Tenim un problema i no és el 3%, Seu a la banqueta i ens porta a la desfeta, feta la rima més clar l´aigua.
Un equip en fase de malaltía avançada mai pot portar a un senyor que ve aquí a agafar experiència com a entrenador i a possar en practica tota la teoría apressa a can barça, però que a la practica amb jugadors
o be inexperts, amb la qüalitat justeta o passats d´edad no poden dur a terme.
Ës una frivolitat i roça lo grotesc que perdent 2-0 al villamarín i amb deu homes, el tiu no és talli un pel i començi a fer rondos i tiki takes, suposso que amb la gràcia que tenen per andalusía estarían cantant per buleríes i picant palmes al ritme del maleït tiki taka...
Estic plenament convençut que amb un entrenador tipus David Vidal (en plan metafóric perque us feu una idea de per on vaig) és treuría més suc d´uns jugadors que per altre banda em resigno a pensar que siguin tan dolents.
El problema és que juguen encorsetats i més pendents dels moviments teórics del mestre" que de deixar-se anar, entrar més fort, demanar la pilota i possar-hi més mala llet.
El temps passa i a hores d´ara aquest aspirant a entrenador crec que ens porta a l´abisme.