Autor Tema: Som de 2aB  (Llegit 14651 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:Som de 2aB
« Respondre #40 el: 15 de Desembre de 2014, 22:14:51 pm »
Tens molta raó felix, però dóna la sensació com si no cobressin, i per tant, no rendeixen.
I al soci ens dóna la sensació que se n'enfoten de nosaltres i els hi sua l'escut i la samarreta a quadres ( per davant només...)
Però sí és cert, tal i com he dit molts cops, que aquí l'únic que pateix un descens, som els aficionats, ja que la majoria de jugadors fotrien el camp.

Creéis que somos los únicos que sufriríamos el descenso? los jugadores saben que si el equipo y el rendimiento de ellos mismos sigue igual, al 90% de los jugadores, se les va a ACABAR LA CARRERA EN EL FUTBOL PROFESIONAL.
Que equipo de segunda A los va a fichar viendo  el rendimiento que han ofrecido esta temporada?

Ellos son los únicos que pueden cambiar la situación y confío en que lo harán, SE JUEGAN SU FUTURO, IGUAL QUE EL DEL CLUB.

El principal problema que veo en el equipo es la desconfianza que hay en los propios jugadores, el 90% de ellos, están jugando a un 50% de su nivel, no se ofrecen, fallan controles fáciles, no cubren bien las posiciones, llegan tarde, fallan pases de regionales, todo esto es psicológico, es una presión bestial y una falta de confianza que hace que piense en cada momento y no esté metido en el partido al 100%.
Se de lo que hablo lo he sufrido en mis propias carnes en otro deporte, cuando la cabeza y el miedo se apoderan de ti para no fallar, no te dejas llevar jugando como sabes, pasa lo que he comentado anteriormente, y eso es lo que le está pasando al equipo.

El año pasado la columna vertebral en la defensa es la misma y en casa fuimos el mejor equipo de la temporada, un equipo sólido con confianza, ellos sabían que iban a ganar, se lo creían, y al final las victorias llegaban, jugaban sin pensar en perder, solo en ganar.

Ahora se juega a no perder, a no fallar en el campo, a no fallar el control, a no fallar el pase a no ofrecerse y entrar en el juego por miedo a no cagarla, con las consecuencias negativas que tiene eso en el equipo.

Creo que es un problema psicológico y que todos, tenemos que poner nuestro granito de arena para intentar revertir esta situación, si pitamos, chillamos y criticamos a nuestros jugadores esa mentalidad negativa no se irá y por lo tanto estaremos condenados a ser equipo de Segunda B el año que viene.

Los jugadores son los que son, para lo bueno, para lo malo, hay que confiar en ellos, el que quiera chillar y criticar que se quede en su casa mirándolo por la televisión, allí que se desahogue, y cuando de verdad quiera ayudar al club, al equipo y confíe en que se puede, que venga y que anime.

Entre todos lo conseguiremos.
Perfecta la exposicion;opino lo mismo.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #41 el: 15 de Desembre de 2014, 22:43:11 pm »
Un post muy parecido se abrió la temporada pasada y creo recordar que por el mismo forero que ha abierto éste.
La cosa está difícil pero ni mucho menos tenemos que aceptar que a mediados de diciembre tenemos que ir preparando ya la próxima temporada en segunda b. Ejemplos de equipos casi desauciados que se acaban salvando hay cada aňo, por eso hay que analizar qué hicieron estos equipos para salir de ahí y, sobretodo, si tenemos a la gente necesaria dentro del club para cambiar la peligrosa dinámica de resultados y mal ambiente en la grada.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #42 el: 15 de Desembre de 2014, 23:37:26 pm »
Un post muy parecido se abrió la temporada pasada y creo recordar que por el mismo forero que ha abierto éste.

Doncs t'equivoques company. L'any passat no vaig obrir cap post d'aquest tipus. Abans de dir res sobre mi, informa't bé.

