Autor Tema: J20 CE Sabadell - Sporting de Gijón ~ Domingo 11 a las 17h  (Llegit 15308 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2493
  • Gènere: Masculí
Re:J20 CE Sabadell - Sporting de Gijón ~ Domingo 11 a las 17h
« Respondre #60 el: 12 de Gener de 2015, 00:40:00 am »
Felicitaciones a los jugadores, al cuerpo técnico, directiva y afición por el partido de hoy. Si bien el partido ante el Recre me parecía poco apropiado para sacar conclusiones demasiado optimistas por la situación del rival, hoy sí me ha parecido un buen partido y, desde luego, nos hace ver el futuro con más optimismo.

He oído decir a Álex García que la salvación pasará por los partidos de casa... De eso no quiero oír ni hablar, el Sabadell debe ir a ganar todos los partidos, como hemos ido a ganarlo hoy pese a la dificultad del rival. Nada de priorizar los partidos de casa antes que los de fuera, que luego lo interiorizan los jugadores y pasa lo que pasa: que después de 4 años en segunda, apenas habremos ganado 15 partidos fuera de casa.

Hay que luchar por la victoria en TODOS los partidos! Concentraditos y ordenados en defensa, sabiendo que los partidos son 90 minutos, que los rivales pueden cometer errores y aprovechando las ocasiones que tengamos que no son pocas (somos uno de los equipos que más chutamos a puerta, pese a nuestros problemas en ataque).

#yonomerindo

Concretamente, llevamos hasta la fecha 10 victorias fuera de casa.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1844
« Respondre #61 el: 12 de Gener de 2015, 00:47:42 am »
El camí a seguir és l'actitud de la segona part.
Espero que al camp de l'Osasuna surtin sense por, que avui han sortit com flams impressionats més pel nom de l'Sporting que per l'equip en sí, que tot i ser un equip correcte, amb una pimera part sense cagades els haguéssim pogut guanyar. 

Ànims i a guanyar a Pamplona!!!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #62 el: 12 de Gener de 2015, 00:54:28 am »
Hoy hay que reconecer que Alejandro García ha dado bastante en la tecla. La papeleta no era fácil y si no llega a ser por el regalito de la primera parte se podía haber ganado.

A pesar de la falta de ritmo, creo que se ha acertado con la incorporación (y con la titularidad) de Benja. Muy diferente jugar con él a jugar con Collantes de 9. Si la rodilla aguanta, vamos a tener un 9 a la altura de la categoría.

Y sobretodo, qué mas tiene que hacer C. Hernández para ser titular? Qué más quieres Alejandro García? Es mejor que el otro y de largo, y todos (tu también) nos estamos jugando mucho. Cuidadín que en dos partidos entramos en la 2a vuelta; cabeza!

Nada más, partidazo del SBD y felicitar a TODO el equipo por el nivel y entrega mostrados!

PD. Hoy Riau también muy bien y Collantes y el lobo de Badía... Sensacional!

A saco en Pamplona!
« Darrera modificació: 12 de Gener de 2015, 01:49:14 am per jarisacat »

Desconnectat KaSBD

• Infantil
  • Missatges: 211
« Respondre #63 el: 12 de Gener de 2015, 04:00:28 am »
Que bien se juega sin Crespi alguien lo ha echado de menos?.
No surrender...

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1267
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #64 el: 12 de Gener de 2015, 07:54:47 am »
Llàstimas dels primers 20 minuts, per que si no els escaldem segur... el camí sembla el correcte, ara cal que a fora també siguem capaços de fer el mateix, I DURANT ELS 90 MINUTS!

Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1694
« Respondre #65 el: 12 de Gener de 2015, 09:31:54 am »
Grand partit a la segona part, i jo em pregunto, com molts de vosaltres, perque aquesta diferencia d'equip de la primera part a la segona?

Per mi amb Benja, mes si pot arribar Clerc, ja m'esta be no necesitem a ningú mes.

