Autor Tema: J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h  (Llegit 14548 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #80 el: 20 de Desembre de 2014, 21:54:40 pm »
es que  aparte de ser malos, lentos y previsibles, se nota que están encorsetados e incomodos en el sistema de juego del amigo mr ferguson.

Desconnectat Brylle

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #81 el: 20 de Desembre de 2014, 21:57:16 pm »
#sevendenpetardos  :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo:

Desconnectat Yonkipur

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 540
  • Gènere: Masculí
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #82 el: 20 de Desembre de 2014, 21:58:17 pm »
Juguen els de sempre i perdem com sempre.


Hervas, eguaras i Hidalgo NO funciona!

Sense davanter no fem res, nomes centres que ningu remata.

Sento ser tan negatiu pero estem mes a 2aB que a 2a

Connectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1738
  • Gènere: Masculí
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #83 el: 20 de Desembre de 2014, 22:05:57 pm »
Només veig una solució i és urgent: un entrenador amb experiéncia i un o dos fitxatges per línea: un porter, un central i lateral, un mig i un devanter.

Ens queixavem d'Olmo però lo de l'Àlex Garcia és esperpèntic. Increible com s'ha pogut fitxar un element com aquest per estalviar-se 4 duros. Veig una temporada igual de quan varem baixar a 3a i, fins hi tot tenim un altre Jaume Bonet. Quina pena !!!

Desconnectat Brylle

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #84 el: 20 de Desembre de 2014, 22:13:39 pm »
Només veig una solució i és urgent: un entrenador amb experiéncia i un o dos fitxatges per línea: un porter, un central i lateral, un mig i un devanter.

Ens queixavem d'Olmo però lo de l'Àlex Garcia és esperpèntic. Increible com s'ha pogut fitxar un element com aquest per estalviar-se 4 duros. Veig una temporada igual de quan varem baixar a 3a i, fins hi tot tenim un altre Jaume Bonet. Quina pena !!!

EXACTEEE Totalment d'acord en recorda la temporada de en Jaume Bonet que va estar 15 partits i no va guanyar cap i es va perdre tant el temps amb aquell pelele que quant van cambiar ja era massa tard... com no cambiem a aquest  Alex Garcia pero jaaaa la Segona B la tenim mes que assegurada pero a la jornada 28 perque serem el nou Xerez de fa dues temporades que no va fer ni 22 punts...    :Hecho_polvo:

Desconnectat jaume

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2727
  • Som el Sabadell !
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #85 el: 20 de Desembre de 2014, 22:15:06 pm »
Ho sento molt per mi i per tots els companys que estimem tan aquest club, la situació encara que no definitiva es realment dificilisima i sols un autentic MIRACLE pot salvarnos del descens, un descens que no sols comportaria baixar una categoria, si no que podría significar moltes mes coses... 
Hem tornat !

Desconnectat blayo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1275
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #86 el: 20 de Desembre de 2014, 22:19:33 pm »
Només veig una solució i és urgent: un entrenador amb experiéncia i un o dos fitxatges per línea: un porter, un central i lateral, un mig i un devanter.

Ens queixavem d'Olmo però lo de l'Àlex Garcia és esperpèntic. Increible com s'ha pogut fitxar un element com aquest per estalviar-se 4 duros. Veig una temporada igual de quan varem baixar a 3a i, fins hi tot tenim un altre Jaume Bonet. Quina pena !!!
I d'on treuran els diners?? Sakamoto ho enviara tot a la merd. A.SENYORS SIGUEM REALISTES,LA PROPERA TEMPORADA ESTAREM AL GRUP 3 DE LA 2B...
:wall:
Jugadors aneu a la m**** !!!

Nota del moderador: Modificat per faltes de respecte.
« Darrera modificació: 20 de Desembre de 2014, 23:28:32 pm per X-Men Aigua »
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Connectat david23

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 937
  • Gènere: Masculí
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #87 el: 20 de Desembre de 2014, 22:23:30 pm »
Només veig una solució i és urgent: un entrenador amb experiéncia i un o dos fitxatges per línea: un porter, un central i lateral, un mig i un devanter.