L'any passat no ho veia ni la meitat de negre del que ho veig aquest any.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #43 el: 15 de Desembre de 2014, 23:57:03 pm »

Doncs t'equivoques company. L'any passat no vaig obrir cap post d'aquest tipus. Abans de dir res sobre mi, informa't bé.

L'any passat no ho veia ni la meitat de negre del que ho veig aquest any.

Company, he dit semblant. Revisa't aquest post, potser alguna semblança hi trobes. 

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=29340.0

"Vist que aquest equip, jugui millor, pitjor, mig bé, perdi contra el Barça B més fluix -i amb diferència- des que va tornar a 2aA....no pot guanyar fora de casa i sabent el calendari que ens ve a sobre, penso que si el Sabadell no arriba a les festes de nadal amb almenys 22 punts (1 victòria i 1 empat), serem equip de 2aB amb tota seguretat. Les sensacions no han estat bones en tota la 1a volta i no canviarà de sobte.
A més, tots sabem que la gran majoria d'equips que arriben a aquestes alçades de la lliga on som nosaltres, acaben baixant.

Personalment crec que l'any vinent estarem a 2a B i llavors m'agradarà veure a tots els qui vau ser tan crítics amb la gestió Soteres i aplaudint tant contundment el canvi, que sortiu a explicar-vos. Mai vaig entendre crítiques tant ferotges cap a una directiva que amb 7 anys ens va dur de 3a a 2aA. I evidentment que l'antiga directiva té la seva qüota de responsabilitat (segurament per tenir-ne poca -de responsabilitat- quan tocava tenir-ne més), però el fet és que ells ara no són al capdevant.

Potser estic molt negatiu, però tot indica que al juny viurem un descens de categoria si no sumem el que toca abans de nadal i no ve un entrenador bregat en aquestes situacions.

PD: no tinc ni idea, però caldria saber del cert perque no sempre l'actitud de l'equip no és bona. Hi passa alguna cosa al vestidor? Problemes entre companys? Poca implicació d'algun futbolista? Problemes de cobrament? Passa alguna cosa greu que pugui influir després sobre el camp?"

« Darrera modificació: 16 de Desembre de 2014, 00:01:09 am per dani_CES »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #44 el: 16 de Desembre de 2014, 00:00:17 am »
Res a veure company. En un lloc es parla de puntuacions....que per cert es van COMPLIR i aquest any ja no hi tinc cap esperança.

Absolutament res a veure ....

www.miequipo.es

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #45 el: 16 de Desembre de 2014, 00:02:36 am »
Res a veure company. En un lloc es parla de puntuacions....que es van complir i aquest any no hi tinc cap esperança.

Les situacions son diferents, però el teu pesimisme i seguretat en el descens del nostre equip en ambdós casos és molt semblant. No es pot dir que a día 15 de Decembre que estem a segona b sense possibilitat de canviar aquesta situació. Difícil, però, ni molt menys impossible.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #46 el: 16 de Desembre de 2014, 00:04:59 am »
Res a veure company. En un lloc es parla de puntuacions....que es van complir i aquest any no hi tinc cap esperança.

Les situacions son diferents, però el teu pesimisme i seguretat en el descens del nostre equip en ambdós casos és molt semblant. No es pot dir que a día 15 de Decembre que estem a segona b sense possibilitat de canviar aquesta situació. Difícil, però, ni molt menys impossible.

Un post no té a veure amb l'altre....mirat-ho com vulguis.
L'any passat vam veure un canvi en l'actitud quan es va canviar d'entrenador i aquest any ni això.

Tu tens la teva opinió, molt respectable, i jo tinc la meva.

www.miequipo.es

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #47 el: 16 de Desembre de 2014, 09:55:39 am »

Doncs podem deixar de jugar ja, no cal presentar-se a cap partit més i anem planificant la temporada que ve, no? Així estalviem uns calerons i tenim temps de planificar la temporada.