Enhorabona a tots als arlequinats per el punt aconseguit ahir, que de la manera que es va aconseguir sembla que hagin sigut tres, per la forma en que es va aconseguir.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1844
« Respondre #66 el: 12 de Gener de 2015, 09:50:39 am »
ULL no us enganyeu!!. A Carlos Hernández encara li queda molt per aprendre. En un futur pot triomfar però des de que juga al Sabadell surt a penalti, targeta o jugadeta tonta per partit. Ahir sense anar més lluny penal clar a Ndie que l'àrbitre (el pitjor de la categoria amb diferència) es menja amb patates.
Igualment com dic, li veig un bon futur.

Lo de Crespí és una llàstima, ara que començava a estar bé, va i es lesiona, i compte que no tenim cap més central.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7258
« Respondre #67 el: 12 de Gener de 2015, 10:21:04 am »
Per cert, tot i que encara falta per arribar Anibal...   realment el necessitem?

Crec que necessitem sobretot reforçar al darrera, peró de manera superurgent. Millorant la defensa reforces la davantera (els davanters juguen tranquils).

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #68 el: 12 de Gener de 2015, 11:41:14 am »
Creo que si el sinvergüenza ese pita el penalti ya no sale vivo jajaja menuda afonia tengo encima.

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #69 el: 12 de Gener de 2015, 13:03:03 pm »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #70 el: 12 de Gener de 2015, 14:26:34 pm »
Després del bany que ens varen fotre els primers 20 minuts, amb la tonteria de jugar en la zona de centrals i encaixar un 0-1 ridícul i el 0-2 quan estàvem mig noquejats, l'equip es va saber recompondre i enlloc de baixar els braços o de demostrar més nervis, per fi es va veure com els jugadors que imposen caràcter, com Hidalgo o Collantes saben treure el millor dels seus companys i empènyer cap endavant. Amb el 1-2 abans de la mitja part, el partit va canviar de cara.

Afortunadament ens xiulava un incapaç amb xiulet, un individu que deu tenir moltes genolleres gastades per estar a Segona A, un personatge que li podrien aplicar perfectament el congelador, o millor nitrogen líquid i amagar-lo a Sibèria, que en un seguit de fores de banda que es va equivocar, va provocar que per fí el públic s'escalfés, i els jugadors, això ho noten. Es va empatar i jugadors com Marcos van demostrar que estan al nivell per ser titulars.

Per sort, Sureda Cuenca es va empassar el penal de Carlos Hernández, força clar i ens va tornar una miqueta del que ens va liar al Mini, i llàstima que el partit no va durar cinc minuts més, per que potser haguéssim remuntat.

Un apunt final: APS estan a l'alçada de Sureda Cuenca. Em vaig deixar dintre la motxilla el ganivet (net) de tallar la poma de l'esmorzar i una llauna de tonyina per obrit, un de seguretat em van palpar la motxilla i no va trobar res. Una mes.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3814
« Respondre #71 el: 12 de Gener de 2015, 15:34:01 pm »
Por que no jugaremos siempre como la segunda parte.... Junto con la del Valladolid de lo mejor que hemos visto.

Este equipo cree en sus posibilidades, tiene nivel para salir de ahí y el camino es jugar como lo hicimos ayer.

Yo vi a todos los jugadores muy enchufados,me gustó que Hervás que ha sido relegado al banquillo por un canterano, saliera como lo hizo y celebrara con esa alegría su golazo, me gustó ver que Benja parece que ha venido bien fisicamente y creo que en 2-3 partidos podremos ver ya sus verdaderas prestaciones, pero sin duda para mi los 2 nombres claves son Collantes que todo el mundo reconoce,  pero particularmente pienso que otro baluarte nuestro es Kiko Olivas, sin duda ,nuestro único central ahora mismo solvente y que da tranquilidad, espero que sus "parejas de baile" cojan ya el nivel de la liga pasada.

Fue una suerte empatar, tal como iba la primera parte, pero creo que ayer demostramos que podiamos habernos quedado con los 3 puntos que nos habrian sacado del descenso.