Ens queixavem d'Olmo però lo de l'Àlex Garcia és esperpèntic. Increible com s'ha pogut fitxar un element com aquest per estalviar-se 4 duros. Veig una temporada igual de quan varem baixar a 3a i, fins hi tot tenim un altre Jaume Bonet. Quina pena !!!
I d'on treuran els diners?? Sakamoto ho enviara tot a la merd. A.SENYORS SIGUEM REALISTES,LA PROPERA TEMPORADA ESTAREM AL GRUP 3 DE LA 2B...
Jugadors aneu a la m**** !!!

La gent que sap el que pasa sap que l'anys que bé estarem a 3ª..si si a 3ª...
« Darrera modificació: 20 de Desembre de 2014, 23:28:57 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Yonkipur

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 540
  • Gènere: Masculí
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #88 el: 20 de Desembre de 2014, 22:27:58 pm »
Aquest "entrenador" no pot durar ni un minut mes.o el foten fora ja o sera massa tard.

Que busquin algu amb experiencia, algu que pugui auxecar aixo i que cobri el que cobri.

SI BAIXEM EN SAKAMOTO MARXA I DESAPAREIXEM

Desconnectat jaume

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2727
  • Som el Sabadell !
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #89 el: 20 de Desembre de 2014, 22:33:03 pm »
Ho comentaba abans, baixar potser no es jugar una categoria menys, es potser baixar un altre mes per impagaments, o qui sap si es la desaparició del club...vosaltres creieu que Sakamoto voldria seguir posan calers a segona b?
Hem tornat !

Connectat david23

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 937
  • Gènere: Masculí
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #90 el: 20 de Desembre de 2014, 22:34:36 pm »
Ho comentaba abans, baixar potser no es jugar una categoria menys, es potser baixar un altre mes per impagaments, o qui sap si es la desaparició del club...vosaltres creieu que Sakamoto voldria seguir posan calers a segona b?
veig que saps del que parlo

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2846
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #91 el: 20 de Desembre de 2014, 22:52:01 pm »
Estimo al  Sabadell, però ja fa temps que aquest club està perdent l'essència, a molts clubs els hi ha passat per voler modernitzar-se però nosaltres a sobre ens convertim en més arcaics.
No estic ficat en el dia a dia i només segueixo els partits i alguna tertúlia esportiva però pel que llegeixo i el que m'arriba, nosaltres, els aficionats som i serem els únics que podrem treure la situació endavant. Per tant més units que mai, no ens dividim.
El fàcil i el que farien el 90 % de les aficions seria començar a escridassar als jugadors i ridiculitzar-los, potser els hi trenquem els esquemes i els posem en evidència sí animem i els hi donem suport.
Com a mínim i per consideració no tindran els ous de llençar la tovallola abans de hora.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat blayo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1275
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #92 el: 20 de Desembre de 2014, 23:16:13 pm »
Estimo al  Sabadell, però ja fa temps que aquest club està perdent l'essència, a molts clubs els hi ha passat per voler modernitzar-se però nosaltres a sobre ens convertim en més arcaics.
No estic ficat en el dia a dia i només segueixo els partits i alguna tertúlia esportiva però pel que llegeixo i el que m'arriba, nosaltres, els aficionats som i serem els únics que podrem treure la situació endavant. Per tant més units que mai, no ens dividim.
El fàcil i el que farien el 90 % de les aficions seria començar a escridassar als jugadors i ridiculitzar-los, potser els hi trenquem els esquemes i els posem en evidència sí animem i els hi donem suport.
Com a mínim i per consideració no tindran els ous de llençar la tovallola abans de hora.

