Vaig escoltar la entrevista a Gordillo a RS l'altre dia, no m'extranya que aquest enxufat que tenim com a entrenador, no vulgui parlar.... i del Gordillo, millor no dic res... però aquest equip, està ben fotut...
Es veu que veure vídeos a can Barça,i entrenar 4 dies a la potentisima lliga Georgiana,dona per anar de subidito...i que algu li digui que som el Sabadell,no Sabadel con va dir l'altre dia...ja el tinc creuat aquest paio
Gordillo dimisión!!! Alex vete ya!!!
Pareu de dir ******** .A mi me la pela com sigui el mister,mentres l'equip sumi punts i ens apropem a la zona tranquila,tant s'em dona que no vulgui parlar i que vingui del Barça..
No tinc res contra aquesta persona, és més, poder acabem la temporada en Play off, però li vagi be o malament, l'elecció no és professional. A veure si entenem que la segona A és futbol Professional, no pot estar un equip fent proves i donar oportunitats a gent sense experiència, i amb relacions personals força sospitoses... per no dir que la persona del Sr. Gordillo, en la entrevista a Radio Sabadell, no va tenir cap manera de demostrar als oyents que sap de futbol, és més, poc en sap si diu i es queda tan panxo, que dient que el Sabadell te jugador de toc i per això ha de jugar com el Barça. A mi m'agrada jugar a l'atac, m'agrada el joc del Barça, però és evident que no hi ha qualitat a l'equip per jugar així. És evident.... però el senyor Gordillo parla dient que els aficionats, que els periodistes, no estan dins del mon del futbol, per tant no en saben... o sigui, decisions gens professionals.
Sortirà be o malament, però és una loteria. I amb dues setmanes per treballar abans del primer partit, no hi han excuses.
Ser del Sabadell i animar a l'equip, no vol dir que ens posem vendes als ulls al que es fa malament.