Vergonya perquè? Tothom pot donar la seva opinió, qualsevol dia ens portaran un taquiller de can farsa però com que tindrà el adn de venedor de fum pues tots contents, ojala estigui equivocat i em mengi les mevas paraules
Vergonya de que certs personatges ja critiquin l'entrenador, sense haver-lo ni vist, sense coneixe'l... vergonya de que es fagin enquestes de quan temps durarà... si a tu no te'n fa, ho trobo molt bé. A mi si.
com bé dius, tothom pot donar la seva opinió, i jo donc la meva: Precisament per no coneixe'l i no tenir ni idea de com sortirà aquest entrenador, estic a tope amb ell! Té el meu suport total, i desitjo que se'l deixi treballar tranquil un temps abans de voler-li tallar el cap (perquè no us penseu que ara hem de guanyar a Las Palmas pim-pam) perquè si ell triomfa, tots triomfem.
Vagi per davant que desitjo tota la sort a Alex Garcia.....
A partir d´aqui, ojx, tothom té dret a defensar el seu fitxatge com també a criticar-lo, doncs no faltava mes. Compte amb una cosa....criticar l´oportunitat i el tipus de fitxatge no a ell mateix que suposo que fa la seva feina el millor que sap.
Des del meu punt de vista, s´insisteix en un "sistema Barça" que ja fa temps que no ens funciona i que està molt questionat per una part amplíssima de la grada. Francament parlar de 4-3-3 amb l´escassetat de pólvora que tenim, de mirar mes cap endavant que cap enrera (contrari a la tradició histórica del Sabadell) i sobretot del plantejament "guanyar per 4-3" ......algú pensa que sabrem fer 4 gols amb la plantilla actual si ens en fan 3?. Jo prefereixo guanyar per 1-0 que mostra un equip molt mes consistent, sense tants errors en defensa ni aquesta tan desesperadament adelantada.........
salvant les distàncies, aquesta ideal del futbol em recorda a l´època de Rubí i la proliferació de 2-4 i 3-4 a la NCA. Jo crec que tocava amarrar. ser pràctics i anar assegurant els punts, però això haurà de seguir esperant.....
El fitxatge pot ser encertat o no, el temps ho dirà, però com a concepte, fitxar un entrenador "no conegut" en una situació tant delicada esportiva, económica i institucionalment, comporta un risc elevat.
Al marge d´això, s´aprecia que Gordillo es mou en un mercat bastant bastant limitat tant quan es tracta de fitxar entrenadors com jugadors, fins el punt que no sé si no passat pel Nàstic (ja ni tan sols el Betis), ofereix alguna possibilitat.