Animar als jugadors?? I ells que fan per l'afició? Jo t'ho dire,es riuen de nosaltres aquests mantes.Des del meu punt de vista no es mereixen ni el mes mínim...i amb aixó no vol dir que no estigui amb el club..
Jo m'estimo el meu centre d'esports Sabadell,soc soci des de fa uns anys i fins i tot he jugat en categories inferiors del meu equip,pero ja n'estic fart d'aquests ganduls...
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Connectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1738
  • Gènere: Masculí
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #93 el: 20 de Desembre de 2014, 23:26:26 pm »
Estimo al  Sabadell, però ja fa temps que aquest club està perdent l'essència, a molts clubs els hi ha passat per voler modernitzar-se però nosaltres a sobre ens convertim en més arcaics.
No estic ficat en el dia a dia i només segueixo els partits i alguna tertúlia esportiva però pel que llegeixo i el que m'arriba, nosaltres, els aficionats som i serem els únics que podrem treure la situació endavant. Per tant més units que mai, no ens dividim.
El fàcil i el que farien el 90 % de les aficions seria començar a escridassar als jugadors i ridiculitzar-los, potser els hi trenquem els esquemes i els posem en evidència sí animem i els hi donem suport.
Com a mínim i per consideració no tindran els ous de llençar la tovallola abans de hora.

Animar als jugadors?? I ells que fan per l'afició? Jo t'ho dire,es riuen de nosaltres aquests mantes.Des del meu punt de vista no es mereixen ni el mes mínim...i amb aixó no vol dir que no estigui amb el club..
Jo m'estimo el meu centre d'esports Sabadell,soc soci des de fa uns anys i fins i tot he jugat en categories inferiors del meu equip,pero ja n'estic fart d'aquests ganduls...

De fet tampoc cal escridassar als jugadors. Estic convençut que molts d'ells fan el que poden, el que passa és que no tenen nivell i el problema és del que els ha fitxat o renovat. Per altre banda l'entrenador és tècnica i tàcticament fluixet, per lo que el jugador pulula pel camp totalment desconcertat, sense saber que ha de fer, a qui passar-la, no sap que ha de fer als còrners, ni a les faltes, ni als contratacs, ni sap defendre un simple centre a l'àrea.

Desconnectat veterà

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 367
  • Gènere: Masculí
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #94 el: 21 de Desembre de 2014, 09:22:15 am »
Que le den por ahi a Nauzet y a la madre que los va parir a todos vaya unos lerdos que estan hechos una partido que estaba mas o menos controlado y el ***** el aba del c***o que no es la primera que se le escapa tiene que hacer la cagada del millon junto con el canterano del ahtletic Eguaras que vaya partidazo que se esta marcando anda y que los vean sus padres...... a la m***** la segunda B con estos paquetes la vamos a conseguir en el partido nº 26 que les den a todos estos mercenarios p*****s.....!!!!!!!!!!!!!! Bona nit y nos vemos en Segunda B

Nota del moderador: Modificat per faltes de respecte.
[/quote

Pues a mi que no me cuenten,s'acabat el pagar i veure un club sense ordre, serietat, sense aspiracions.
Qui vulgui tornar al calvari d'arrastrar-se per Segona B. estar amb el seu dret, però segur que serem molts els que baixem les persianes, i buscar-nos un altra hobby, no espero els caps de setmana per agafar mès emprenyaments.

Desconnectat veterà

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 367
  • Gènere: Masculí
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #95 el: 21 de Desembre de 2014, 09:36:09 am »
Señores no hace falta ser muy listo como para saber que cuando las cosas van mal en algún sitio el ambiente se crispa y en este caso el vestuario se divide...Pensad que si Carlos Hernandez no va convocado todo y la falta de centrales que tiene el equipo es porque el y su amigito n°13 actualmente son una bomba de relojeria dentro del vestuario...(posiblemente el que no va convocado salga en el mercado invernal); Que dios nos pille confesados pero creo que la solución pasa por contratar un entrenador que sepa enderazar el vestuario

Hubo la oportunidad con tiempo suficiente, de encontrar un buen recambio en el banquillo,ya que hacia semanas que la cosa no pintaba bien, pero claro cuando se valoran más las amistades, que romperse la cabeza y rebuscar a un candidato apropiado, que diera más seguridad por las batallas hechas, pero ZAS.... nos descubren otro aventurero en busca de la gloria y aquí la tenemos, Peor que Olmo en todos los sentidos y hay que pedir más explicaciones al club, porqué parece que les importa un pepino a dónde estaremos la temporada que viene, los que vimos con buenos ojos el cambio de Soteras por Sakamoto, nos lo tendremos que comer con patatas ,uno era ARLEQUINAT DE COR, otro es empresario de COR y ahi está.

