Doncs podem deixar de jugar ja, no cal presentar-se a cap partit més i anem planificant la temporada que ve, no? Així estalviem uns calerons i tenim temps de planificar la temporada.
Au vaaaaaaaaa, i pensant això seguireu venint al estadi? En serio, A què fer? A xiular i esperar que baixem per poder dir "veieu, ja ho havia dit jo que baixariem"?
Vergonya, VERGONYA em fa que s'obri aquest post a la Jornada 17!
L'últim partit va ser un desastre (sobretot la primera part), i el canvi d'entrenador de moment no s'ha notat (jo no era partidari del canvi, ja ho vaig dir), però falta moltíssim, i les coses poden canviar molt. El futbol és canvi constant. Sabem qui som i on som, i que l'objectiu és la permanència. En el futbol mai 2+2 és 4. Poden passar mil coses, tant podem enfonsar-nos perdent molts més partits seguits com podem agafar una ratxa de guanyar-ne 2 o 3, i agafar confiança per seguir sumant, perquè jo estic segur que tenim equip per mantenir-nos. Que caldrà patir fins la última jornada? Segurament sí. Però com diuen alguns (per sort!) : Jo tampoc em rendeixo!
Ah, i aprofito per dir que també trobo lamentable que durant el partit es xiuli o es fagi mofa dels nostres jugadors. Fent això perdrem segur sempre. Cadascú es prou grandet per fer el que trobi que va millor per l'equip. Jo no podria fer el que feu alguns, i per això no ho entenc.
Visca el Sabadell!