Autor Tema: Objectiu: 19 punts abans de Nadal  (Llegit 1053 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Objectiu: 19 punts abans de Nadal
« el: 07 de Desembre de 2014, 21:07:30 pm »
La sensació que porta donant l'equip durant les primeres 15 jornades de lliga és de descens. Igual que Albacete o Llagostera. Faltaria 1 plaça més per adjudicar. Si la millora no és ràpida i contundent la temporada vinent serem a 2a.B
Segurament ni a Lugo ni a Alcorcón mereixiem palmar, però el fet és que em perdut, per errors molt puntuals, però em perdut.

Em costa mantindre l'esperança perque el joc de l'equip no em demostra massa on agafar-m'hi. Potser l'arribada de Juanjo o Longás, entre que agafen ritme de competició i minuts, és massa tard ja.......

La meva única esperança és arribar abans de les festes de nadal, amb almenys 19 punts sumats. Falten 3 partits i seria 1 victòria i 2 empats. A partir de llavors i amb algún retoc a la plantilla ja es veuria com encarar la segona part de la lliga.

Ja no és només pel sol fet dels punts, que també, però veure's massa enfonsat, psicològicament afecta a tots i penso que les sensacions observades fins ara tampoc ajuden a l'optimisme.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7104
  • Gènere: Masculí
Re:Objectiu: 19 punts abans de Nadal
« Respondre #1 el: 08 de Desembre de 2014, 12:35:47 pm »
Jo avui, Mutio, només trobo una solució, que son aquells tres partits seguits que sumes 7-9 punts i et tornen a la lliga. Pero de moment el vaixell s'enfonsa poc a poc.

I es que fent equips de segona B et porta a segona B, igual que experiments amb entrenadors amb jugadors molt justets. No es pot anar de pobre per la vida pq acabes sent pobre de solemnitat.

I si aixo ho ajuntem amb el merder que es veu que corre als despatxos i un president que està al Japó...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8067
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Objectiu: 19 punts abans de Nadal
« Respondre #2 el: 08 de Desembre de 2014, 13:15:29 pm »
Hem de pensar que l´any passat teniem 5 puntals a l´equip a modo de columna vertebral;    Longás, Juanjo Ciércoles, Collantes, ANIBAL i un Martí Crespí que es sortia.   Ara mateix els dos primers lesionats, Martí Crespi desaparegut en combat nomes Collantes dona la sensació de que l´equip existeix sobre el camp. Afegim el bon estat de forma de Tanabe la temporada passada i el disposar de dos homes com Moha i Tona Lao que donaven carácter a l´equip.....

Però és clar, cada temporada l´equip s´ha de re-inventar però....

1) Es perd llastimosament l´oportunitat de sustituir Aníbal amb un jugador desequilibrant, arriba el principi de temporada i es diu que amb Tamudo i Edgar n´hi ha
    prou. S´acaba portant Juanto al final, que no deixa de ser una promesa.....PRIMERA OPORTUNITAT PERDUDA buscant "jugadors baratets".....
2) Tocava un "cop de timó" amb el tema entrenador però tampoc.  No dubto que Alex Garcia tingui "materia prima" però falta experiencia i a mes a mes torna
    a reincidir amb un joc de toc que quan estàs avall és letal, perquè els gols encaixats pesen molt......SEGONA OPORTUNITAT PERDUDA buscant "entrenador
    baratet"......

I ara que?

Ahir vaig veure detalls en atac que la veritat és que no em van desagradar (tot i que lo del "fals 9) ni ho entenc ni ho entendre mai,  però el tema defensiu.....n´hi hauria per escriure un llibre sencer;

1) Perquè s´adelanten tant els centrals amb el partit empatat?
2) Perquè es separen tant els centrals?
3) I sobretot, perquè s´ha de seguir sempre el "manament sagrat" de sortir amb la pilota controlada en defensa encara que es perdi i quedin 5 minuts?  Darrera
    aquest tema, hi va haver ahir una de descoordinacions que flipes....aquesta pràctica és també letal quan estàs a baix.

En suma, una gestió económica MANIFESTAMENT MILLORABLE ens ha portat a haver de competir contra Mercedes amb un Seat Panda.


Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Objectiu: 19 punts abans de Nadal
« Respondre #3 el: 08 de Desembre de 2014, 15:01:49 pm »
Jo avui, Mutio, només trobo una solució, que son aquells tres partits seguits que sumes 7-9 punts i et tornen a la lliga. Pero de moment el vaixell s'enfonsa poc a poc.

I es que fent equips de segona B et porta a segona B, igual que experiments amb entrenadors amb jugadors molt justets. No es pot anar de pobre per la vida pq acabes sent pobre de solemnitat.

I si aixo ho ajuntem amb el merder que es veu que corre als despatxos i un president que està al Japó...

Si kita...però estem amb el de sempre. Al mig del camp del Girona hi juguen Pere Pons, cedit a l'Olot el mercat d'hivern de l'any passat, Eloi Amagat amb poques opcions l'any anterior i Granell que va baixar a 3a amb el Prat.
Tenim Racing, Leganés, Albacete, Mirandés, Llagostera....amb un nivell força més baix que el Sabadell. Tenim a Tenerife, Recre, Alavés, Lugo, Ponfe, Osasuna o Sabadell amb un nivell força similar. I ja per damunt Betis, Sporting, Las Palmas, Mallorca...etc que estan per damunt.

No estic gens d'acord que tinguem un equip de 2a B competint a 2a A. Tenim lesionats importants però tampoc hauria de ser una excusa cosntant. Cert que hi ha jugadors que estan oferint un rendiment molt per sota del que s'esperava d'ells i una fragilitat defensiva indecent. Però segueixo pensant que som de mitja taula baixa, pero mai de descens. El Girona no té millor equip que el Sabadell i mira on son. També podriem dir que té una plantilla de 2a B jugant a 2a A amb el centre del camp que juga, amb Mata a la davantera i que provenia del LLeida o un Sandaza que mai havia fotut un gol al arc iris i aquest any sembla Pelé. I això sense parlar de la graaan experiència del seu entrenador, i del gran futbol que proposa Pablo Machin.....Si comences a mirar plantilles de Leganés, Racing o Llagostera et comences a escagarrinar......

Ja sincerament em veig a 2aB el proper any, però si arribem amb 19 punts als nadals encara mantindré certa esperança....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3684
  • Gènere: Masculí
Re:Objectiu: 19 punts abans de Nadal
« Respondre #4 el: 08 de Desembre de 2014, 16:17:50 pm »
Collons mutiu quan llegeixo les teves paraules em puja la  moral, tens tota la raó a mes pitjor no podem anar, no podem tenir mes mala sort, mes lesions i algun que altre arbitratge, patirem , però ens salvarem

Desconnectat arturo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:Objectiu: 19 punts abans de Nadal
« Respondre #5 el: 08 de Desembre de 2014, 19:56:51 pm »
Hasta final de liga tenemos la oportunidad que necesitamos en este momento con el calendario