Autor Tema: Som de 2aB  (Llegit 14628 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re:Som de 2aB
« Respondre #60 el: 16 de Desembre de 2014, 16:08:17 pm »

Au vaaaaaaaaa, i pensant això seguireu venint al estadi? En serio, A què fer? A xiular i esperar que baixem per poder dir "veieu, ja ho havia dit jo que baixariem"?

Vergonya, VERGONYA em fa que s'obri aquest post a la Jornada 17!

Respecto totes les opinions. Respecteu la meva....

I només una cosa...jo MAI MAI he xiulat al meu equip durant els 90 minuts de joc.... per més patètic que hagi estat l'espectacle.

Intenta no "donar per fet" actes que a alguns ni ens passarien pel cap. Intenta-ho només....

"Aplica't el cuentu". Respectar la teva opinió no treu que em fagi vergonya veure que hi ha gent que dóna per fet que baixarem a la jornada 17. Vols pensar això, molt bé. T'ho respecto. Però no esperis que ho comparteixi i que no ho critiqui.

Tu respecta que n'hi ha que creurem en la permanència mentres matemàticament sigui possible. I que jo sàpiga, encara ho és. A veure deixem contar.. estem a 4 punts de la salvació i en queden 75 per jugar-se... sí, encara és possible.

I, quan he parlat de  "la gent que xiula", parlo de la gent que xiula. No parlo de tu. No tinc ni idea del que fas tu, i per tant no dono res per fet. Fes el favor de no donar per fet tampoc tu certes coses. Intenta-ho també... que alguns sembla que us molesti veure alguna opinió més optimista que la vostra. O simplement una opinió diferent a la vostra.

Et retrates, un cop més, tu solet company. Ets més optimiste que jo? Si, ho ets. Em sembla fantàstic, però veig que el tema del "respecte" ja et costa més.

Quan trobis que jo he faltat al respecte a algú en aquest forum en els més de 10 anys que hi escric, m'ho comentes company. Mentrestant si et "fa vergonya" escoltar o llegir opinions diferens a la teva, és que potser tens un problema.

Al meu entendre donar la meva opinió, i que aquesta sigui que em fan vergonya certs comentaris, no és faltar al respecte a ningú.

Però bé, si les meves paraules les has sentit com una falta de respecte. Et demano disculpes.

Salut company!

No he creat aquest post perque ningú s'enfadi amb ningú. És el meu estat d'ànim envers una situació que veig irrevocable. Res més que això...
Accepto tot el que has dit i tan de bo el proper mes de juny em pogueu recordar aquestes paraules. Jo no sóc d'aquells que diuen.... "ja us ho deia jo...."

De veritat que m'entristeix molt veure com molts jugadors ni s'esforcen i poc a poc es va distanciant la zona de salvació.

Jo tampoc soc dels que esperen per "recordar-te aquestes paraules". Seria una actitud bastant infantil. De fet, encara que ara ho veiem de punts de vista diferents (jo no veig pas que la situació sigui irrevocable. Difícil sí, però no insalvable), el que tots desitgem és el mateix. I això ho sabem.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #61 el: 16 de Desembre de 2014, 17:28:08 pm »
Estem en una situacio de maxima emergencia o triem tota la artilleria i disparem fins el final, o podem començar a cavar les nostres tumbes.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5157
« Respondre #62 el: 16 de Desembre de 2014, 17:33:09 pm »
Estem en una situacio de maxima emergencia o triem tota la artilleria i disparem fins el final, o podem començar a cavar les nostres tumbes.
o et toca l'euromillón...  :happy2:

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #63 el: 16 de Desembre de 2014, 20:22:31 pm »
o et toca l'euromillón...  :happy2:

Si tingues diners compraba el club. I portaba 6000 persones per partit minim

Desconnectat MrFutbol

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
    • The Big Scout
« Respondre #64 el: 18 de Desembre de 2014, 12:45:15 pm »
No hay que hundirse todavia, que queda la segunda vuelta entera. Sie nos ponemos así ya tiramos la toalla directamente. Yo sigo confiando....
@TheBigScout

Desconnectat David Sab

• Infantil
  • Missatges: 124
« Respondre #65 el: 18 de Desembre de 2014, 18:56:39 pm »
si guanyem un partits seguits segur que ens enganxem

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #66 el: 21 de Desembre de 2014, 13:48:15 pm »
Ayer nueva derrota y muchos más bajan los brazos y piensan igual que el creador del post en eso que somos de 2ªB...