Y ojo,ahora tenemos 2 salidas dificilisimas,pero me niego a dar por perdidos los 6 puntos y tampoco creo que se traten de rivales iguales... El Betis creo es la mejor plantilla de la categoria y ahora empieza a demostrarlo, pero pienso que Osasuna ,todo y que luego nos pueda ganar fácil,es un equipo al que se le puede disputar el partido (igual que hicimos ayer o contra el Valladolid o en el campo de un histórico como Zaragoza) , de hecho hace pocas jornada los navarros estaban abajo como nosotros.

Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #72 el: 12 de Gener de 2015, 16:13:29 pm »
Hoy hay que reconecer que Alejandro García ha dado bastante en la tecla. La papeleta no era fácil y si no llega a ser por el regalito de la primera parte se podía haber ganado.

A pesar de la falta de ritmo, creo que se ha acertado con la incorporación (y con la titularidad) de Benja. Muy diferente jugar con él a jugar con Collantes de 9. Si la rodilla aguanta, vamos a tener un 9 a la altura de la categoría.

Y sobretodo, qué mas tiene que hacer C. Hernández para ser titular? Qué más quieres Alejandro García? Es mejor que el otro y de largo, y todos (tu también) nos estamos jugando mucho. Cuidadín que en dos partidos entramos en la 2a vuelta; cabeza!

Nada más, partidazo del SBD y felicitar a TODO el equipo por el nivel y entrega mostrados!

A saco en Pamplona!

Estoy contigo en la temporada que está haciendo Crespí es lamentable y que Carlos debería jugar mientras Crespí siga con la pajara esa que tiene, pero el partido ayer de Carlos no es de los mejores que digamos, de hecho para mi hizo un partido bastante malo y en los primeros 25 minutos quedó bien retratado con Cristian y si no mira el segundo gol, que les hacen un buen traje a los 2, de hecho el mister acierta y lo cambia a Kiko y Carlos de lado y Kiko si que pudo ayudar a Cristian y pararon a Jony. Ademas de eso en l acción del penalty también estuvo mal.

Total que estoy contigo en que Crespí está fatal y en que Carlos debe ser titular, pero en lo que dices de que tiene que hacer Carlos para ser titular, pues no estoy para nada de acuerdo y Carlos tiene que mejorar mucho también, que ni mucho menos es el del año pasado.

PD: A ver si conseguimos que despues de un partido no critiques a Crespí, que le das cada semana juegue o no juegue :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2691
« Respondre #73 el: 12 de Gener de 2015, 16:36:06 pm »
Estoy 100% de acuerdo con la opinión del compañero Goldelsabadell

A Por Osasuna!  :happy2:

A ver si por fin el míster ha encontrado la tecla...
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #74 el: 12 de Gener de 2015, 17:33:31 pm »

A saco en Pamplona!

Estoy contigo en la temporada que está haciendo Crespí es lamentable y que Carlos debería jugar mientras Crespí siga con la pajara esa que tiene, pero el partido ayer de Carlos no es de los mejores que digamos, de hecho para mi hizo un partido bastante malo y en los primeros 25 minutos quedó bien retratado con Cristian y si no mira el segundo gol, que les hacen un buen traje a los 2, de hecho el mister acierta y lo cambia a Kiko y Carlos de lado y Kiko si que pudo ayudar a Cristian y pararon a Jony. Ademas de eso en l acción del penalty también estuvo mal.

Total que estoy contigo en que Crespí está fatal y en que Carlos debe ser titular, pero en lo que dices de que tiene que hacer Carlos para ser titular, pues no estoy para nada de acuerdo y Carlos tiene que mejorar mucho también, que ni mucho menos es el del año pasado.

PD: A ver si conseguimos que despues de un partido no critiques a Crespí, que le das cada semana juegue o no juegue :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Respeto tus comentarios pero no los comparto en absoluto. Para mi ahier C. Hernández hizo un partidazo, no tengo ninguna duda (quizás esté equivocado; puede ser). El segundo gol no es para nada fallo suyo, ni el primero por supuesto. En la jugada del posible penalti sí que interviene, pero en lineas generales estuvo muy muy bien.