Au vaaaaaaaaa, i pensant això seguireu venint al estadi? En serio, A què fer? A xiular i esperar que baixem per poder dir "veieu, ja ho havia dit jo que baixariem"?

Vergonya, VERGONYA em fa que s'obri aquest post a la Jornada 17!

L'últim partit va ser un desastre (sobretot la primera part), i el canvi d'entrenador de moment no s'ha notat (jo no era partidari del canvi, ja ho vaig dir), però falta moltíssim, i les coses poden canviar molt. El futbol és canvi constant. Sabem qui som i on som, i que l'objectiu és la permanència. En el futbol mai 2+2 és 4. Poden passar mil coses, tant podem enfonsar-nos perdent molts més partits seguits com podem agafar una ratxa de guanyar-ne 2 o 3, i agafar confiança per seguir sumant, perquè jo estic segur que tenim equip per mantenir-nos. Que caldrà patir fins la última jornada? Segurament sí. Però com diuen alguns (per sort!) :  Jo tampoc em rendeixo!

Ah, i aprofito per dir que també trobo lamentable que  durant el partit es xiuli o es fagi mofa dels nostres jugadors. Fent això perdrem segur sempre. Cadascú es prou grandet per fer el que trobi que va millor per l'equip. Jo no podria fer el que feu alguns, i per això no ho entenc.

Visca el Sabadell!

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #48 el: 16 de Desembre de 2014, 10:47:45 am »

Visca el Sabadell!

Be partint de la base que tothom pot escriure i opinar el que es vulgui, donc la meva opiniò sobre aquests post ja fa dies que em volta per el cap, no se si es va obrir per la emprenyada del moment  o amb una certa mala llet la meva opinio es que encara es massa d'ora per aquestes coses queden molts punts per disputar  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #49 el: 16 de Desembre de 2014, 10:57:09 am »
Mutio dice verdades como puños...y yo pienso como el,vamos a bajar a2B y el que aun tenga esperanzas de salvacion,pues bienvenido a los mundos de Yupi :wall:
Estos jugadores son una banda,hasta el ejercito de Pancho Villa lo haria mejor :rant:
Jugadores mercenarios me dais mucha tirria,se puede ser un equipo humilde y no sacar resultados... Pero lo que no se puede tolerar y bajo ningun concepto es que SE ARRASTREN POR EL CAMPO SEMANA TRAS SEMANA,GANDULES QUE SOYS UNOS GANDULES!!! Verguenza me da que cobren la morterada que cobran cada mes por tocarse los c******.Nos habeis hundido a los socios y aficionados,volveremos a luchar desde la 2 B pero sin vosotros mercenarios...el centre d'esports Sabadell es MUCHO mas que una banda de gandules tocahuevos :angry2:
Y de la directiva mejor me ahorro saliva porque me hecharian del foro...
TORNAREM A SER GRANS!!!
Tandebó us puguem fer menjar posts com aquests al juny. Em poso un recordatori al mòbil pel 15 de juny!
VISCA EL SABADELL

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #50 el: 16 de Desembre de 2014, 12:06:13 pm »
Com tants d´altres després de molts mesos de ser un simple observador decideixo opinar sobre la trista situació que en aquests moments ens toca viure.
Després del patètic partit del diumenge, les reflexions d´en Mutiu ens van venir a molts al cap, veient clarament que la solució no era el canvi d´entrenador i que tot apuntat que la cosa anirá de mal en pitjor.
No crec que sigui l´únic que l´actual situació li recordi al 2006 amb els descens a 3a, hi ha molts paral.lelismes ( desmotivació i actitud, directiva errant, entrenadors incapacitats) però el que encara ho agreuja més , és la baixa qualitat de la plantilla especialmente amb els fitxatges d´aquesta temporada.
Per tant esperem un canvi de rumb i que el juny ens tinguem de menjar tots aquests comentaris