Yo me sigo negando, miro la clasificación y pienso que solo tenemos que combatir contra Albacete, Llagostera, Racing y Leganés + alguno que ronde la zona de peligro en las últimas jornadas. No parece tan difícil y me veo superiores a ellos pese a las adversidades. Y todo sin contar si hay un descenso administrativo que nos salve el c.ulo.

Va! Que todavía la situación puede ser reversible, difícil pero a ver que pasa en los próximos días con la junta calentita, mercado de fichajes y los próximos partidos en casa.
@javi_gt86

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #67 el: 21 de Desembre de 2014, 13:52:00 pm »
Sólo 4 puntos del descenso, cuestión de que no se alargue esa distancia y poder conseguir una racha de victorias. Lo seguís viendo difícil, verdad? Bueno, a ver que tal después de las fiestas y que tengamos suerte en el 2015
@javi_gt86

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #68 el: 21 de Desembre de 2014, 14:03:15 pm »
Ayer nueva derrota y muchos más bajan los brazos y piensan igual que el creador del post en eso que somos de 2ªB...

Yo me sigo negando, miro la clasificación y pienso que solo tenemos que combatir contra Albacete, Llagostera, Racing y Leganés + alguno que ronde la zona de peligro en las últimas jornadas. No parece tan difícil y me veo superiores a ellos pese a las adversidades. Y todo sin contar si hay un descenso administrativo que nos salve el c.ulo.

Va! Que todavía la situación puede ser reversible, difícil pero a ver que pasa en los próximos días con la junta calentita, mercado de fichajes y los próximos partidos en casa.

La verdad es que para salvarnos el rendimiento del equipo tiene que cambiar mucho, ahora ya no valdrá ir ganando algunos partidos en casa y puntuando de vez en cuando fuera. Para salvarnos hay que cambiar al equipo y hacerlo muy competitivo. Tiempo hay de sobras, pero hay que pasar de ser una banda a nivel defensivo a ser de los mejores en este aspecto y también saber como atacar cuando se tiene el balón.

Hay que coger a un buen entrenador (alguien que entienda) y alguna cesión interesante (recuperar a Clerc nos iría muy pero que muy bien).
« Darrera modificació: 21 de Desembre de 2014, 14:27:24 pm per jarisacat »

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #69 el: 21 de Desembre de 2014, 16:34:21 pm »
Yo viendo algunos equipos que tenemos por encima nuestro me deprime más, si con un poco mas estariamos a mitad de tabla tranquilamente. . Espero que con una pequeña racha los alcanzemos y podamos salir de estos puestos, nosotros estaremos mal pero es que otros tanto ni saben como tienen esos puntos, esta es mi esperanza para no que no seamos unos de los cuatro últimos, por cierto siempre setiene que añadir al equipo que cae en barrena en la segunda vuelta y desciende.
Espero que estas dos semanas nos ayuden a desconectar y cambiar la dinamica a la vuelta, que en el club se lo curren como la situación lo pide dentro de las posibilidades que tengamos.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1335
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #70 el: 21 de Desembre de 2014, 17:28:28 pm »
Fuera de casa no vamos a ganar ningun partido(salvo milagro) o sea todo pasaria por ganarl el 95% de los partidos en casa. Total visto que en casa tambien damos PENA,el resultado es evidente...
Mucho pero mucho,mucho,mucho tendrian que cambiar las cosas para salvarnos.Si es que 15 puntos en casi toda la primera vuelta es de PATIO DE COLEGIO!!!
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #71 el: 21 de Desembre de 2014, 19:02:36 pm »
Fuera de casa no vamos a ganar ningun partido(salvo milagro) o sea todo pasaria por ganarl el 95% de los partidos en casa. Total visto que en casa tambien damos PENA,el resultado es evidente...
Mucho pero mucho,mucho,mucho tendrian que cambiar las cosas para salvarnos.Si es que 15 puntos en casi toda la primera vuelta es de PATIO DE COLEGIO!!!

