de hoy llevamos meses viendolo!

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #159 el: 22 de Novembre de 2014, 22:02:32 pm »
El que no acabo de entendre es que amb aquest entrenador i una plantilla molt similar, l'any passat vam passar del ultim lloc a la jornada 15 a tenir opcions de play-off fins el minut 89 del ultim partit amb el recre...
Hem tornat !