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #51 el: 16 de Desembre de 2014, 12:27:58 pm »
Mutio dice verdades como puños...y yo pienso como el,vamos a bajar a2B y el que aun tenga esperanzas de salvacion,pues bienvenido a los mundos de Yupi :wall:
Estos jugadores son una banda,hasta el ejercito de Pancho Villa lo haria mejor :rant:
Jugadores mercenarios me dais mucha tirria,se puede ser un equipo humilde y no sacar resultados... Pero lo que no se puede tolerar y bajo ningun concepto es que SE ARRASTREN POR EL CAMPO SEMANA TRAS SEMANA,GANDULES QUE SOYS UNOS GANDULES!!! Verguenza me da que cobren la morterada que cobran cada mes por tocarse los c******.Nos habeis hundido a los socios y aficionados,volveremos a luchar desde la 2 B pero sin vosotros mercenarios...el centre d'esports Sabadell es MUCHO mas que una banda de gandules tocahuevos :angry2:
TORNAREM A SER GRANS!!!
Tandebó us puguem fer menjar posts com aquests al juny. Em poso un recordatori al mòbil pel 15 de juny!

Tan de bo Felix....tan de bo.

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #52 el: 16 de Desembre de 2014, 12:34:18 pm »

Au vaaaaaaaaa, i pensant això seguireu venint al estadi? En serio, A què fer? A xiular i esperar que baixem per poder dir "veieu, ja ho havia dit jo que baixariem"?

Respecto totes les opinions. Respecteu la meva....

I només una cosa...jo MAI MAI he xiulat al meu equip durant els 90 minuts de joc.... per més patètic que hagi estat l'espectacle.

Intenta no "donar per fet" actes que a alguns ni ens passarien pel cap. Intenta-ho només....

www.miequipo.es

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #53 el: 16 de Desembre de 2014, 12:50:36 pm »

I només una cosa...jo MAI MAI he xiulat al meu equip durant els 90 minuts de joc.... per més patètic que hagi estat l'espectacle.

Intenta no "donar per fet" actes que a alguns ni ens passarien pel cap. Intenta-ho només....

"Aplica't el cuentu". Respectar la teva opinió no treu que em fagi vergonya veure que hi ha gent que dóna per fet que baixarem a la jornada 17. Vols pensar això, molt bé. T'ho respecto. Però no esperis que ho comparteixi i que no ho critiqui.

Tu respecta que n'hi ha que creurem en la permanència mentres matemàticament sigui possible. I que jo sàpiga, encara ho és. A veure deixem contar.. estem a 4 punts de la salvació i en queden 75 per jugar-se... sí, encara és possible.

I, quan he parlat de  "la gent que xiula", parlo de la gent que xiula. No parlo de tu. No tinc ni idea del que fas tu, i per tant no dono res per fet. Fes el favor de no donar per fet tampoc tu certes coses. Intenta-ho també... que alguns sembla que us molesti veure alguna opinió més optimista que la vostra. O simplement una opinió diferent a la vostra.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1335
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #54 el: 16 de Desembre de 2014, 14:08:06 pm »
TORNAREM A SER GRANS!!!

Tan de bo Felix....tan de bo.

Desitjo menjar-me aquest post al forn i amb patates!!!
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #55 el: 16 de Desembre de 2014, 14:10:53 pm »
"Aplica't el cuentu". Respectar la teva opinió no treu que em fagi vergonya veure que hi ha gent que dóna per fet que baixarem a la jornada 17. Vols pensar això, molt bé. T'ho respecto. Però no esperis que ho comparteixi i que no ho critiqui.

En resum, com sempre: No t'agrada una opinió que no és la teva i com a tal, intentes recriminar que la expressi dient que et fa vergonya la opinió d'una persona.