El tema es ese, qué hacer para cambiar radicalmente el panorama.
Pero tiempo para enderezar el rumbo hay; quedan todavía muchos puntos en disputa.

« Darrera modificació: 21 de Desembre de 2014, 20:36:49 pm per jarisacat »

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3814
« Respondre #72 el: 21 de Desembre de 2014, 20:48:39 pm »
Yo la verdad que ayer por la noche me sentía derrotado , pensaba que no teniamos nada que hacer y que se acabó lo bonito, el ascenso y la ilusión de los primeros partidos en liga adelante, sobretodo.

Pero ahora una vez que prácticamente ha finalizado la jornada quiero y necesito creer todavia en que vamos a levantar el vuelo, vienen ahora unos dias especiales, de ilusión y es la que yo no quiero perder.

Todo y que es muy dificil enderezar el rumbo y la mayoria estais muy desanimados (yo no estoy mejor),algunas cosas "positivas":

1.-Una vez que ganemos, estoy seguro que peor que la última racha que llevamos será difícil coger otra igual.
2.- Parece que el tema económico se puede solucionar y es muy posible que llegue algún fichaje que al menos pueda levantarnos el ánimo (más que por la calidad porque en algun puesto jugamos sin nadie y bienvenido será).
3.- Si ganamos al Recre es posible, que por el calendario de la próxima jornada, estemos a 2 puntos de la salvación y volveremos a jugar en casa en la siguiente.
4.- Nuestros rivales a dia de hoy  (Racing, Llagostera, Mallorca, Osasuna, Barça B) nos visitan en la segunda vuelta.
5.-Si equipos como Girona, Ponferradina y algun otro similar suman o van a sumar 30 puntos o más en 1 vuelta, porque nosotros no lo podemos hacer?
6.- Por cierto, este año la puntuación de los de abajo es menor que la del año pensado (o me lo parece) y a lo mejor con 48-49 ya te quedas.

Bueno, si alguien se le ocurre alguna más que la apunte y como dijo ayer nuestro capitán la afición no puede bajar los brazos y no los podemos dejar sólos en el intento en diciembre , cuando estamos a 5 puntos de la salvación y quedando más de una vuelta.

Se que todo lo que apunto son hipótesis y a lo mejor si no ganamos al Recre dejaré de creer yo mismo en ellas,  pero en estas 2 semanas quiero ser positivo, después del cabreo de anoche.

Animos a todos los  arlequinados, a los de verdad (los de en primera,segunda o tercera) ...
Para mi , y es mi opinión, no me lo parecen mucho los  que ya se quieren bajar del carro en marcha o ya anuncian que si bajamos no cuenten con ellos.
« Darrera modificació: 22 de Desembre de 2014, 08:43:25 am per gol del Sabadell »
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #73 el: 21 de Desembre de 2014, 20:52:02 pm »
Un apunt mes;  Real Valladolid, 7 - FC Barcelona B, 0. Una mostra mes de lo desaconsellable que és el sistema defensiu Barça en aquesta categoría.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

• President
  • un camp de primera
« Respondre #74 el: 21 de Desembre de 2014, 20:54:54 pm »
Yo la verdad que ayer por la noche me sentía derrotado , pensaba que no teniamos nada que hacer y que se acabó lo bonito, el ascenso y la ilusión de los primeros partidos en liga adelante, sobretodo.

Pero ahora una vez que prácticamente ha finalizado la jornada quiero y necesito creer todavia en que vamos a levantar el vuelo, vienen ahora unos dias especiales, de ilusión y es la que yo no quiero perder.

