Autor Tema: Perquè tanta fragilitat defensiva?  (Llegit 2996 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2178
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:Perquè tanta fragilitat defensiva?
« Respondre #20 el: 11 de Desembre de 2014, 09:18:46 am »
Hervas és incapaç de fer una falta tàctica, incapaç!
Aridai és incapaç de fer una paret...no para de perdre pilotas...no desborda!!

Sort que ahir es va notar la presència de Juanjo..El pulmo del equip!

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12505
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Perquè tanta fragilitat defensiva?
« Respondre #21 el: 11 de Desembre de 2014, 09:22:20 am »
Més que fragilitat defensiva, jo veig inseguretat. Molta. I no només parlo de la defensa, també ho estenc a mig camp, ja que falta la pegada que ahir es va tornar a veure amb Juanjo Ciércoles.

Psicològicament veig a l'equip amb molts dubtes quan es tracta de defensar, d'afrontar un contracop, amb Nauzet també afectat per que s'ha vist venut en moltes jugades i quan surt o ha d'intervenir, ho fa sense la confiança necessària per a poder fer-ho amb garanties.

No és normal que un jugador que la temporada passada donava el nivell de primera com Martí Crespí estigui tant dubitatiu i lent, no és gens normal que Cristian la passada campanya sigués un punyal ofensivament parlant i ara una mare en defensa. El mig camp, igual, amb un Hervás o Eguaras que dubten molt a l'hora de repartir alguna batzegada que faci que el rival s'ho repensi al jugar per enmig. Potser això dona a entendre per que s'ha prescindit de Lorena.

Cal recuperar la seguretat i la confiança, per a ser una defensa més fiable. Esperem que es pugui aconseguir.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arturo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:Perquè tanta fragilitat defensiva?
« Respondre #22 el: 11 de Desembre de 2014, 09:35:40 am »
Coincidimos en que el centro del campo no es agresivo y todo el sistema defensivo duda.Arreglar esto con el fichaje de un hombre defensivo en la media o arreglarnos con lo que tenemos trabajando el aspecto defensivo.

Desconnectat Montesinos

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 225
Re:Perquè tanta fragilitat defensiva?
« Respondre #23 el: 11 de Desembre de 2014, 09:53:39 am »
I jo li donaria descans a Nauzet i una altra oportunitat a De Navas.

Desconnectat MrFutbol

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
  • Gènere: Masculí
    • The Big Scout
Re:Perquè tanta fragilitat defensiva?
« Respondre #24 el: 11 de Desembre de 2014, 12:47:24 pm »
Yo me pensaría seriamente lo de reforzar el tema defensivo en el mercado de invierno. La mayor parte de los problemas vienen por ahí y fundamentalmente en el medio campo...
@TheBigScout