No estic gens d'acord amb en MUTIO, per que no estem encara matemàticament a Segona B i per estrany que sigui, amb les vacances de Nadal i el mercat tenim molt marge de maniobra encara, però respecta les opinions molt diferents a la teva, com fem els demés, si us plau.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #56 el: 16 de Desembre de 2014, 15:05:23 pm »

Tu respecta que n'hi ha que creurem en la permanència mentres matemàticament sigui possible. I que jo sàpiga, encara ho és. A veure deixem contar.. estem a 4 punts de la salvació i en queden 75 per jugar-se... sí, encara és possible.

I, quan he parlat de  "la gent que xiula", parlo de la gent que xiula. No parlo de tu. No tinc ni idea del que fas tu, i per tant no dono res per fet. Fes el favor de no donar per fet tampoc tu certes coses. Intenta-ho també... que alguns sembla que us molesti veure alguna opinió més optimista que la vostra. O simplement una opinió diferent a la vostra.

Et retrates, un cop més, tu solet company. Ets més optimiste que jo? Si, ho ets. Em sembla fantàstic, però veig que el tema del "respecte" ja et costa més.

Quan trobis que jo he faltat al respecte a algú en aquest forum en els més de 10 anys que hi escric, m'ho comentes company. Mentrestant si et "fa vergonya" escoltar o llegir opinions diferens a la teva, és que potser tens un problema.

www.miequipo.es

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #57 el: 16 de Desembre de 2014, 15:10:02 pm »

En resum, com sempre: No t'agrada una opinió que no és la teva i com a tal, intentes recriminar que la expressi dient que et fa vergonya la opinió d'una persona.

No estic gens d'acord amb en MUTIO, per que no estem encara matemàticament a Segona B i per estrany que sigui, amb les vacances de Nadal i el mercat tenim molt marge de maniobra encara, però respecta les opinions molt diferents a la teva, com fem els demés, si us plau.

Quina mània en agafar-se les coses com més us convenen. Al meu entendre, dir que sents vergonya aliena de certa opinió  no vol dir no respectar-la.

No respectar-la seria insultar-lo o menysternir-lo per haver opinat diferent, o dir-li que no opinés això (cosa que no faré mai pq tothom és lliure d'opinar el que vulgui, igual que jo puc opinar que una opinió em fa vergonya, llàstima, pena o no m'agrada).

Dir que em fa vergonya que hi hagi gent que digui que estem a segona B a aquestes altures, és una descripció del que he sentit al llegir certs comentaris. No li busqueu tres peus al gat.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #58 el: 16 de Desembre de 2014, 15:27:31 pm »

Et retrates, un cop més, tu solet company. Ets més optimiste que jo? Si, ho ets. Em sembla fantàstic, però veig que el tema del "respecte" ja et costa més.

Quan trobis que jo he faltat al respecte a algú en aquest forum en els més de 10 anys que hi escric, m'ho comentes company. Mentrestant si et "fa vergonya" escoltar o llegir opinions diferens a la teva, és que potser tens un problema.

Al meu entendre donar la meva opinió, i que aquesta sigui que em fan vergonya certs comentaris, no és faltar al respecte a ningú.

Però bé, si les meves paraules les has sentit com una falta de respecte. Et demano disculpes.

Salut company!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #59 el: 16 de Desembre de 2014, 15:31:46 pm »

Al meu entendre donar la meva opinió, i que aquesta sigui que em fan vergonya certs comentaris, no és faltar al respecte a ningú.

Però bé, si les meves paraules les has sentit com una falta de respecte. Et demano disculpes.

Salut company!

No he creat aquest post perque ningú s'enfadi amb ningú. És el meu estat d'ànim envers una situació que veig irrevocable. Res més que això...
Accepto tot el que has dit i tan de bo el proper mes de juny em pogueu recordar aquestes paraules. Jo no sóc d'aquells que diuen.... "ja us ho deia jo...."

De veritat que m'entristeix molt veure com molts jugadors ni s'esforcen i poc a poc es va distanciant la zona de salvació.

www.miequipo.es