Todo y que es muy dificil enderezar el rumbo y la mayoria estais muy desanimados (yo no estoy mejor),algunas cosas "positivas":

1.-Una vez que ganemos, estoy seguro que peor que la última racha que llevamos será difícil coger otra igual.
2.- Parece que el tema económico se puede solucionar y es muy posible que llegue algún fichaje que al menos pueda levantarnos el ánimo (más que por la calidad porque en algun puesto jugamos sin nadie y bienvenido será).
3.- Si ganamos al Recre es posible, que por el calendario de la próxima jornada, estemos a 2 puntos de la salvación y volveremos a jugar en casa en la siguiente.
4.- Nuestros rivales a dia de hoy  (Racing, Llagostera, Mallorca, Osasuna, Barça B) nos visitan en la segunda vuelta.
5.-Si equipos como Girona, Ponferradina y algun otro similar suman o van a sumar 30 puntos o más en 1 vuelta, porque nosotros no lo podemos hacer?
6.- Por cierto, este año la puntuación de los de abajo es menor que la del año pensado (o me lo parece) y a lo mejor con 48-49 ya te quedas.

Bueno, si alguien se le ocurre alguna más que la apunte y como dijo ayer nuestro capitán la afición no puede bajar los brazos y no los podemos dejar sólos en el intento ya cuando estamos a 5 puntos de una salvación y quedando más de una vuelta.

Se que todo lo que apunto son hipótesis y a lo mejor si no ganamos al Recre dejaré de creer yo mismo en ellas,  pero en estas 2 semanas quiero ser positivo, después del cabreo de anoche.

Animos a todos los  arlequinados, a los de verdad (los de en primera,segunda o tercera) ...
Para mi , y es mi opinión, no me lo parecen mucho los  que ya se quieren bajar del carro en marcha o ya anuncian que si bajamos no cuenten con ellos.

Es bueno pensar positivamente, gol del Sabadell, pero lo que a la mayoría nos sucede es que no vemos ni entrenador ni jugadores desequilibrantes para un envite que no es imposible ni extremadamente difícil aún pero si va complicando jornada a jornada.......Y este "sistema" que se nos impone temporada sí temporada también, tampoco ayuda.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #75 el: 21 de Desembre de 2014, 21:05:37 pm »
Un apunt mes;  Real Valladolid, 7 - FC Barcelona B, 0. Una mostra mes de lo desaconsellable que és el sistema defensiu Barça en aquesta categoría.

Sí. I el Valladolid de Rubi (que també podria jugar així) normalment juga un 4-2-3-1! Al principi jugava a lo Barça (fa uns quants anys) però quan s'ha fet un nom ha estat jugant una mica diferent.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2119
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #76 el: 21 de Desembre de 2014, 23:54:15 pm »

7- Hi ha equips encara pitjors que nosaltres. És la Segona menys competitiva dels 4 anys que portem

8- Tenim 3 vertaders professionals a la plantilla com són Hidalgo, Juanjo i Sant De Navas que no abaixaran els braços mai. L'afició hem d'estar amb ells i tot surtirà bastant millor.

9- Tenim Nadal perquè es recuperi un dels millors mig centres creadors de la categoria: Longás

10- L'afició que ha vist desfilar per la Nova Creu Alta Rapitenques, Badalones, Europas i Reus, per exemple i amb tot el respecte, NO PODEM llançar la tovallola fins que un descens no sigui matemàtic

11- L'últim partit de la lliga és a casa

Salut!

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
« Respondre #77 el: 21 de Desembre de 2014, 23:55:27 pm »
La realitat és que necessitem 35 punts per salvar-nos, i això son 11 victories i dos empats....  ho sento companys, però trobo difícil ser optimista, amb el desafiament que tenim per davant.... i Gordillo prenent decisions....

• President
  • un camp de primera
« Respondre #78 el: 22 de Desembre de 2014, 09:02:15 am »
La realitat és que necessitem 35 punts per salvar-nos, i això son 11 victories i dos empats....  ho sento companys, però trobo difícil ser optimista, amb el desafiament que tenim per davant.... i Gordillo prenent decisions....

Uns pocs menys perquè aquest any la classificació es trencarà mes....uns 32 potser.....es tractaria de la 2ª volta de Miquel Olmo la temporada passada o quasi ....Igualment molt difícil d´aconseguir amb el que tenim actualment.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #79 el: 22 de Desembre de 2014, 10:59:24 am »

Suposo que quan fa dues temporades el Barça B va quedar 2n o 3r no vas fer cap comentari de lo desaconsellable que es el sistema defensiu del Barça...