Intentaré anar per parts, a veure:
1. Demanem més agressivitat i força a un entrenador i, si diu que "s'ha de passar l'aspiradora" (no he escoltat les declaracions, però vaig veure el partit així que ja m'imagino per on van els tiros), critiquem perquè "així no es guanyarà la plantilla". Tampoc cal ser tan tribunero, home.
2. El 4-4-2 em va semblar una bona/gran idea. Ben treballat, es pot fer molt mal. I amb els jugadors adequats. Aridai de 10 va ser esperpèntic, Collantes a dalt no feia més que queixar-se (i si després raja dels companys com vosaltres dieu, per mi ja pot anar a prendre pel sac), Juanto... bé, Juanto... Sotan hauria de quedar-se a Sevilla (suposo que un dels "aspirats" hauria de ser ell) i Hidalgo malhauradament no aguanta més de 40 minuts.
3. El poc que van jugar Marcos i Lucas Porcar, en especial el segon, van demostrar que fins ara se'ls hi ha donat massa poques oportunitats. Porcar de 10 en aquest sistema que plantejava l'entrenador pot ser fonamental. Eguaras em va encantar també.
4. És una mica més agradable veure jugar la pilota per terra que no acabar els partits amb tortículis com fins ara passava, no?