Desconnectat Lins69

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 751
  • Gènere: Masculí
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #96 el: 21 de Desembre de 2014, 10:24:34 am »
Aparte del juego del equipo como todos comentáis, lo que no se puede pitar una falta como esa y donde esta situada cuando el portero no lo hace intencionadamente, cuando no es una cosa es la otra... que esta pasando aqui? Si el Tenerife no baja sera otro milagro, vaya pandilla tambien de equipo.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8068
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #97 el: 21 de Desembre de 2014, 10:29:37 am »
Señores no hace falta ser muy listo como para saber que cuando las cosas van mal en algún sitio el ambiente se crispa y en este caso el vestuario se divide...Pensad que si Carlos Hernandez no va convocado todo y la falta de centrales que tiene el equipo es porque el y su amigito n°13 actualmente son una bomba de relojeria dentro del vestuario...(posiblemente el que no va convocado salga en el mercado invernal); Que dios nos pille confesados pero creo que la solución pasa por contratar un entrenador que sepa enderazar el vestuario

Hubo la oportunidad con tiempo suficiente, de encontrar un buen recambio en el banquillo,ya que hacia semanas que la cosa no pintaba bien, pero claro cuando se valoran más las amistades, que romperse la cabeza y rebuscar a un candidato apropiado, que diera más seguridad por las batallas hechas, pero ZAS.... nos descubren otro aventurero en busca de la gloria y aquí la tenemos, Peor que Olmo en todos los sentidos y hay que pedir más explicaciones al club, porqué parece que les importa un pepino a dónde estaremos la temporada que viene, los que vimos con buenos ojos el cambio de Soteras por Sakamoto, nos lo tendremos que comer con patatas ,uno era ARLEQUINAT DE COR, otro es empresario de COR y ahi está.


Y hay que decir además que Alex García ha incumplido lo que prometió en su "discurso de investidura";   "Me gusta el sistema Barça porque me he formado allí pero me adaptaré a lo que hay aquí"......pues no señores, si no querías arroz tómate dps tazas......en realidad sistema Barça sí o sí, prescindiendo de mas consideraciones.... ..puedo entender que Gordillo esté embobado con este sistema de juego como le pasa a la mitad del país, desconociendo además como se ha jugado históricamente en el CES però que Lúquez trague con esto conociendo la idiosincrasia del club y sin tener aparentemente "hipotecas culés", si que ya no me entra en la cabeza.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12505
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #98 el: 21 de Desembre de 2014, 10:50:52 am »
Jo ahir vaig estar fora per motius laborals i vaig seguir el partit via twitter, però a la nit a casa, vaig aprofitar per veure el partit.

L'equip realment dona pena, els jugadors estan perduts sobre la gespa i son un flam. A Nauzet se li escapa la bola de les mans a la falta del gol, que no ho és, però considerar que hem perdut per un error arbitral, és posar-se la vena als ulls. Vàrem perdre per que a part del pal, no vàrem fer gaire perill a davant. El partit com a màxim, mereixíem un 0-0, però és que quan no xutes a porta contrària, qualsevol errada, sigui quina sigui, condemna a l'equip que no xuta.

Molt difícil remei té l'equip. És un reflex de com està a tots els nivells l'entitat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6356
  • Gènere: Masculí
Re:J. 18 Tenerife - Sabadell dissabte 20 de Desembre a les 20h
« Respondre #99 el: 21 de Desembre de 2014, 11:08:42 am »
Jo ja hem vaig fent la idea de que la propera temporada no estarem aquí, no sé on serem exactament, però en la meva opinió no hi ha res de bo al entorn de l'equip que em faci pensar al revés, ni jugadors, no cos tècnic ni directiva ni res de res.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd