Jo avui, Mutio, només trobo una solució, que son aquells tres partits seguits que sumes 7-9 punts i et tornen a la lliga. Pero de moment el vaixell s'enfonsa poc a poc.
I es que fent equips de segona B et porta a segona B, igual que experiments amb entrenadors amb jugadors molt justets. No es pot anar de pobre per la vida pq acabes sent pobre de solemnitat.
I si aixo ho ajuntem amb el merder que es veu que corre als despatxos i un president que està al Japó...
Si kita...però estem amb el de sempre. Al mig del camp del Girona hi juguen Pere Pons, cedit a l'Olot el mercat d'hivern de l'any passat, Eloi Amagat amb poques opcions l'any anterior i Granell que va baixar a 3a amb el Prat.
Tenim Racing, Leganés, Albacete, Mirandés, Llagostera....amb un nivell força més baix que el Sabadell. Tenim a Tenerife, Recre, Alavés, Lugo, Ponfe, Osasuna o Sabadell amb un nivell força similar. I ja per damunt Betis, Sporting, Las Palmas, Mallorca...etc que estan per damunt.
No estic gens d'acord que tinguem un equip de 2a B competint a 2a A. Tenim lesionats importants però tampoc hauria de ser una excusa cosntant. Cert que hi ha jugadors que estan oferint un rendiment molt per sota del que s'esperava d'ells i una fragilitat defensiva indecent. Però segueixo pensant que som de mitja taula baixa, pero mai de descens. El Girona no té millor equip que el Sabadell i mira on son. També podriem dir que té una plantilla de 2a B jugant a 2a A amb el centre del camp que juga, amb Mata a la davantera i que provenia del LLeida o un Sandaza que mai havia fotut un gol al arc iris i aquest any sembla Pelé. I això sense parlar de la graaan experiència del seu entrenador, i del gran futbol que proposa Pablo Machin.....Si comences a mirar plantilles de Leganés, Racing o Llagostera et comences a escagarrinar......
Ja sincerament em veig a 2aB el proper any, però si arribem amb 19 punts als nadals encara mantindré certa esperança....