En relación a lo que dices que siempre critico a Crespí, pues sí lo Critico porque no me gusta, pero no esta semana, decir que alguien merece ser titular no es criticar al que crees debe ir al banquillo; creo yo. Y la semana anterior (contra el Recre), a diferencia de otros yo no lo critiqué, al contrario dije que había estado bien.

Saludos!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2212
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #75 el: 12 de Gener de 2015, 17:42:26 pm »

A saco en Pamplona!

Respeto tus comentarios pero no los comparto en absoluto. Para mi ahier C. Hernández hizo un partidazo, no tengo ninguna duda (quizás esté equivocado; puede ser). El segundo gol no es para nada fallo suyo, ni el primero por supuesto. En la jugada del posible penalti sí que interviene, pero en lineas generales estuvo muy muy bien.

En relación a lo que dices que siempre critico a Crespí, pues sí lo Critico porque no me gusta, pero no esta semana, decir que alguien merece ser titular no es criticar al que crees debe ir al banquillo; creo yo. Y la semana anterior (contra el Recre), a diferencia de otros yo no lo critiqué, al contrario dije que había estado bien.

Saludos!

Per mi falta un 4rt Central... el dia que no falla Crespí falla Carlos...

Ahir una excepció de Carlos com ho va ser el dia del Valladolid que va jugar be Crespí...

Una plantilla amb 3 centrals és molt i molt just!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #76 el: 12 de Gener de 2015, 19:14:22 pm »
Viene el arbitro del mini? Buuuuffff  :paret

Bueno me da igual, se que vamos a ganar, y luego todos a El Sadar.

Queriendo ver una parte positiva en todo esto......recordare que es casero de cojon.es, por eso es polémico, siempre va con el de casa y sangra al de fuera  :mmmm

Lo dit, encara que el tinguem creuat, el penal de Carlos Hernández a N'Die es claríssim i ens em de donar amb un cant les dents  :whistle:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #77 el: 12 de Gener de 2015, 19:19:09 pm »
Un dato. Abelardo el "Pitu"(pollito) ha dicho que el Sporting no aflojo en la segunda parte fue el Sabadell que subio la intensidad.

Desconnectat Barracuda

• Aleví
  • Missatges: 34
  • Futbolista
« Respondre #78 el: 12 de Gener de 2015, 21:56:46 pm »
Tot això està molt bé, però per mi segueix sent infumable jugar amb 3 migcentres defensius (Yeray, Eguaras i Hidalgo, que juga del que vol). Un interior més creatiu crec que és bàsic, perquè fiar-ho tot a pilota a banda i centrada a veure si Benja o Aníbal (si arriba) rematen, poca cosa pots fer...

Actitud boníssima a partir del 1-2, fins aleshores l'Sporting havia estat absolutament dominador. Tot i això, bon punt. A seguir sumant. Osasuna 100% guanyable.

Desconnectat Barracuda

• Aleví
  • Missatges: 34
  • Futbolista
« Respondre #79 el: 12 de Gener de 2015, 22:02:20 pm »
Ah, deixeu-me apuntar 3 noms.

1. Kiko Olivas. Sant Kiko Olivas. Quin tros de central. Corregeix errades dels companys, surt amb la pilota que dóna gust i mana i ordena com si fos a casa seva. M'encanta. Em posa molt calent veure'l jugar.

2. Marquitos. Ai, què desaprofitat ha estat bona part de la temporada... Aridai és millor, decían. Mare meva... Aquí deixeu-me afegir-hi Lucas Porcar. Tens un talentàs a la banqueta que el treus a escalfar al minut 70... No em cansaré de repetir que hauria de ser titularíssim en aquest equip.

3. Eguaras. Per mi, jugant al doble pivot com a home més "constructiu", serà un enorme jugador. Fusta de molt bon futbolista. Si arregla les desconnexions després de pèrdua i llacunes defensives, a Primera de carrer.