Acabo de veure la convocatòria per Tenerife.
Com és possible que, dient que "hi ha jugadors que no soporten la pressió" et fumis dos tios que no els has ni donat l'oportunitat de demostrar si soporten o no aquesta PRESSIÓ. A més, sempre que han sortir (menys el dia del Lugo) ho han fet entre bé i molt bé, en especial Porcar.
L'altra és tant o més flipant. Et carregues Carlos Hernàndez perquè va patir les constants errades de Crespí diumenge passat. Això sí, el bo d'en Leónidas que vagi jugant i vagi regalant golets dia si dia també. A no ser que vulgui posar l'amic Yeray de central en un partit així, que tampoc ho entendria.
Però què li ha entrat al cap a aquest home? Que vols anar, amb el trivot OFENSIVÍSSIM de Juanjo, Hidalgo i Hervás? Va home va, una mica de decència home.
El tema salarial dubto que tingui res a veure, ja que si no m'equivoco estan cedits i per tant, part o la totalitat de la seva fitxa la paguen els respectius clubs.
Em sap greu perquè aquest tècnic m'havia donat bones sensacions de bon principi, però partit que passa fa coses més estranyes i contradictòries (dia del Leganés, Sotan -ofensiu- no pot jugar i el canvies per... HERVÁS!). Espero que sigui una al·lucinació transitòria, i que no sortim massa malparats de Tenerife, però t'entren ganes de defecar vilment sobre el seu rostre.